Recente wijzigingen

Ga naar: navigatie, zoeken

Op deze pagina kunt u de recentste wijzigingen in deze wiki bekijken.

Opties voor recente wijzigingen
Legenda:
N
Met deze bewerking is een nieuwe pagina aangemaakt (zie ook de lijst met nieuwe pagina's)
k
Dit is een kleine bewerking
b
Deze bewerking is uitgevoerd door een bot
(±123)
Deze paginagrootte is met dit aantal bytes gewijzigd
De 50 | 100 | 250 | 500 laatste wijzigingen bekijken in de laatste 1 | 3 | 7 | 14 | 30 dagen
geregistreerde gebruikers verbergen | anonieme gebruikers verbergen | mijn bewerkingen verbergen | bots verbergen | kleine bewerkingen verbergen
Wijzigingen bekijken vanaf 1 apr 2020 11:19
   

31 mrt 2020

 k   15:11  Huisartsopleiding VUmc‎ (wijz | gesch) . . (-3). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen)
     15:02  2e Huisartsstage‎‎ (6 bewerkingen | geschiedenis) . . (+279). . [Sylvia Vlak‎ (6×)]
      15:02 (huidig | vorige) . . (+2). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (Label: Visuele tekstverwerker: omgeschakeld)
 k    15:00 (huidig | vorige) . . (+41). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (Label: Visuele tekstverwerker)
 k    14:24 (huidig | vorige) . . (-2). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (Label: Visuele tekstverwerker)
 k    14:13 (huidig | vorige) . . (+27). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (nieuwe kop Zelfstudie en Opdrachten) (Label: Visuele tekstverwerker: omgeschakeld)
      14:00 (huidig | vorige) . . (-20). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen)
 k    13:58 (huidig | vorige) . . (+231). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (links naar leerlijnen toegevoegd) (Label: Visuele tekstverwerker)
 k   14:58  1e Huisartsstage‎‎ (4 bewerkingen | geschiedenis) . . (+188). . [Sylvia Vlak‎ (4×)]
 k    14:58 (huidig | vorige) . . (+1). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (Label: Visuele tekstverwerker: omgeschakeld)
 k    14:35 (huidig | vorige) . . (+184). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (hoofdthema's gelinkt naar leerlijnen) (Label: Visuele tekstverwerker)
 k    14:26 (huidig | vorige) . . (-1). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (Label: Visuele tekstverwerker: omgeschakeld)
 k    14:21 (huidig | vorige) . . (+4). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (nieuwe kop Zelfstudie en Opdrachten) (Label: Visuele tekstverwerker: omgeschakeld)
 k   14:57  Sjabloon:Handleiding - Voortgang en beoordeling‎ (wijz | gesch) . . (+8). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (link naar pagina LHK)
 k   14:45  Sjabloon:Handleiding - Aiosonderwijs‎ (wijz | gesch) . . (-9). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen)
     14:11 (Hernoemingslogboek) . . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) heeft pagina Sjabloon:Handleiding - Leren met opdrachten hernoemd naar Sjabloon:Handleiding - Zelfstudie en Opdrachten
     14:09  Sjabloon:Handleiding - Leren met opdrachten‎ (wijz | gesch) . . (+2). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (titel aangepast en kop-soort aangepast)
     14:03  Sjabloon:Handleiding - Leren op de huisartsenpost‎‎ (3 bewerkingen | geschiedenis) . . (-30). . [Sylvia Vlak‎ (3×)]
 k    14:03 (huidig | vorige) . . (+39). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen)
      13:55 (huidig | vorige) . . (-75). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen)
      13:52 (huidig | vorige) . . (+6). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen)
 k   13:07  Hoofdpagina‎‎ (2 bewerkingen | geschiedenis) . . (+11). . [Sylvia Vlak‎ (2×)]
 k    13:07 (huidig | vorige) . . (0). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen)
 k    13:06 (huidig | vorige) . . (+11). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (link naar handleiding 2e huisartsstage toegevoegd)

