Ontwikkelplan

Uit Wiki HOVUmc
Versie door Jan Simon Bakker (overleg | bijdragen) op 6 sep 2019 om 18:02 (Nieuwe pagina aangemaakt met '<br /> {| class="infobox leerlijn-praktijk" ! {{Titelbalk - Leerlijn praktijkmanagement}} |- |'''Auteur''' | {{Auteur - Annneke Droogsma}} {{Auteur - Jeannette Verh...')
(wijz) ← Oudere versie | Huidige versie (wijz) | Nieuwere versie → (wijz)
Ga naar: navigatie, zoeken


Leerlijn praktijkmanagement
Auteur

Sjabloon:Auteur - Annneke Droogsma Jeannette Verhoeven


Stage

2e Huisartsstage

KBA

2. Systematisch verbeteren


Competenties

{ Organiseren

Leerplek

Zelfstudie

Relevantie en Doel

Bedoeling van de opdracht is dat de aios ‘al werkend’ aan deze opdracht haar/zijn kennis en kunde op het gebied van praktijkmanagement vergroot. Aangezien de aios met een frisse blik naar de praktijkorganisatie kijkt, kan zij/hij zijn verwondering over zaken in de praktijkorganisatie (of nav incident meldingen) gebruiken als mogelijk startpunt voor onderzoek en overleg met opleider en andere professionals over mogelijkheden voor een verbeterplan.


Gebruiksaanwijzing

Hand-out bij de instituutsopdracht praktijkmanagement van de 2e fase



De bouwstenen in de leerlijn praktijkmanagement

De leerlijnen

Categorie: De 10 huisartsgeneeskundige thema's
Kort Spoed Chron Ouderen Kind Psych ALK Pall Preventie Praktijk
Korte episode zorg
Spoedeisende zorg
Chronische zorg
Complexe ouderenzorg
Zorg voor het kind
Psychische klachten
ALK
Palliatieve zorg
Preventie
Praktijkmanagement
Categorie: Competentiegebieden
Medisch handelen Communicatie Maatsch. handelen Wetenschap Professionaliteit
Medisch handelen
Communicatie
Maatschappelijk handelen
Wetenschap
Professionaliteit
Categorie: Overige aandachtsgebieden
Diversiteit Seksualiteit Innovatie
Diversiteit
Seksualiteit
Innovatie