Recente wijzigingen

Ga naar: navigatie, zoeken

Op deze pagina kunt u de recentste wijzigingen in deze wiki bekijken.

Opties voor recente wijzigingen
Legenda:
N
Met deze bewerking is een nieuwe pagina aangemaakt (zie ook de lijst met nieuwe pagina's)
k
Dit is een kleine bewerking
b
Deze bewerking is uitgevoerd door een bot
(±123)
Deze paginagrootte is met dit aantal bytes gewijzigd
De 50 | 100 | 250 | 500 laatste wijzigingen bekijken in de laatste 1 | 3 | 7 | 14 | 30 dagen
geregistreerde gebruikers verbergen | anonieme gebruikers verbergen | mijn bewerkingen verbergen | bots verbergen | kleine bewerkingen verbergen
Wijzigingen bekijken vanaf 1 apr 2020 11:07
   

31 mrt 2020

 k   15:11  Huisartsopleiding VUmc‎ (wijz | gesch) . . (-3). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen)
     15:02  2e Huisartsstage‎‎ (6 bewerkingen | geschiedenis) . . (+279). . [Sylvia Vlak‎ (6×)]
      15:02 (huidig | vorige) . . (+2). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (Label: Visuele tekstverwerker: omgeschakeld)
 k    15:00 (huidig | vorige) . . (+41). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (Label: Visuele tekstverwerker)
 k    14:24 (huidig | vorige) . . (-2). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (Label: Visuele tekstverwerker)
 k    14:13 (huidig | vorige) . . (+27). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (nieuwe kop Zelfstudie en Opdrachten) (Label: Visuele tekstverwerker: omgeschakeld)
      14:00 (huidig | vorige) . . (-20). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen)
 k    13:58 (huidig | vorige) . . (+231). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (links naar leerlijnen toegevoegd) (Label: Visuele tekstverwerker)
 k   14:58  1e Huisartsstage‎‎ (4 bewerkingen | geschiedenis) . . (+188). . [Sylvia Vlak‎ (4×)]
 k    14:58 (huidig | vorige) . . (+1). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (Label: Visuele tekstverwerker: omgeschakeld)
 k    14:35 (huidig | vorige) . . (+184). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (hoofdthema's gelinkt naar leerlijnen) (Label: Visuele tekstverwerker)
 k    14:26 (huidig | vorige) . . (-1). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (Label: Visuele tekstverwerker: omgeschakeld)
 k    14:21 (huidig | vorige) . . (+4). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (nieuwe kop Zelfstudie en Opdrachten) (Label: Visuele tekstverwerker: omgeschakeld)
 k   14:57  Sjabloon:Handleiding - Voortgang en beoordeling‎ (wijz | gesch) . . (+8). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (link naar pagina LHK)
 k   14:45  Sjabloon:Handleiding - Aiosonderwijs‎ (wijz | gesch) . . (-9). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen)
     14:11 (Hernoemingslogboek) . . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) heeft pagina Sjabloon:Handleiding - Leren met opdrachten hernoemd naar Sjabloon:Handleiding - Zelfstudie en Opdrachten
     14:09  Sjabloon:Handleiding - Leren met opdrachten‎ (wijz | gesch) . . (+2). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (titel aangepast en kop-soort aangepast)
     14:03  Sjabloon:Handleiding - Leren op de huisartsenpost‎‎ (3 bewerkingen | geschiedenis) . . (-30). . [Sylvia Vlak‎ (3×)]
 k    14:03 (huidig | vorige) . . (+39). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen)
      13:55 (huidig | vorige) . . (-75). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen)
      13:52 (huidig | vorige) . . (+6). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen)
 k   13:07  Hoofdpagina‎‎ (2 bewerkingen | geschiedenis) . . (+11). . [Sylvia Vlak‎ (2×)]
 k    13:07 (huidig | vorige) . . (0). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen)
 k    13:06 (huidig | vorige) . . (+11). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (link naar handleiding 2e huisartsstage toegevoegd)