30 mrt 2020

     17:07  2e Huisartsstage‎‎ (5 bewerkingen | geschiedenis) . . (-14.409). . [Chris Rietmeijer‎; Sylvia Vlak‎ (4×)]
 k    17:07 (huidig | vorige) . . (+19). . Chris Rietmeijer (overleg | bijdragen) (Label: Visuele tekstverwerker)
 k    12:12 (huidig | vorige) . . (+63). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (linkjes toegevoegd) (Label: Visuele tekstverwerker)
 k    12:01 (huidig | vorige) . . (+1.581). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (Label: Visuele tekstverwerker: omgeschakeld)
      11:59 (huidig | vorige) . . (-3.094). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (Handleiding aangepast n.a.v. herziening C. Rietmeijer) (Label: Visuele tekstverwerker: omgeschakeld)
      11:36 (huidig | vorige) . . (-12.978). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (Label: Visuele tekstverwerker: omgeschakeld)
 k   16:07  Voorbereiding STARtclass jaar 2‎ (wijz | gesch) . . (0). . Daphne Beemsterboer (overleg | bijdragen) (Aanpassing tijden voorbereiding) (Label: Visuele tekstverwerker)
     12:27  APC - Context-specifiek en doelgericht‎‎ (3 bewerkingen | geschiedenis) . . (+200). . [Gert Roos‎; Sylvia Vlak‎ (2×)]
      12:27 (huidig | vorige) . . (-2). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen)
 k    12:26 (huidig | vorige) . . (+87). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (Link naar hoofdstuk 2 van Handboek effectieve communicatie in de huisartspraktijk) (Label: Visuele tekstverwerker)
      12:17 (huidig | vorige) . . (+115). . Gert Roos (overleg | bijdragen) (aanvulling en link naar handboek NHG) (Label: Visuele tekstverwerker)
     12:24 (Uploadlogboek) . . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) heeft Bestand:Handboek effectieve communicatie in de huisartenpraktijk hoofdstuk 2.pdf geüpload ‎
     11:51  Huisartsopleiding VUmc‎‎ (3 bewerkingen | geschiedenis) . . (+890). . [Sylvia Vlak‎ (3×)]
      11:51 (huidig | vorige) . . (+876). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (Handleiding aangepast n.a.v. herziening C. Rietmeijer)
 k    11:41 (huidig | vorige) . . (+14). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen)
 k    11:09 (huidig | vorige) . . (0). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (kopje leren met praktijkopdrachten verplaatst naar Instituutsonderwijs)
     11:42  Sjabloon:Individualisering opleiding‎ (wijz | gesch) . . (-938). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (transclusie wordt niet meer gebruikt)
     11:31  1e Huisartsstage‎‎ (4 bewerkingen | geschiedenis) . . (-1.094). . [Sylvia Vlak‎ (4×)]
 k    11:31 (huidig | vorige) . . (-88). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen)
      11:16 (huidig | vorige) . . (+2). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen)
      11:07 (huidig | vorige) . . (+1). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen)
 k    11:04 (huidig | vorige) . . (-1.009). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (transclusie gemaakt van leren met opdrachten)
 k   11:30  Sjabloon:Handleiding - Voortgang en beoordeling‎ (wijz | gesch) . . (+88). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (laatste regel (over LHK) toegevoegd.)
N    11:04  Sjabloon:Handleiding - Leren met opdrachten‎ (wijz | gesch) . . (+1.059). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (Nieuwe pagina aangemaakt met '==== Leren met opdrachten ==== Opdrachten hebben als doel om, binnen het kader van de opleidingsdoelen, persoonlijke leerdoelen te kiezen en daaraan te werken, veel...')

29 mrt 2020

N    15:29  PIN Spoed of geen spoed?‎‎ (3 bewerkingen | geschiedenis) . . (+1.484). . [Daphne Beemsterboer‎ (3×)]
 k    15:29 (huidig | vorige) . . (+24). . Daphne Beemsterboer (overleg | bijdragen) (link aangepast) (Label: Visuele tekstverwerker)
      15:27 (huidig | vorige) . . (+122). . Daphne Beemsterboer (overleg | bijdragen) (bouwsteen gemaakt) (Label: Visuele tekstverwerker)
N     15:20 (huidig | vorige) . . (+1.338). . Daphne Beemsterboer (overleg | bijdragen) (Nieuwe pagina aangemaakt met ' {{Header - Leerlijn spoedeisende zorg}} {| class="infobox leerlijn-spoed" ! {{Titelbalk - Leerlijn spoedeisende zorg}} |- |'''Auteur''' | {{Auteur - Daphne Beemst...')

