ComBeL: verschil tussen versies

Uit Wiki HOVUmc
Ga naar: navigatie, zoeken
Regel 2: Regel 2:
 
<li class="breadcrumb-item">[[Hoofdpagina]]</li>
 
<li class="breadcrumb-item">[[Hoofdpagina]]</li>
 
<li class="breadcrumb-item">[[Regelgeving]]</li>
 
<li class="breadcrumb-item">[[Regelgeving]]</li>
<li class="breadcrumb-item">[[Toetsprogramma]]</li>
+
<li class="breadcrumb-item">[[Toetsprogramma HOVUmc]]</li>
 
<li class="breadcrumb-item active" aria-current="page">{{PAGENAME}}</li>
 
<li class="breadcrumb-item active" aria-current="page">{{PAGENAME}}</li>
 
</ol>
 
</ol>
Regel 25: Regel 25:
 
*[[Instituutsreglement]]
 
*[[Instituutsreglement]]
 
*[[Vrijstellingsreglement]]
 
*[[Vrijstellingsreglement]]
*[[Aanwezigheidsreglement]]
+
*[[Werktijd]]
 +
**[[Vakantie]]
 
*[[Begrippenlijst]]
 
*[[Begrippenlijst]]
 
*[[Twente]]
 
*[[Twente]]

Versie van 5 dec 2022 om 16:59


Toetsprogramma

Adjunct hoofd
Jeroen Woertman

Onderwijscoördinatoren
Marieke van Schelven
Dorien Stilma
Linda Timmer

Regelgeving

Toetsprogramma onderdelen

De CompetentieBeoordelingsLijsten (ComBeLs) is een digitaal formulier in het E-portfolio van de aios. Met dit formulier onderbouwen opleiders en docenten/opleiders hun oordeel over de aios. De aios nodigt de beoordelaars via een link vanuit het portfolio uit om de ComBeL in te vullen.

De ComBeLs bestrijken de zeven competentiegebieden uit het competentieprofiel van de huisarts:

  1. medisch handelen
  2. communicatie (met patiënt)
  3. samenwerken
  4. organiseren
  5. maatschappelijk handelen
  6. kennis en wetenschap
  7. professionaliteit.

Ieder competentiegebied omvat verschillende competenties en van elke competentie zijn de indicatoren voor de beoordeling omschreven.

Voor wie

De opleider/docent vult de lijst in aan de hand van zoveel mogelijk directe observaties. Ook de aios kan een eigen exemplaar van de ComBeL passend bij de stage en beoordelaar invullen.

Wanneer

De ComBeL ligt ter tafel tijdens het voortgangsgesprek. Eventuele verschillen worden besproken, geanalyseerd en waar mogelijk beslecht. De ComBeL voor docenten en de ComBeL voor huisartsopleiders bieden ruimte voor gezamenlijke conclusies en afspraken. Deze worden gemaakt tijdens het voortgangsgesprek en hebben geen invloed meer op de beoordeling zoals beschreven in de ComBeL.

ComBels voor opleiders, referentieversie

Onderstaande documenten zijn louter ter referentie. De aios nodigt de opleiders uit voor het invullen van de ComBeL middels het E-portfolio

ComBeL voor docenten, referentieversie

Onderstaand document is louter ter referentie. De aios nodigt de docenten uit voor het invullen van de ComBeL middels het E-portfolio

Overzichten verplichtingen

Zie de onderstaande verplichtingen overzichten voor de toepassing van de ComBeL in de diverse stages.

Verplichtingen
1e Huisartsstage
Klinische
stage
CZ
stage
GGZ
stage
Verplichtingen
2e Huisartsstage