Categorie: Toepassing - Leergesprek

Uit Wiki HOVUmc
Versie door Jae Klaasen (overleg | bijdragen) op 17 jul 2018 om 10:31 (Jae Klaasen heeft de pagina Categorie:Bouwsteentoepassing - Leergesprek hernoemd naar Categorie:Toepassing - Leergesprek zonder een doorverwijzing achter te laten)
(wijz) ← Oudere versie | Huidige versie (wijz) | Nieuwere versie → (wijz)
Ga naar: navigatie, zoeken

Bouwsteen toepassing: Leergesprek

De opleider stimuleert reflectie door vragen te stellen in de leergesprekken en door feedback te geven op grond van observaties. De opleider geeft 'feedforward' door samen met de aios te benoemen wat hij of zij de volgende keer van de aios verwacht (in gedrag en niveau van functioneren) en hoe de aios dit kan bereiken.

De aios vraagt actief feedback op het eigen handelen en plant leergesprekken in, gekoppeld aan leervragen. Door ditzelfde te doen tijdens het cursorisch onderwijs, krijgt de aios ondersteuning en feedback van docenten en mede-aios.

Uit: Landelijk opleidingsplan p.17

Pagina’s in categorie "Toepassing - Leergesprek"

Deze categorie bevat de volgende 200 pagina’s, van in totaal 233.

(vorige pagina) (volgende pagina)
(vorige pagina) (volgende pagina)