27 mrt 2020

 k   14:25  Leerlijn psychische klachten‎‎ (2 bewerkingen | geschiedenis) . . (+239). . [Mirte Nijman‎ (2×)]
 k    14:25 (huidig | vorige) . . (-30). . Mirte Nijman (overleg | bijdragen) (Moet sjabloon auteur nog aanmaken)
 k    14:11 (huidig | vorige) . . (+269). . Mirte Nijman (overleg | bijdragen) (Kader teruggeplaatst)

26 mrt 2020

     12:28  Leerlijn diversiteit‎‎ (3 bewerkingen | geschiedenis) . . (+123). . [Elzelyne Balkema‎ (3×)]
      12:28 (huidig | vorige) . . (+11). . Elzelyne Balkema (overleg | bijdragen) (Keek op de Week - Actuele suggesties) (Label: Visuele tekstverwerker)
      12:27 (huidig | vorige) . . (+66). . Elzelyne Balkema (overleg | bijdragen) (Filmpje toegevoegd corona in begrijpelijke taal) (Label: Visuele tekstverwerker)
      12:24 (huidig | vorige) . . (+46). . Elzelyne Balkema (overleg | bijdragen) (Label: Visuele tekstverwerker: omgeschakeld)

25 mrt 2020

N    15:17  Leidraad voor het leren dienstdoen‎‎ (6 bewerkingen | geschiedenis) . . (+13.745). . [Daphne Beemsterboer‎ (6×)]
 k    15:17 (huidig | vorige) . . (-48). . Daphne Beemsterboer (overleg | bijdragen) (interne link naar bekwaamheidsverklaring gemaakt)
 k    15:14 (huidig | vorige) . . (+105). . Daphne Beemsterboer (overleg | bijdragen) (link naar e-portfolio/ en bekwaamheidsverklaring)
 k    15:05 (huidig | vorige) . . (+22). . Daphne Beemsterboer (overleg | bijdragen) (kopteksten iets vergroot voor verduidelijking) (Label: Visuele tekstverwerker)
      15:04 (huidig | vorige) . . (+7.038). . Daphne Beemsterboer (overleg | bijdragen) (headers gevuld)
      14:32 (huidig | vorige) . . (+5.290). . Daphne Beemsterboer (overleg | bijdragen) (bouwsteen leidraad voor leren dienstdoen gemaakt) (Label: Visuele tekstverwerker)
N     14:15 (huidig | vorige) . . (+1.338). . Daphne Beemsterboer (overleg | bijdragen) (Nieuwe pagina aangemaakt met ' {{Header - Leerlijn spoedeisende zorg}} {| class="infobox leerlijn-spoed" ! {{Titelbalk - Leerlijn spoedeisende zorg}} |- |'''Auteur''' | {{Auteur - Daphne Beemst...')
     13:51  Psychotherapeutische interventies voor de huisarts - Rationeel Emotieve Therapie (RET)‎ (wijz | gesch) . . (+8). . Anouk Bogers (overleg | bijdragen) (Label: Visuele tekstverwerker)
     13:45  Leerlijn psychische klachten‎‎ (2 bewerkingen | geschiedenis) . . (-260). . [Anouk Bogers‎ (2×)]
      13:45 (huidig | vorige) . . (+10). . Anouk Bogers (overleg | bijdragen) (Label: Visuele tekstverwerker)
      13:42 (huidig | vorige) . . (-270). . Anouk Bogers (overleg | bijdragen) (Label: Visuele tekstverwerker)

