Feedback deel 2 - Geven: verschil tussen versies

Uit Wiki HOVUmc
Ga naar: navigatie, zoeken
k (Annemarie Semeijn heeft pagina Feedback geven hernoemd naar Feedback deel 2 - geven)
k (Annemarie Semeijn heeft pagina Feedback deel 2 - geven hernoemd naar Feedback deel 2 - Geven)
(geen verschil)

Versie van 13 aug 2019 om 14:52


Leerlijn professionaliteit
Auteur

Sjabloon:Auteur - Simone van den Hill Annemarie Semeijn

Stage

1e Huisartsstage
Klinische stage
CZ stage
GGZ stage
2e Huisartsstage

Competentie

7.2 Reflectie en actief leren

Leerplek

Leergesprek
Praktijkleren
Onderwijsprogramma
Zelfstudie

Relevantie

Bij het geven van feedback is het belangrijk om dat op een goede manier te doen, zodat de relatie goed blijft en die ander ervan kan leren. Daarbij is het ontvangen van feedback ook een kunst. Deze module is het tweede deel van een serie over feedback geven, ontvangen en vragen. Dit onderdeel gaat specifiek over het geven van feedback.

Doel

De AIOS maakt kennis met een aantal feedback regels en manieren om feedback te geven. De AIOS kan deze ook toepassen bij zichzelf en gebruiken voor het geven van feedback aan anderen.

Gebruiksaanwijzing

Deze module kan je gebruiken voor tijdens de TKD (feedback geven) en tijdens je stages met collega's (feedback geven).

Onderwijsactiviteiten

Bronnen

De bouwstenen in de leerlijn professionaliteit

De leerlijnen

Kort Spoed Chron Ouderen Kind Psych SOLK Pall Preventie Praktijk


Medisch handelen Communicatie Maatsch. handelen Wetenschap Professionaliteit Diversiteit
Korte episode zorg
Spoedeisende zorg
Chronische zorg
Complexe ouderenzorg
Zorg voor het kind
Psychische klachten
SOLK
Palliatieve zorg
Preventie
Praktijkmanagement


Medisch handelen
Communicatie
Maatschappelijk handelen
Wetenschap
Professionaliteit
Diversiteit