Recente wijzigingen

Ga naar: navigatie, zoeken

Op deze pagina kunt u de recentste wijzigingen in deze wiki bekijken.

Opties voor recente wijzigingen
Legenda:
N
Met deze bewerking is een nieuwe pagina aangemaakt (zie ook de lijst met nieuwe pagina's)
k
Dit is een kleine bewerking
b
Deze bewerking is uitgevoerd door een bot
(±123)
Deze paginagrootte is met dit aantal bytes gewijzigd
De 50 | 100 | 250 | 500 laatste wijzigingen bekijken in de laatste 1 | 3 | 7 | 14 | 30 dagen
geregistreerde gebruikers verbergen | anonieme gebruikers verbergen | mijn bewerkingen verbergen | bots weergeven | kleine bewerkingen verbergen
Wijzigingen bekijken vanaf 14 nov 2019 12:31
   

14 nov 2019

     11:26  Missie en visie‎‎ (2 bewerkingen | geschiedenis) . . (+25). . [Chris Rietmeijer‎ (2×)]
      11:26 (huidig | vorige) . . (+10). . Chris Rietmeijer (overleg | bijdragen) (zelfsturend wordt toenemend zelfsturend) (Label: Visuele tekstverwerker)
      11:25 (huidig | vorige) . . (+15). . Chris Rietmeijer (overleg | bijdragen) (constructieve feedback ipv kwalitatieve feedback) (Label: Visuele tekstverwerker)

13 nov 2019

N    14:51  Geneesmiddelen en zuurstof in spoedsituaties‎‎ (8 bewerkingen | geschiedenis) . . (+5.239). . [Daphne Beemsterboer‎ (8×)]
      14:51 (huidig | vorige) . . (+277). . Daphne Beemsterboer (overleg | bijdragen) (tabel ingevoegd acuut respiratoir falen) (Label: Visuele tekstverwerker: omgeschakeld)
 k    14:31 (huidig | vorige) . . (+46). . Daphne Beemsterboer (overleg | bijdragen) (aanpassing acuut respiratoir falen)
 k    14:16 (huidig | vorige) . . (+32). . Daphne Beemsterboer (overleg | bijdragen) (In ontwikkeling toegevoegd) (Label: Visuele tekstverwerker)
      14:15 (huidig | vorige) . . (+26). . Daphne Beemsterboer (overleg | bijdragen) (acuut respiratoir falen aangepast)
 k    14:06 (huidig | vorige) . . (+2.098). . Daphne Beemsterboer (overleg | bijdragen) (acuut respiratoir falen ingevoegd) (Label: Visuele tekstverwerker)
      14:04 (huidig | vorige) . . (+1.063). . Daphne Beemsterboer (overleg | bijdragen) (Aandoeningen aangemaakt)
      13:55 (huidig | vorige) . . (+394). . Daphne Beemsterboer (overleg | bijdragen) (Bouwsteen aangemaakt) (Label: Visuele tekstverwerker)
N     13:51 (huidig | vorige) . . (+1.303). . Daphne Beemsterboer (overleg | bijdragen) (Nieuwe pagina aangemaakt met '<br /> {| class="infobox leerlijn-spoed" ! {{Titelbalk - Leerlijn spoedeisende zorg}} |- |'''Auteur''' | {{Auteur - Daphne Beemsterboer}} {{Auteur - Hetty Olthoff}}...')
     13:24  Leerlijn spoedeisende zorg‎‎ (2 bewerkingen | geschiedenis) . . (-2.579). . [Daphne Beemsterboer‎ (2×)]
 k    13:24 (huidig | vorige) . . (-61). . Daphne Beemsterboer (overleg | bijdragen) (Enkele spelfouten aangepast) (Label: Visuele tekstverwerker)
      13:18 (huidig | vorige) . . (-2.518). . Daphne Beemsterboer (overleg | bijdragen) (Aanpassing tabel)