20 mrt 2020

 k   16:44  Diabetische voet - Richtlijn voetcomplicaties DM Type 2‎ (wijz | gesch) . . (0). . Elzelyne Balkema (overleg | bijdragen) (aanpassing spelling) (Label: Visuele tekstverwerker)
     13:03  1e Huisartsstage‎‎ (2 bewerkingen | geschiedenis) . . (+288). . [Sylvia Vlak‎ (2×)]
      13:03 (huidig | vorige) . . (+43). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (Label: Visuele tekstverwerker: omgeschakeld)
      12:52 (huidig | vorige) . . (+245). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen)
     12:48  Huisartsopleiding VUmc‎‎ (3 bewerkingen | geschiedenis) . . (+246). . [Sylvia Vlak‎ (3×)]
      12:48 (huidig | vorige) . . (-1). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen)
      12:43 (huidig | vorige) . . (+168). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (sjablonen gesplitst per tussenkop)
      12:14 (huidig | vorige) . . (+79). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (sjablonen gesplitst per tussenkop)
     12:46  Sjabloon:Handleiding - Instituutsonderwijs‎ (wijz | gesch) . . (-2.343). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen)
N    12:46  Sjabloon:Handleiding - Individuele begeleiding aios‎ (wijz | gesch) . . (+682). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (Nieuwe pagina aangemaakt met '==== Individuele begeleiding aios ==== Op de terugkomdag is er tijd voor individuele begeleiding van de aios door de docenten. Individuele begeleiding vindt ook pla...')
N    12:45  Sjabloon:Handleiding - Docentonderwijs en training‎ (wijz | gesch) . . (+374). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (Nieuwe pagina aangemaakt met '==== Docentonderwijs en training ==== Naast het aiosonderwijs is er onderwijs door de docenten. Docenten hebben hun eigen expertisegebieden. Zo geven gedragswetensc...')
N    12:45  Sjabloon:Handleiding - Aiosonderwijs‎ (wijz | gesch) . . (+695). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (Nieuwe pagina aangemaakt met '==== Aiosonderwijs ==== De aiosgroep kiest welke onderwerpen aandacht moeten krijgen in het groepsonderwijs. Bij de voorbereiding en uitvoering daarvan hebben aios...')
N    12:44  Sjabloon:Handleiding - Reflectieonderwijs‎ (wijz | gesch) . . (+583). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (Nieuwe pagina aangemaakt met '==== Reflectieonderwijs ==== Feedback en reflectie zijn essentieel voor het zelfsturend leren van de aios. In het onderwijs is daarom ruimte gereserveerd voor refle...')
     12:31  Sjabloon:Handleiding - Praktijkleren‎ (wijz | gesch) . . (-1.878). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (sjabloon onderverdeeld in losse sjablonen voor losse koppen)
N    12:16  Sjabloon:Handleiding - Leren op de huisartsenpost‎ (wijz | gesch) . . (+463). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (Nieuwe pagina aangemaakt met '==== Leren op de huisartsenpost ==== Een belangrijk deel van de huisartsenzorg wordt geleverd op de huisartsenpost (HAP). De aios draait daarom ook diensten op de H...')
N    12:15  Sjabloon:Handleiding - Leren in de dagpraktijk‎ (wijz | gesch) . . (+1.389). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (Nieuwe pagina aangemaakt met '==== Leren in de dagpraktijk ==== De aios leert het vak in de huisartspraktijk. Patiëntenzorg en de vragen die daaruit ontstaan sturen voor een groot deel het lere...')
 k   11:36  Uitleg geven bij SOLK, gebruik makende van de verschillende verklaringsmodellen.‎ (wijz | gesch) . . (+41). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (link naar video toegevoegd)

