Recente wijzigingen

Ga naar: navigatie, zoeken

Op deze pagina kunt u de recentste wijzigingen in deze wiki bekijken.

Opties voor recente wijzigingen
Legenda:
N
Met deze bewerking is een nieuwe pagina aangemaakt (zie ook de lijst met nieuwe pagina's)
k
Dit is een kleine bewerking
b
Deze bewerking is uitgevoerd door een bot
(±123)
Deze paginagrootte is met dit aantal bytes gewijzigd
De 50 | 100 | 250 | 500 laatste wijzigingen bekijken in de laatste 1 | 3 | 7 | 14 | 30 dagen
geregistreerde gebruikers verbergen | anonieme gebruikers verbergen | mijn bewerkingen verbergen | bots weergeven | kleine bewerkingen verbergen
Wijzigingen bekijken vanaf 5 jun 2020 01:18
   

4 jun 2020

 k   15:34  APC - Basisgespreksvaardigheden‎ (wijz | gesch) . . (-2). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen)
     14:38  Paralleldag: observeren en toetsen van vaardigheden‎‎ (4 bewerkingen | geschiedenis) . . (+119). . [Yeun Ying Wong‎ (4×)]
      14:38 (huidig | vorige) . . (+5). . Yeun Ying Wong (overleg | bijdragen) (Label: Visuele tekstverwerker)
      14:38 (huidig | vorige) . . (+25). . Yeun Ying Wong (overleg | bijdragen) (Label: Visuele tekstverwerker)
      14:37 (huidig | vorige) . . (+70). . Yeun Ying Wong (overleg | bijdragen) (Label: Visuele tekstverwerker)
      14:33 (huidig | vorige) . . (+19). . Yeun Ying Wong (overleg | bijdragen) (Label: Visuele tekstverwerker)
 k   09:59  Leerlijn diversiteit‎ (wijz | gesch) . . (+2.335). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (Los document visie in uitklapper gezet)
 k   06:48  Onderwijs voor hao’s - context-specifieke & doelgerichte communicatie‎‎ (2 bewerkingen | geschiedenis) . . (-4). . [Gert Roos‎ (2×)]
 k    06:48 (huidig | vorige) . . (-2). . Gert Roos (overleg | bijdragen) (media ipv bestand)
 k    06:47 (huidig | vorige) . . (-2). . Gert Roos (overleg | bijdragen) (media ipv bestand)
     06:41  APC - Context-specifiek en doelgericht‎ (wijz | gesch) . . (+5). . Gert Roos (overleg | bijdragen)

29 mei 2020

N    14:31  Infectieziekten‎‎ (7 bewerkingen | geschiedenis) . . (+7.123). . [Daphne Beemsterboer‎ (7×)]
      14:31 (huidig | vorige) . . (+754). . Daphne Beemsterboer (overleg | bijdragen) (tabel aangevuld) (Label: Visuele tekstverwerker)
      14:22 (huidig | vorige) . . (+1.450). . Daphne Beemsterboer (overleg | bijdragen) (tabel aangevuld) (Label: Visuele tekstverwerker)
      14:09 (huidig | vorige) . . (+1.781). . Daphne Beemsterboer (overleg | bijdragen) (aanvullingen tabel) (Label: Visuele tekstverwerker)
      13:46 (huidig | vorige) . . (+1.149). . Daphne Beemsterboer (overleg | bijdragen) (Aanvullingen tabel) (Label: Visuele tekstverwerker)
      13:23 (huidig | vorige) . . (+500). . Daphne Beemsterboer (overleg | bijdragen) (tabel opzet ingevoegd)
      13:17 (huidig | vorige) . . (+857). . Daphne Beemsterboer (overleg | bijdragen) (bouwsteen infectieziekten gemaakt) (Label: Visuele tekstverwerker)
N     13:16 (huidig | vorige) . . (+632). . Daphne Beemsterboer (overleg | bijdragen) (Bouwsteen infectieziekten gemaakt)
 k   09:49  COVID-19‎ (wijz | gesch) . . (+153). . Daphne Beemsterboer (overleg | bijdragen) (Q&A coronastress bij vluchtelingen toegevoegd)

28 mei 2020

     17:30  Paralleldag: observeren en toetsen van vaardigheden‎‎ (2 bewerkingen | geschiedenis) . . (+163). . [Chris Rietmeijer‎ (2×)]
      17:30 (huidig | vorige) . . (+4). . Chris Rietmeijer (overleg | bijdragen) (Label: Visuele tekstverwerker)
      17:29 (huidig | vorige) . . (+159). . Chris Rietmeijer (overleg | bijdragen) (Label: Visuele tekstverwerker)
     17:19  Om-en-om spreekuur‎‎ (8 bewerkingen | geschiedenis) . . (+1.242). . [Chris Rietmeijer‎; Yeun Ying Wong‎ (7×)]
      17:19 (huidig | vorige) . . (-38). . Chris Rietmeijer (overleg | bijdragen) (onderwijsactiviteiten gesplitst) (Label: Visuele tekstverwerker)
      14:39 (huidig | vorige) . . (+685). . Yeun Ying Wong (overleg | bijdragen) (extra onderwijs) (Label: Visuele tekstverwerker)
      14:25 (huidig | vorige) . . (+94). . Yeun Ying Wong (overleg | bijdragen) (link) (Label: Visuele tekstverwerker)
      14:24 (huidig | vorige) . . (+49). . Yeun Ying Wong (overleg | bijdragen) (PPT extra) (Label: Visuele tekstverwerker)
      12:32 (huidig | vorige) . . (+172). . Yeun Ying Wong (overleg | bijdragen) (links) (Label: Visuele tekstverwerker)
      12:29 (huidig | vorige) . . (+4). . Yeun Ying Wong (overleg | bijdragen) (Label: Visuele tekstverwerker)
      12:28 (huidig | vorige) . . (+86). . Yeun Ying Wong (overleg | bijdragen) (link) (Label: Visuele tekstverwerker)
      11:34 (huidig | vorige) . . (+190). . Yeun Ying Wong (overleg | bijdragen) (nwe bron) (Label: Visuele tekstverwerker)
     14:21  (Uploadlogboek). . [Yeun Ying Wong‎ (2×)]
      14:21 . . Yeun Ying Wong (overleg | bijdragen) heeft Bestand:Observatie technische vaardigheden, en de opleidingsrelatie; voor koppelmiddag.pptx geüpload ‎(PPT over opleidingsrelatie hao aios bij observatie technische vaardigheden mei 2020)
      12:25 . . Yeun Ying Wong (overleg | bijdragen) heeft Bestand:Studies1,2 en3 onderzoek observatie (Samenvatting) Rietmeijer mei 2020.docx geüpload ‎(Samenvatting van de eerste drie studies naar observatie in de opleidingspraktijk vanuit de perspectieven van opleiders, aios en pattienten, gebaseerd op het promotie-onderzoek van CBT Rietmeijer aan UMC Amsterdam, lokatie VUMC)