Procedure inhuren externe docenten, acteurs en leveranciers is veranderd

We zijn verheugd jullie te melden dat er iets gaat veranderen ten aanzien van het inhuren van externe docenten, acteurs, overige ingehuurde mensen en leveranciers.

Verandering is noodzakelijk omdat men te vaak te lang moest wachten op de betaling van de facturen/declaraties.

Nieuwe doelstelling

Om te voorkomen dat de betalingstermijn wordt overschreden gaan we een nieuwe procedure invoeren.

Dit vergt van ons wel een omschakeling in de methodiek van het inhuren van externe docenten  en het geven van opdrachten aan andere leveranciers.

Kort gezegd

Voor het inhuren van externe docenten, acteurs, overige ingehuurde mensen en externe leveranciers moet jij als opdrachtgever van de huisartsopleiding  vooraf een inkoopordernummer aanvragen middels het digitale “formulier aanvraag inkoopordernummer”.

Via de hoofdpagina van www.hovumc.nl  is dit digitale formulier vanaf elke computer/Ipad/Smartphone voor de opdrachtgever toegankelijk.

Vul alle velden van het formulier in en klik op de verzendknop van het formulier.

Vervolgens verwerken wij deze opdracht in ons financiële systeem en zal de ingehuurde docent etc. een bevestiging ontvangen van de opdracht vanuit het VUmc met daarop vermeld een inkoopordernummer.

Dit inkoopordernummer dient vermeld te worden op de factuur en rechtstreeks te worden gezonden naar het VUmc.

Eén en ander is duidelijk weergegeven op onderstaand stroomschema.

Met de toepassing van de nieuwe procedure kunnen we tijdige betaling waarborgen en controle houden of de factuur is ontvangen  en tijdig is verwerkt.

Ga naar het formulier:

Formulier aanvraag inkoopordernummer