19 mrt 2020

     17:34  Leerlijn diversiteit‎‎ (4 bewerkingen | geschiedenis) . . (+119). . [Elzelyne Balkema‎ (4×)]
 k    17:34 (huidig | vorige) . . (+3). . Elzelyne Balkema (overleg | bijdragen) (Keek op de Week - Actuele suggesties) (Label: Visuele tekstverwerker)
 k    17:33 (huidig | vorige) . . (-2). . Elzelyne Balkema (overleg | bijdragen) (Bouwstenen in de leerlijn diversiteit) (Label: Visuele tekstverwerker)
 k    17:33 (huidig | vorige) . . (-5). . Elzelyne Balkema (overleg | bijdragen) (Keek op de Week - Actuele suggesties) (Label: Visuele tekstverwerker)
      17:32 (huidig | vorige) . . (+123). . Elzelyne Balkema (overleg | bijdragen) (Keek op de Week - Actuele suggesties) (Label: Visuele tekstverwerker)
     14:28  4e Trimester‎‎ (7 bewerkingen | geschiedenis) . . (+1.293). . [Chris Rietmeijer‎ (3×); Sylvia Vlak‎ (4×)]
      14:28 (huidig | vorige) . . (+865). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (voor makkelijkere navigatie blokken met trimesterhandleidingen onderaan toegevoegd)
      14:10 (huidig | vorige) . . (-1). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (Label: Visuele tekstverwerker)
      13:50 (huidig | vorige) . . (-81). . Chris Rietmeijer (overleg | bijdragen) (accordeons bewerkt) (Label: Visuele tekstverwerker)
 k    13:46 (huidig | vorige) . . (+79). . Chris Rietmeijer (overleg | bijdragen) (Label: Visuele tekstverwerker)
 k    13:11 (huidig | vorige) . . (+35). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (Label: Visuele tekstverwerker: omgeschakeld)
      12:54 (huidig | vorige) . . (+216). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (Serie onderwijsprogramma's (bijeenkomsten) in accordeon ondergebracht.)
 k    12:01 (huidig | vorige) . . (+180). . Chris Rietmeijer (overleg | bijdragen) (Label: Visuele tekstverwerker)
     14:28  3e Trimester‎‎ (4 bewerkingen | geschiedenis) . . (+1.020). . [Sylvia Vlak‎ (2×); Chris Rietmeijer‎ (2×)]
      14:28 (huidig | vorige) . . (+865). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (voor makkelijkere navigatie blokken met trimesterhandleidingen onderaan toegevoegd)
      14:23 (huidig | vorige) . . (-10). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen)
      11:40 (huidig | vorige) . . (+168). . Chris Rietmeijer (overleg | bijdragen) (Opdracht aios onderwijs toegevoegd) (Label: Visuele tekstverwerker)
 k    11:34 (huidig | vorige) . . (-3). . Chris Rietmeijer (overleg | bijdragen) (Label: Visuele tekstverwerker)
     14:27  2e Trimester‎‎ (2 bewerkingen | geschiedenis) . . (+776). . [Sylvia Vlak‎; Chris Rietmeijer‎]
      14:27 (huidig | vorige) . . (+865). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (voor makkelijkere navigatie blokken met trimesterhandleidingen onderaan toegevoegd)
 k    11:31 (huidig | vorige) . . (-89). . Chris Rietmeijer (overleg | bijdragen) (Label: Visuele tekstverwerker)
     14:26  1e Trimester‎‎ (2 bewerkingen | geschiedenis) . . (+816). . [Sylvia Vlak‎; Chris Rietmeijer‎]
      14:26 (huidig | vorige) . . (+865). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (voor makkelijkere navigatie blokken met trimesterhandleidingen onderaan toegevoegd)
 k    11:23 (huidig | vorige) . . (-49). . Chris Rietmeijer (overleg | bijdragen) (Label: Visuele tekstverwerker)
 k   14:22  1e Huisartsstage‎ (wijz | gesch) . . (+28). . Chris Rietmeijer (overleg | bijdragen) (Label: Visuele tekstverwerker)
 k   12:35  Uitleg geven bij SOLK, gebruik makende van de verschillende verklaringsmodellen.‎ (wijz | gesch) . . (-20). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (Link naar De Paniekboot toegevoegd.) (Label: Visuele tekstverwerker)

18 mrt 2020

 k   17:05  Opdrachten GGZ stage‎‎ (5 bewerkingen | geschiedenis) . . (-6.226). . [Mirte Nijman‎ (5×)]
 k    17:05 (huidig | vorige) . . (-34). . Mirte Nijman (overleg | bijdragen) (Tekstuele aanpassing in uitleg over opdrachten, in overeenstemming met algemene pagina 'Opdrachten')
 k    16:56 (huidig | vorige) . . (-236). . Mirte Nijman (overleg | bijdragen) (Tekstuele aanpassing in uitleg over opdrachten, in overeenstemming met algemene pagina 'Opdrachten')
 k    16:38 (huidig | vorige) . . (+62). . Mirte Nijman (overleg | bijdragen) (Kleine tekstuele aanpassingen)
 k    16:34 (huidig | vorige) . . (-6.012). . Mirte Nijman (overleg | bijdragen) (Opdrachten verwijderd die niet meer van toepassing zijn) (Label: Visuele tekstverwerker: omgeschakeld)
 k    16:28 (huidig | vorige) . . (-6). . Mirte Nijman (overleg | bijdragen) (Klinische stage vervangen door GGZ stage)
 k   17:03  Opdrachten CZ stage‎ (wijz | gesch) . . (-705). . Mirte Nijman (overleg | bijdragen) (Tekstuele aanpassing in uitleg over opdrachten, in overeenstemming met algemene pagina 'Opdrachten')
 k   16:46  GGZ stage‎ (wijz | gesch) . . (-92). . Mirte Nijman (overleg | bijdragen) (IOP en Peer-assessment weggehaald onder verplichte opdrachten)