30 mrt 2020

     17:07  2e Huisartsstage‎‎ (5 bewerkingen | geschiedenis) . . (-14.409). . [Chris Rietmeijer‎; Sylvia Vlak‎ (4×)]
 k    17:07 (huidig | vorige) . . (+19). . Chris Rietmeijer (overleg | bijdragen) (Label: Visuele tekstverwerker)
 k    12:12 (huidig | vorige) . . (+63). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (linkjes toegevoegd) (Label: Visuele tekstverwerker)
 k    12:01 (huidig | vorige) . . (+1.581). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (Label: Visuele tekstverwerker: omgeschakeld)
      11:59 (huidig | vorige) . . (-3.094). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (Handleiding aangepast n.a.v. herziening C. Rietmeijer) (Label: Visuele tekstverwerker: omgeschakeld)
      11:36 (huidig | vorige) . . (-12.978). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (Label: Visuele tekstverwerker: omgeschakeld)
 k   16:07  Voorbereiding STARtclass jaar 2‎ (wijz | gesch) . . (0). . Daphne Beemsterboer (overleg | bijdragen) (Aanpassing tijden voorbereiding) (Label: Visuele tekstverwerker)
     12:27  APC - Context-specifiek en doelgericht‎‎ (3 bewerkingen | geschiedenis) . . (+200). . [Gert Roos‎; Sylvia Vlak‎ (2×)]
      12:27 (huidig | vorige) . . (-2). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen)
 k    12:26 (huidig | vorige) . . (+87). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (Link naar hoofdstuk 2 van Handboek effectieve communicatie in de huisartspraktijk) (Label: Visuele tekstverwerker)
      12:17 (huidig | vorige) . . (+115). . Gert Roos (overleg | bijdragen) (aanvulling en link naar handboek NHG) (Label: Visuele tekstverwerker)
     12:24 (Uploadlogboek) . . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) heeft Bestand:Handboek effectieve communicatie in de huisartenpraktijk hoofdstuk 2.pdf geüpload ‎
     11:51  Huisartsopleiding VUmc‎‎ (3 bewerkingen | geschiedenis) . . (+890). . [Sylvia Vlak‎ (3×)]
      11:51 (huidig | vorige) . . (+876). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (Handleiding aangepast n.a.v. herziening C. Rietmeijer)
 k    11:41 (huidig | vorige) . . (+14). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen)
 k    11:09 (huidig | vorige) . . (0). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (kopje leren met praktijkopdrachten verplaatst naar Instituutsonderwijs)
     11:42  Sjabloon:Individualisering opleiding‎ (wijz | gesch) . . (-938). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (transclusie wordt niet meer gebruikt)
     11:31  1e Huisartsstage‎‎ (4 bewerkingen | geschiedenis) . . (-1.094). . [Sylvia Vlak‎ (4×)]
 k    11:31 (huidig | vorige) . . (-88). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen)
      11:16 (huidig | vorige) . . (+2). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen)
      11:07 (huidig | vorige) . . (+1). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen)
 k    11:04 (huidig | vorige) . . (-1.009). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (transclusie gemaakt van leren met opdrachten)
 k   11:30  Sjabloon:Handleiding - Voortgang en beoordeling‎ (wijz | gesch) . . (+88). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (laatste regel (over LHK) toegevoegd.)
N    11:04  Sjabloon:Handleiding - Leren met opdrachten‎ (wijz | gesch) . . (+1.059). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (Nieuwe pagina aangemaakt met '==== Leren met opdrachten ==== Opdrachten hebben als doel om, binnen het kader van de opleidingsdoelen, persoonlijke leerdoelen te kiezen en daaraan te werken, veel...')

29 mrt 2020

N    15:29  PIN Spoed of geen spoed?‎‎ (3 bewerkingen | geschiedenis) . . (+1.484). . [Daphne Beemsterboer‎ (3×)]
 k    15:29 (huidig | vorige) . . (+24). . Daphne Beemsterboer (overleg | bijdragen) (link aangepast) (Label: Visuele tekstverwerker)
      15:27 (huidig | vorige) . . (+122). . Daphne Beemsterboer (overleg | bijdragen) (bouwsteen gemaakt) (Label: Visuele tekstverwerker)
N     15:20 (huidig | vorige) . . (+1.338). . Daphne Beemsterboer (overleg | bijdragen) (Nieuwe pagina aangemaakt met ' {{Header - Leerlijn spoedeisende zorg}} {| class="infobox leerlijn-spoed" ! {{Titelbalk - Leerlijn spoedeisende zorg}} |- |'''Auteur''' | {{Auteur - Daphne Beemst...')