Categorie: KBA 7.2 - Consult Klachtenregistratie

Uit Wiki HOVUmc
Versie door Jae Klaasen (overleg | bijdragen) op 20 jul 2018 om 12:51 (Nieuwe pagina aangemaakt met '{{KBA 7.2}}')
(wijz) ← Oudere versie | Huidige versie (wijz) | Nieuwere versie → (wijz)
Ga naar: navigatie, zoeken
2. Maakt gebruik van klachtenregistratie om patronen in klachten en beïnvloedende factoren te ontdekken. Competenties
  • Instrueert de patiënt om een klachtenregistratie bij te houden en legt inhoud en doel uit:
    • De klachtenregistratie omvat in elk geval een omschrijving van de klachten, de bezigheden die dag en de gedachten over de klachten.
    • Als de patiënt niet in staat blijkt tot een klachtenregistratie (bijvoorbeeld functioneel analfabetisme, taal) zoekt de huisarts samen met de patiënt een alternatief.
  • Bespreekt de klachtenregistratie en zoekt samen met de patiënt naar patronen in klachten en beïnvloedende factoren (zowel in gunstige als in ongunstige richting)
  1. Medisch handelen
  2. Communicatie

Pagina’s in categorie "KBA 7.2 - Consult Klachtenregistratie"

Deze categorie bevat de volgende 4 pagina’s, van in totaal 4.