Feedback deel 1 - Algemeen: verschil tussen versies

Uit Wiki HOVUmc
Ga naar: navigatie, zoeken
(Nieuwe pagina aangemaakt met '<br /> {| class="infobox leerlijn-prof" ! {{Titelbalk - Leerlijn professionaliteit}} |- |'''Auteur''' | {{Auteur - Simone van der Hill}} {{Auteur - Annemarie Semeij...')
 
Regel 5: Regel 5:
 
|'''Auteur'''
 
|'''Auteur'''
 
|
 
|
{{Auteur - Simone van der Hill}}
+
{{Auteur - Simone van den Hill}}
 
{{Auteur - Annemarie Semeijn}}
 
{{Auteur - Annemarie Semeijn}}
 
|-
 
|-

Versie van 13 aug 2019 om 12:37


Leerlijn professionaliteit
Auteur

Sjabloon:Auteur - Simone van den Hill Annemarie Semeijn

Stage

1e Huisartsstage
Klinische stage
CZ stage
GGZ stage
2e Huisartsstage

Competentie

7.2 Reflectie en actief leren


Leerplek

Leergesprek
Praktijkleren
Onderwijsprogramma
Zelfstudie

Relevantie

Bij het geven van feedback is het belangrijk om dat op een goede manier te doen, zodat de relatie goed blijft en die ander ervan kan leren. Daarbij is het ontvangen van feedback ook een kunst. Deze module is het eerste deel van een drieluik over feedback geven en ontvangen.

Doel

De AIOS maakt kennis met een aantal feedback regels en manieren om feedback te geven, te ontvangen en naar te vragen. De AIOS kan deze ook toepassen bij zichzelf en gebruiken voor het geven van feedback aan anderen.

Gebruiksaanwijzing

Deze module kan je gebruiken voor tijdens de TKD (feedback geven en ontvangen), tijdens het bespreken van je IOP met je opleider (feedback vragen) en tijdens je stages met collega's (feedback geven, ontvangen en vragen).

Onderwijsactiviteiten

Onderwerp voor op de TKD. 1. Lees het volgende document over feedback geven en ontvangen. En bespreek met je buurman en/of buurvrouw. Wat vind je van de regels? Welke pas je al toe? Wat is nieuw? Wat is je voornemen voor de aankomende periode?

Onderwerp voor op de TKD of als zelfstudie. 1. Lees het document 'de gebruiksaanwijzing' door. En vul deze voor jezelf in.

Bronnen

De bouwstenen in de leerlijn professionaliteit

De leerlijnen

Kort Spoed Chron Ouderen Kind Psych SOLK Pall Preventie Praktijk


Medisch handelen Communicatie Maatsch. handelen Wetenschap Professionaliteit Diversiteit
Korte episode zorg
Spoedeisende zorg
Chronische zorg
Complexe ouderenzorg
Zorg voor het kind
Psychische klachten
SOLK
Palliatieve zorg
Preventie
Praktijkmanagement


Medisch handelen
Communicatie
Maatschappelijk handelen
Wetenschap
Professionaliteit
Diversiteit