Feedback deel 2 - Geven: verschil tussen versies
(Nieuwe pagina aangemaakt met '<br /> {| class="infobox leerlijn-prof" ! {{Titelbalk - Leerlijn professionaliteit}} |- |'''Auteur''' | {{Auteur - Simone van den Hill}} {{Auteur - Annemarie Semeij...') |
k (Annemarie Semeijn heeft pagina Feedback geven hernoemd naar Feedback deel 2 - geven) |
(geen verschil)
|
Versie van 13 aug 2019 om 13:51
Leerlijn professionaliteit | |
---|---|
Auteur | |
Stage |
1e Huisartsstage |
Competentie | |
Leerplek |
Relevantie
Bij het geven van feedback is het belangrijk om dat op een goede manier te doen, zodat de relatie goed blijft en die ander ervan kan leren. Daarbij is het ontvangen van feedback ook een kunst. Deze module is het tweede deel van een serie over feedback geven, ontvangen en vragen. Dit onderdeel gaat specifiek over het geven van feedback.
Doel
De AIOS maakt kennis met een aantal feedback regels en manieren om feedback te geven. De AIOS kan deze ook toepassen bij zichzelf en gebruiken voor het geven van feedback aan anderen.
Gebruiksaanwijzing
Deze module kan je gebruiken voor tijdens de TKD (feedback geven) en tijdens je stages met collega's (feedback geven).
Onderwijsactiviteiten
Bronnen
De bouwstenen in de leerlijn professionaliteit
De leerlijnen
Kort | Spoed | Chron | Ouderen | Kind | Psych | SOLK | Pall | Preventie | Praktijk |
Medisch handelen | Comm |
Maat |
Weten |
Profess |
Diversi |
Korte episode zorg |
Spoedeisende zorg |
Chronische zorg |
Complexe ouderenzorg |
Zorg voor het kind |
Psychische klachten |
SOLK |
Palliatieve zorg |
Preventie |
Praktijkmanagement |
Medisch handelen |
Communicatie |
Maatschappelijk handelen |
Wetenschap |
Professionaliteit |
Diversiteit |