Gebruikersbijdragen
(nieuwste | oudste) (50 nieuwere | 50 oudere) (20 | 50 | 100 | 250 | 500) bekijken.
- 2 jul 2021 08:56 (wijz | gesch) . . (+2.520) . . k Werken in een team: het sollicitatiegesprek (Label: Visuele tekstverwerker)
- 2 jul 2021 08:54 (wijz | gesch) . . (+662) . . N Werken in een team: het sollicitatiegesprek (Nieuwe pagina aangemaakt met ' {{Header - Leerlijn praktijkmanagement}} {| class="infobox leerlijn-praktijk" ! {{Titelbalk - Leerlijn praktijkmanagement}} |- |'''Auteur''' | {{Auteur - Joyce St...')
- 2 jul 2021 08:51 (wijz | gesch) . . (-1) . . k Leerlijn praktijkmanagement (Label: Visuele tekstverwerker)
- 2 jul 2021 08:47 (wijz | gesch) . . (+6) . . k Leerlijn praktijkmanagement (Label: Visuele tekstverwerker)
- 2 jul 2021 08:46 (wijz | gesch) . . (+14) . . Leerlijn praktijkmanagement (Label: Visuele tekstverwerker)
- 2 jul 2021 08:41 (wijz | gesch) . . (+124) . . k Leerlijn praktijkmanagement (Label: Visuele tekstverwerker)
- 2 jul 2021 08:39 (wijz | gesch) . . (+60) . . N Bestand:Blokkenschema - overzicht praktijkmanagement.png (laatste wijziging)
- 2 jul 2021 08:38 (wijz | gesch) . . (+100) . . k Leerlijn praktijkmanagement (Label: Visuele tekstverwerker)
- 2 jul 2021 08:36 (wijz | gesch) . . (+56) . . k Leerlijn praktijkmanagement (Label: Visuele tekstverwerker)
- 25 feb 2021 16:04 (wijz | gesch) . . (+6) . . Leerlijn praktijkmanagement (Label: Visuele tekstverwerker)
- 25 feb 2021 16:02 (wijz | gesch) . . (-172) . . Leerlijn praktijkmanagement
- 25 feb 2021 16:01 (wijz | gesch) . . (+59) . . Leerlijn praktijkmanagement (Label: Visuele tekstverwerker)
- 25 feb 2021 15:58 (wijz | gesch) . . (+101) . . Leerlijn praktijkmanagement (Label: Visuele tekstverwerker)
- 25 feb 2021 15:55 (wijz | gesch) . . (-40) . . Leerlijn praktijkmanagement (Label: Visuele tekstverwerker)
- 25 feb 2021 15:33 (wijz | gesch) . . (+1) . . Leerlijn praktijkmanagement (Label: Visuele tekstverwerker)
- 25 feb 2021 15:31 (wijz | gesch) . . (-3) . . Leerlijn praktijkmanagement (Label: Visuele tekstverwerker)
- 25 feb 2021 15:24 (wijz | gesch) . . (+41) . . Leerlijn praktijkmanagement (even tekst - moet nog weg) (Label: Visuele tekstverwerker)
- 25 feb 2021 14:59 (wijz | gesch) . . (+115) . . Leerlijn praktijkmanagement (handleiding toegevoegd) (Label: Visuele tekstverwerker)
- 25 feb 2021 14:49 (wijz | gesch) . . (+46) . . N Bestand:Handleiding onderwijs praktijkmanagement.docx (laatste wijziging)
- 23 feb 2021 16:00 (wijz | gesch) . . (+6.771) . . Ketenzorg - programmatische zorg voor chronische patiënten (Bouwsteen maken) (Label: Visuele tekstverwerker)
- 23 feb 2021 15:57 (wijz | gesch) . . (+8) . . N Bestand:Voorbeeld van verbeterde uitkomsten na invoering programmatische zorg in drie regio's .png (laatste wijziging)
- 23 feb 2021 15:54 (wijz | gesch) . . (+38) . . N Bestand:Ketenzorg structuur .png (laatste wijziging)
- 23 feb 2021 15:45 (wijz | gesch) . . (+825) . . N Ketenzorg - programmatische zorg voor chronische patiënten (Nieuwe pagina aangemaakt met ' {{Header - Leerlijn praktijkmanagement}} {| class="infobox leerlijn-praktijk" ! {{Titelbalk - Leerlijn praktijkmanagement}} |- |'''Auteur''' | {{Auteur - Berend J...')
- 23 feb 2021 15:35 (wijz | gesch) . . (+3.497) . . Peer-assessment 2e fase (bouwsteen gemaakt) (laatste wijziging) (Label: Visuele tekstverwerker)
- 23 feb 2021 15:11 (wijz | gesch) . . (+774) . . N Peer-assessment 2e fase (Nieuwe pagina aangemaakt met ' {{Header - Leerlijn praktijkmanagement}} {| class="infobox leerlijn-praktijk" ! {{Titelbalk - Leerlijn praktijkmanagement}} |- |'''Auteur''' | {{Auteur - Joyce St...')
- 23 feb 2021 15:09 (wijz | gesch) . . (+2.571) . . Peer-assessment 1e fase (Hele bouwsteen gemaakt) (laatste wijziging) (Label: Visuele tekstverwerker)
- 23 feb 2021 14:44 (wijz | gesch) . . (+808) . . N Peer-assessment 1e fase (Nieuwe pagina aangemaakt met ' {{Header - Leerlijn praktijkmanagement}} {| class="infobox leerlijn-praktijk" ! {{Titelbalk - Leerlijn praktijkmanagement}} |- |'''Auteur''' | {{Auteur - Joyce St...')
