Sjabloon: KBA 2.3: verschil tussen versies

Uit Wiki HOVUmc
Ga naar: navigatie, zoeken
(Nieuwe pagina aangemaakt met '<div class="panel-group" id="accordion"> <accordion parent="accordion" heading="KBA 3 - Registratie en overdracht"> {| !style="width:75%; vertical-align:top;"|'''3....')
 
k
Regel 10: Regel 10:
 
*Communiceert doelgericht in spoedeisende crisissituaties, waaronder psychiatrische en psychosociale crisissituaties.
 
*Communiceert doelgericht in spoedeisende crisissituaties, waaronder psychiatrische en psychosociale crisissituaties.
 
|style="vertical-align:top;"|
 
|style="vertical-align:top;"|
<ul style="list-style-type:none">
+
<ol>
<li>{{Competentie1}}</li>
+
<li value="1">Medisch handelen</li>
<li>{{Competentie2}}</li>
+
<li value="2">Communicatie</li>
<li>{{Competentie4}}</li>
+
<li value="4">Organiseren</li>
<li>{{Competentie7}}</li>
+
<li value="7">Professionaliteit</li>
</ul>
+
</ol>
 
|}
 
|}
 
</accordion>
 
</accordion>
 
</div>
 
</div>
 
[[Category:KBA]]
 
[[Category:Leerlijn Spoedzorg]]
 

Versie van 16 jul 2018 om 21:23

3. Handelt getrieerde consulten en visites naar urgentie af. Competenties
  • Handelt getrieerde consulten en visites naar urgentie af, met een snelle inschatting: is dit spoed of niet.
  • Betrekt hierbij de richtlijnen van de VHN branche en de IGZ normen inzake hoe snel een patiënt geholpen dient te worden.
  • Communiceert doelgericht in spoedeisende crisissituaties, waaronder psychiatrische en psychosociale crisissituaties.
  1. Medisch handelen
  2. Communicatie
  3. Organiseren
  4. Professionaliteit