Feedback deel 4 - Vragen: verschil tussen versies

Uit Wiki HOVUmc
Ga naar: navigatie, zoeken
k (Onderwijsactiviteiten)
k
Regel 5: Regel 5:
 
|'''Auteur'''
 
|'''Auteur'''
 
|
 
|
{{Auteur - Simone van den Hill}}
+
{{Auteur - Simone van den Hil}}
 
{{Auteur - Annemarie Semeijn}}
 
{{Auteur - Annemarie Semeijn}}
 
|-
 
|-

Versie van 13 aug 2019 om 22:34


Leerlijn professionaliteit
Auteur

Simone van den Hil
Annemarie Semeijn

Stage

1e Huisartsstage
Klinische stage
CZ stage
GGZ stage
2e Huisartsstage

Competentie

7.2 Reflectie en actief leren

Leerplek

Leergesprek
Praktijkleren
Onderwijsprogramma
Zelfstudie

Relevantie

Bij het geven van feedback is het belangrijk om dat op een goede manier te doen, zodat de relatie goed blijft en die ander ervan kan leren. Daarbij is het ontvangen van feedback ook een kunst. Deze module is het vierde en laatste deel van een serie over feedback geven, ontvangen en vragen

Actief om feedback vragen kan kwetsbaar voelen. Om te blijven groeien als huisarts is dit wel een belangrijk onderdeel om te leren, naast geven en ontvangen.

Doel

Het doel van deze module is het kennis maken met de kracht van kwetsbaarheid. Door te durven vragen, leer je open te blijven staan om te groeien. Passend bij een leven lang leren.

Gebruiksaanwijzing

Deze module kan je gebruiken voor tijdens de TKD (actief om feedback vragen), tijdens het bespreken van je IOP met je opleider (feedback vragen) en tijdens je stages met collega's (feedback geven, ontvangen en vragen).

Onderwijsactiviteiten

1. Bekijk deze video. Wat vind je ervan om je kwetsbaar op te stellen?

2. Gebruik dit onderdeel als thema voor een TKD.

Bronnen

De bouwstenen in de leerlijn professionaliteit

De leerlijnen

Kort Spoed Chron Ouderen Kind Psych SOLK Pall Preventie Praktijk


Medisch handelen Communicatie Maatsch. handelen Wetenschap Professionaliteit Diversiteit
Korte episode zorg
Spoedeisende zorg
Chronische zorg
Complexe ouderenzorg
Zorg voor het kind
Psychische klachten
SOLK
Palliatieve zorg
Preventie
Praktijkmanagement


Medisch handelen
Communicatie
Maatschappelijk handelen
Wetenschap
Professionaliteit
Diversiteit