Feedback deel 3 - Ontvangen: verschil tussen versies

Uit Wiki HOVUmc
Ga naar: navigatie, zoeken
(Relevantie)
k
Regel 5: Regel 5:
 
|'''Auteur'''
 
|'''Auteur'''
 
|
 
|
{{Auteur - Simone van den Hill}}
+
{{Auteur - Simone van den Hil}}
 
{{Auteur - Annemarie Semeijn}}
 
{{Auteur - Annemarie Semeijn}}
 
|-
 
|-

Versie van 13 aug 2019 om 23:33


Leerlijn professionaliteit
Auteur

Simone van den Hil
Annemarie Semeijn

Stage

1e Huisartsstage
Klinische stage
CZ stage
GGZ stage
2e Huisartsstage

Competentie

7.2 Reflectie en actief leren

Leerplek

Leergesprek
Praktijkleren
Onderwijsprogramma
Zelfstudie

Relevantie

Het ontvangen van feedback is een kunst. Deze module is het derde deel van een serie over feedback geven, ontvangen en vragen.

Bij feedback ontvangen gaat het over zowel het ontvangen van negatieve/kritische feedback als het ontvangen van complimenten.

Iedereen heeft wel eens moeite met het ontvangen van feedback. Deze module biedt handvaten om via denkstijlen te kijken naar het ontvangen van feedback.

Doel

De AIOS maakt kennis met denkstijlen (groei en statische mindset). De AIOS leert welke denkstijl hij of zij vaak zelf toepast en in welke situaties.

Gebruiksaanwijzing

Deze module kan je gebruiken voor tijdens de TKD (feedback ontvangen) en tijdens je stages met collega's (ontvangen).

De module is ook heel goed te gebruiken voor zelfstudie als je merkt moeite te hebben met het ontvangen van feedback.

Onderwijsactiviteiten

Bronnen

https://www.growthmindsets.nl/over-carol-dweck

De bouwstenen in de leerlijn professionaliteit

De leerlijnen

Kort Spoed Chron Ouderen Kind Psych SOLK Pall Preventie Praktijk


Medisch handelen Communicatie Maatsch. handelen Wetenschap Professionaliteit Diversiteit
Korte episode zorg
Spoedeisende zorg
Chronische zorg
Complexe ouderenzorg
Zorg voor het kind
Psychische klachten
SOLK
Palliatieve zorg
Preventie
Praktijkmanagement


Medisch handelen
Communicatie
Maatschappelijk handelen
Wetenschap
Professionaliteit
Diversiteit