Gebruik van fantomen en vaardighedenmateriaal: verschil tussen versies

Uit Wiki HOVUmc
Ga naar: navigatie, zoeken
(Nieuwe pagina aangemaakt met '__NOCACHE__ <ol class="breadcrumb" style="width:100%;"> <li class="breadcrumb-item">Hoofdpagina</li> <li class="breadcrumb-item">Leerlijnen</li> <li class="...')
 
Regel 10: Regel 10:
 
|-
 
|-
 
|'''Auteur'''
 
|'''Auteur'''
|{{Auteur - Chris Rietmeijer}}{{Auteur - Yeun Ying Wong}}
+
|{{Auteur - Sjors Konijn}}
 
|-
 
|-
 
|'''Stage'''
 
|'''Stage'''
Regel 21: Regel 21:
  
 
{{Competentiegebied 2 - Communicatie}}
 
{{Competentiegebied 2 - Communicatie}}
 
{{Competentiegebied 3 - Samenwerken}}
 
 
{{Competentiegebied 4 - Organiseren}}
 
 
|-
 
|-
 
|'''Leerplek'''
 
|'''Leerplek'''
|{{Toepassing - Leergesprek}}
+
|{{Toepassing - Praktijkleren}}
 
 
{{Toepassing - Praktijkleren}}
 
  
 
{{Toepassing - Zelfstudie}}
 
{{Toepassing - Zelfstudie}}
Regel 36: Regel 30:
 
|Volgt
 
|Volgt
 
|}
 
|}
 +
 +
=== Relevantie ===
 +
Onderzoek naar observatie van technische vaardigheden in de huisartsopleidingspraktijk laat zien dat aios vaak weinig
 +
 +
=== Doel ===
 +
* Deze bouwsteen heeft tot doel de aios en opleider te stimuleren tot het wekelijks houden van een observatiespreekuur. 
 +
 +
=== Onderwijsactiviteit en gebruiksaanwijzing ===
 +
# Plan met je opleider een wekelijks observatiespreekuur

Versie van 8 nov 2019 om 13:57


Leerlijn medisch handelen
Auteur Sjors Konijn
Stage 1e Huisartsstage
2e Huisartsstage
Competenties Medisch handelen
Communicatie
Leerplek Praktijkleren
Zelfstudie
Trefwoord Volgt

Relevantie

Onderzoek naar observatie van technische vaardigheden in de huisartsopleidingspraktijk laat zien dat aios vaak weinig

Doel

  • Deze bouwsteen heeft tot doel de aios en opleider te stimuleren tot het wekelijks houden van een observatiespreekuur.

Onderwijsactiviteit en gebruiksaanwijzing

  1. Plan met je opleider een wekelijks observatiespreekuur