ICT - Systemen en ondersteuning: verschil tussen versies

Uit Wiki HOVUmc
Ga naar: navigatie, zoeken
k
k
Regel 24: Regel 24:
 
*[[Werkplek]]
 
*[[Werkplek]]
 
|}
 
|}
In de huisartsopleiding werken we met verschillende digitale systemen. We zouden graag met minder toe willen kunnen omwille van gebruikersgemak, maar net als in het gewone leven is dat niet mogelijk. Hieronder in het kort waar de verschillende systemen toe dienen, met verwijzingen naar de verdere beschrijvingen.
+
In de huisartsopleiding werken we met verschillende digitale systemen. We zouden graag met minder toe willen kunnen omwille van gebruikersgemak, maar net als in het gewone leven is dat niet mogelijk. Hieronder in het kort waar de verschillende systemen toe dienen, met verwijzingen naar de verdere beschrijvingen. 
 +
{| class="wikitable"
 +
 +
|'''Systteem'''
 +
|-
 +
|Videoplatform
 +
|[[Mailto:video-ho@amsterdamumc.nl|video-ho@amsterdamumc.nl]]
 +
|-
 +
|Canvas
 +
|[[Mailto:canvas-ho@amsterdamumc.nl|canvas-ho@amsterdamumc.nl]]
 +
|-
 +
|Wiki
 +
|[[Mailto:wiki-ho@amsterdamumc.nl|wiki-ho@amsterdamumc.nl]]
 +
|-
 +
|E-portfolio
 +
|[[Mailto:portfolio-ho@amsterdamumc.nl|portfolio-ho@amsterdamumc.nl]]
 +
|}
  
<btn>
+
'''Spoed'''
 +
 
 +
Sommige dingen zijn zo belangrijk dat we stoppen waar we mee bezig zijn en ons richten op het probleem voor handen. Voorbeeld hiervan zijn
 +
 
 +
storigen die het onderwijs ophouden, een dataincident, een algehele storing in een systeem. Met de afhandeling beginnen we direct. De inzet is daarbij een zo goed en passend mogelijke oplossing met een zo vloeiend mogelijke doorgang van het (onderwijs) proces.
 +
 
 +
'''Geen spoed'''
 +
 
 +
Vaak hebben vragen voor de vraagsteller veel prioriteit. Aangezien de
 +
 
 +
Van minder spoedeisende gevallen verwijzen we mogelijkerwijs door naar een derde. Als we denken dat het zou kunnen helpen, kunnen wij jou of kan jij ons verzoeken terugkoppeling te geven over de afhandeling. Soms kunnen we, ook al zijn we “gewone gebruiker” in een systeem (bv outlook), ondersteunen in verwerking van je vraag elders (soms kom je er moeilijk uit met de helpdesk).
 +
 
 +
'''Terugkoppeling'''
 +
 
 +
Als vragen je vraag, verzoek of melding niet direct wordt afgehandeld voorziet de afdeling ICT van de Huisartsopleiding van een duidelijk oplossingvoorstel met een terugkoppelingstermijn.<btn>
 
https://webmail.vumc.nl/ |<span class="glyphicon glyphicon-home"></span>  HOVUmc Homepage
 
https://webmail.vumc.nl/ |<span class="glyphicon glyphicon-home"></span>  HOVUmc Homepage
 
https://webmail.vumc.nl/ |<span class="glyphicon glyphicon-envelope"></span>  Webmail
 
https://webmail.vumc.nl/ |<span class="glyphicon glyphicon-envelope"></span>  Webmail

Versie van 3 feb 2020 om 05:34


ICT

Adjunct hoofd
Harry Schleypen

ICT coordinator
Jae Klaasen

ICT Systemen

In de huisartsopleiding werken we met verschillende digitale systemen. We zouden graag met minder toe willen kunnen omwille van gebruikersgemak, maar net als in het gewone leven is dat niet mogelijk. Hieronder in het kort waar de verschillende systemen toe dienen, met verwijzingen naar de verdere beschrijvingen. 

  Systteem
Videoplatform [[1]]
Canvas [[2]]
Wiki [[3]]
E-portfolio [[4]]

Spoed

Sommige dingen zijn zo belangrijk dat we stoppen waar we mee bezig zijn en ons richten op het probleem voor handen. Voorbeeld hiervan zijn

storigen die het onderwijs ophouden, een dataincident, een algehele storing in een systeem. Met de afhandeling beginnen we direct. De inzet is daarbij een zo goed en passend mogelijke oplossing met een zo vloeiend mogelijke doorgang van het (onderwijs) proces.

Geen spoed

Vaak hebben vragen voor de vraagsteller veel prioriteit. Aangezien de

Van minder spoedeisende gevallen verwijzen we mogelijkerwijs door naar een derde. Als we denken dat het zou kunnen helpen, kunnen wij jou of kan jij ons verzoeken terugkoppeling te geven over de afhandeling. Soms kunnen we, ook al zijn we “gewone gebruiker” in een systeem (bv outlook), ondersteunen in verwerking van je vraag elders (soms kom je er moeilijk uit met de helpdesk).

Terugkoppeling

Als vragen je vraag, verzoek of melding niet direct wordt afgehandeld voorziet de afdeling ICT van de Huisartsopleiding van een duidelijk oplossingvoorstel met een terugkoppelingstermijn.