Editie september 2019

Beste opleiders,

In deze proVU komen een aantal onderwerpen aan bod: terugblik op de meerdaagse, een kijkje in de wereld van een alumnus, uitnodiging voor de novembermodules en een uitnodiging voor opleiders om deel te nemen aan de curriculumconferentie.

Als ik terugdenk aan de meerdaagse, denk ik aan de nieuwe en fijne samenwerking met Kirsty. Wij beiden hebben met veel energie en soms ook vraagtekens de meerdaagse georganiseerd. Hierbij wil ik ook gebruik maken om Kirsty te bedanken. Ondanks dat de meerdaagse geheel nieuw voor je was, ben je er met een positieve houding ingestapt en zo ben je er in gebleven. Hieronder vinden jullie een kleine foto-impressie van de meerdaagse (op de website nog wat meer).

lees verder

Ook kan je lezen over de ervaringen van de deelnemers in leergang 2, toevallig de leergang die ik heb gegeven. Het bleek lastig om voor elke leergang schrijvers te vinden, dus we hebben ervoor gekozen om elke meerdaagse één leergang te laten beschrijven.

Graag wil ik jullie voorstellen aan Roos Parti, zij is sinds 1 september de nieuwe assistent teamleider voor het opleidersteam. Ik ben heel blij dat Roos er is en kijk erg uit naar de samenwerking. Het kan zijn dat sommigen van jullie Roos al kennen vanuit haar vorige werk. Welk werk dat is lees je hieronder in haar kennismakingsbericht.

Robert Kornelis, een alumnus, geeft een kijkje in zijn leven als waarnemer. Uit zijn stuk maak je snel op dat Robert een enthousiaste huisarts is. En het is ook heel duidelijk dat hij leuk en goed kan schrijven. Hopelijk neemt Robert ons vaker mee in zijn ervaringen als huisarts.

Veel leesplezier!

Mark Deves
Teamleider Opleidersteam

Novembermodules

Voor alle opleiders die in juni niet naar de meerdaagse konden komen óf in juni Leergang 2 hebben afgerond, organiseren we de novembermodules.

Wiki-nieuws

Inmiddels bestaat de nieuwe wiki al een tijdje en alles wat je wilt weten over onderwijs en de verplichtingen in de verschillende stages kun je hier vinden. Verder is de wiki handig voor het maken van onderwijs.