- 6 dec 2020 18:10 (wijz | gesch) . . (+3.380) . . Grip op financiën: jaarrapport bespreken met de accountant (Bouwsteen gemaakt) (laatste wijziging) (Label: Visuele tekstverwerker)
- 6 dec 2020 18:00 (wijz | gesch) . . (+654) . . N Grip op financiën: jaarrapport bespreken met de accountant (Nieuwe pagina aangemaakt met ' {{Header - Leerlijn praktijkmanagement}} {| class="infobox leerlijn-praktijk" ! {{Titelbalk - Leerlijn praktijkmanagement}} |- |'''Auteur''' | {{Auteur - Berend J...')
- 6 dec 2020 17:47 (wijz | gesch) . . (+595) . . Vergadering observeren – op de praktijk (laatste wijziging) (Label: Visuele tekstverwerker)
- 6 dec 2020 17:41 (wijz | gesch) . . (+2.965) . . Vergadering observeren – op de praktijk (Bouwsteen gemaakt) (Label: Visuele tekstverwerker)
- 6 dec 2020 17:01 (wijz | gesch) . . (+636) . . N Vergadering observeren – op de praktijk (Nieuwe pagina aangemaakt met ' {{Header - Leerlijn praktijkmanagement}} {| class="infobox leerlijn-praktijk" ! {{Titelbalk - Leerlijn praktijkmanagement}} |- |'''Auteur''' | {{Auteur - Berend J...')
- 6 dec 2020 14:26 (wijz | gesch) . . (+76) . . N Bestand:Kennismaking cross the line!.pptx (laatste wijziging)
- 19 nov 2020 11:16 (wijz | gesch) . . (+1) . . k Leerlijn praktijkmanagement (Label: Visuele tekstverwerker)
- 15 okt 2020 15:29 (wijz | gesch) . . (-1) . . Leerlijn praktijkmanagement
- 15 okt 2020 15:23 (wijz | gesch) . . (-5) . . k Leerlijn praktijkmanagement (Leerlijnhouder aangepast) (Label: Visuele tekstverwerker)
- 28 feb 2020 13:44 (wijz | gesch) . . (-7) . . Wat is praktijkmanagement in je opleidingspraktijk? (laatste wijziging) (Label: Visuele tekstverwerker)
- 28 feb 2020 13:41 (wijz | gesch) . . (-12) . . Wat is praktijkmanagement in je opleidingspraktijk? (Label: Visuele tekstverwerker)
- 28 feb 2020 13:40 (wijz | gesch) . . (+8) . . Wat is praktijkmanagement in je opleidingspraktijk? (tabel in orde) (Label: Visuele tekstverwerker)
- 28 feb 2020 13:36 (wijz | gesch) . . (+2.370) . . Wat is praktijkmanagement in je opleidingspraktijk? (Hele bouwsteen gemaakt) (Label: Visuele tekstverwerker)
- 28 feb 2020 13:24 (wijz | gesch) . . (+724) . . N Wat is praktijkmanagement in je opleidingspraktijk? (Nieuwe pagina aangemaakt met ' {{Header - Leerlijn praktijkmanagement}} {| class="infobox leerlijn-praktijk" ! {{Titelbalk - Leerlijn praktijkmanagement}} |- |'''Auteur''' | {{Auteur - Joyce St...')
- 27 aug 2019 14:42 (wijz | gesch) . . (+1.257) . . Zelfstandige periode, handleiding (Bouwsteen toegevoegd) (Label: Visuele tekstverwerker)
- 27 aug 2019 14:26 (wijz | gesch) . . (+862) . . N Zelfstandige periode, handleiding (Nieuwe pagina aangemaakt met '<br /> {| class="infobox leerlijn-praktijk" ! {{Titelbalk - Leerlijn praktijkmanagement}} |- |'''Auteur''' | {{Auteur - Joyce Stroeve}} {{Auteur - Simone van de Hil...')
- 24 apr 2019 13:41 (wijz | gesch) . . (+2.991) . . Missie en visie in de praktijk (2/2) (Nieuwe bouwsteen gemaakt) (Label: Visuele tekstverwerker)
- 24 apr 2019 13:23 (wijz | gesch) . . (+601) . . N Missie en visie in de praktijk (2/2) (Nieuwe pagina aangemaakt met '<br /> {| class="infobox leerlijn-praktijk" ! {{Titelbalk - Leerlijn praktijkmanagement}} |- |'''Auteur''' | {{Auteur - Joyce Stroeve}} |'''Stage''' | {{stage - 2e...')
- 17 apr 2019 11:32 (wijz | gesch) . . (+5.445) . . Missie en visie in je persoonlijke (werkende) leven (1/2) (Bouwsteen gemaakt) (Label: Visuele tekstverwerker)
- 17 apr 2019 10:58 (wijz | gesch) . . (+602) . . N Missie en visie in je persoonlijke (werkende) leven (1/2) (Nieuwe pagina aangemaakt met '<br /> {| class="infobox leerlijn-praktijk" ! {{Titelbalk - Leerlijn praktijkmanagement}} |- |'''Auteur''' | {{Auteur - Joyce Stroeve}} |- |'''Stage''' | {{stage -...')
- 3 apr 2019 11:50 (wijz | gesch) . . (+359) . . Wetten en regels - werken in een instelling (Link naar KNMG toegevoegd) (Label: Visuele tekstverwerker)
- 21 mrt 2019 12:41 (wijz | gesch) . . (0) . . Vergadering voorzitten - TKD (Label: Visuele tekstverwerker)
- 21 mrt 2019 11:51 (wijz | gesch) . . (-1) . . k Vergadering voorzitten - TKD (Label: Visuele tekstverwerker)
(nieuwste | oudste) (50 nieuwere | 50 oudere) (20 | 50 | 100 | 250 | 500) bekijken.