Ontwikkelplan: verschil tussen versies

Uit Wiki HOVUmc
Ga naar: navigatie, zoeken
k
k
(Een tussenliggende versie door dezelfde gebruiker niet weergegeven)
Regel 32: Regel 32:
 
Hand-out bij de instituutsopdracht praktijkmanagement van de 2e fase
 
Hand-out bij de instituutsopdracht praktijkmanagement van de 2e fase
  
[[:Bestand:Handout PraktijkVerbeterplan.docx]]
+
[[:Media:Handout PraktijkVerbeterplan.docx|Handout Praktijk verbeterplan.docx]]
  
  
  
 
{{Footer - Leerlijn praktijkmanagement}}
 
{{Footer - Leerlijn praktijkmanagement}}

Versie van 14 jan 2020 om 15:48


Leerlijn praktijkmanagement
Auteur

Sjabloon:Auteur - Annneke Droogsma Jeannette Verhoeven

Stage

2e Huisartsstage

KBA

2. Systematisch verbeteren

Competenties

{ Organiseren

Leerplek

Zelfstudie

Relevantie en Doel

Bedoeling van de opdracht is dat de aios ‘al werkend’ aan deze opdracht haar/zijn kennis en kunde op het gebied van praktijkmanagement vergroot. Aangezien de aios met een frisse blik naar de praktijkorganisatie kijkt, kan zij/hij zijn verwondering over zaken in de praktijkorganisatie (of nav incident meldingen) gebruiken als mogelijk startpunt voor onderzoek en overleg met opleider en andere professionals over mogelijkheden voor een verbeterplan.

Gebruiksaanwijzing

Hand-out bij de instituutsopdracht praktijkmanagement van de 2e fase

Handout Praktijk verbeterplan.docx


De bouwstenen in de leerlijn praktijkmanagement

De leerlijnen

Categorie: De 10 huisartsgeneeskundige thema's
Kort Spoed Chron Ouderen Kind Psych ALK Pall Preventie Praktijk
Korte episode zorg
Spoedeisende zorg
Chronische zorg
Complexe ouderenzorg
Zorg voor het kind
Psychische klachten
ALK
Palliatieve zorg
Preventie
Praktijkmanagement
Categorie: Competentiegebieden
Medisch handelen Communicatie Maatsch. handelen Wetenschap Professionaliteit
Medisch handelen
Communicatie
Maatschappelijk handelen
Wetenschap
Professionaliteit
Categorie: Overige aandachtsgebieden
Diversiteit Seksualiteit Innovatie
Diversiteit
Seksualiteit
Innovatie