12 nov 2019

 k   17:19  Test‎‎ (3 bewerkingen | geschiedenis) . . (+1.785). . [Jae Klaasen‎ (3×)]
 k    17:19 (huidig | vorige) . . (-2). . Jae Klaasen (overleg | bijdragen)
 k    17:18 (huidig | vorige) . . (+27). . Jae Klaasen (overleg | bijdragen) (Label: Visuele tekstverwerker)
 k    17:18 (huidig | vorige) . . (+1.760). . Jae Klaasen (overleg | bijdragen)
     17:04  AMA Keuzeopdrachten‎ (wijz | gesch) . . (+18). . Chris Rietmeijer (overleg | bijdragen) (uploaden in Canvas) (Label: Visuele tekstverwerker)
N    14:51  Diensten bekwaamheidsverklaring‎ (wijz | gesch) . . (+36). . Jae Klaasen (overleg | bijdragen) (Verwijst door naar Bekwaamheidsverklaring)
 k   14:07  Hoofdpagina‎‎ (2 bewerkingen | geschiedenis) . . (+14). . [Jae Klaasen‎ (2×)]
 k    14:07 (huidig | vorige) . . (0). . Jae Klaasen (overleg | bijdragen)
 k    14:06 (huidig | vorige) . . (+14). . Jae Klaasen (overleg | bijdragen)
 k   09:10  Sjabloon:E-portfolio‎‎ (4 bewerkingen | geschiedenis) . . (+454). . [Jae Klaasen‎ (4×)]
 k    09:10 (huidig | vorige) . . (0). . Jae Klaasen (overleg | bijdragen)
 k    09:05 (huidig | vorige) . . (-5). . Jae Klaasen (overleg | bijdragen)
 k    09:03 (huidig | vorige) . . (-19). . Jae Klaasen (overleg | bijdragen)
 k    09:01 (huidig | vorige) . . (+478). . Jae Klaasen (overleg | bijdragen)
 k   09:09  E-portfolio‎ (wijz | gesch) . . (+1). . Jae Klaasen (overleg | bijdragen) (e-portfolio sjabloon geupdate, waardoor nieuwe content op deze pagina)

11 nov 2019

     17:20  Zelfstandige periode, handleiding‎‎ (3 bewerkingen | geschiedenis) . . (+1). . [Jan Simon Bakker‎ (3×)]
      17:20 (huidig | vorige) . . (+1). . Jan Simon Bakker (overleg | bijdragen)
      17:20 (huidig | vorige) . . (+133). . Jan Simon Bakker (overleg | bijdragen)
      17:20 (huidig | vorige) . . (-133). . Jan Simon Bakker (overleg | bijdragen)
     17:20  CVRM Bloeddruk meten‎‎ (2 bewerkingen | geschiedenis) . . (-407). . [Jae Klaasen‎; Susanne Claessen‎]
      17:20 (huidig | vorige) . . (-457). . Susanne Claessen (overleg | bijdragen) (protocollen verwijderd) (Label: Visuele tekstverwerker)
 k    16:54 (huidig | vorige) . . (+50). . Jae Klaasen (overleg | bijdragen) (Label: Visuele tekstverwerker: omgeschakeld)
N    17:08  Startclass voorbereiding 2‎ (wijz | gesch) . . (+45). . Jae Klaasen (overleg | bijdragen) (Verwijst door naar Voorbereiding STARtclass jaar 2)
N    17:07  Startclass voorbereiding 1‎ (wijz | gesch) . . (+45). . Jae Klaasen (overleg | bijdragen) (Verwijst door naar Voorbereiding STARtclass jaar 1)
 k   17:00  Leerlijn praktijkmanagement‎ (wijz | gesch) . . (-39). . Jae Klaasen (overleg | bijdragen) (Label: Visuele tekstverwerker)
     16:48  Leerlijn zorg voor het kind‎ (wijz | gesch) . . (-2). . Maaike Timmers (overleg | bijdragen) (Label: Visuele tekstverwerker)
 k   16:47  Leerlijn diversiteit‎ (wijz | gesch) . . (-2). . Jae Klaasen (overleg | bijdragen)
     16:44  Opdrachten 2e Huisartsstage‎ (wijz | gesch) . . (-3). . Jan Simon Bakker (overleg | bijdragen) (taalfout gecorrigeerd) (Label: Visuele tekstverwerker)
 k   16:07  Test‎‎ (2 bewerkingen | geschiedenis) . . (+64). . [Jae Klaasen‎ (2×)]
 k    16:07 (huidig | vorige) . . (+16). . Jae Klaasen (overleg | bijdragen)
 k    16:06 (huidig | vorige) . . (+48). . Jae Klaasen (overleg | bijdragen) (Label: Visuele tekstverwerker: omgeschakeld)
     16:03 (Uploadlogboek) . . Jae Klaasen (overleg | bijdragen) heeft Bestand:Protocol 2 24 uurs bloeddrukmeting.docx geüpload ‎(Protocol bloeddrukmeting)
 k   15:09  Laaggeletterdheid‎ (wijz | gesch) . . (+131). . Elzelyne Balkema (overleg | bijdragen) (Definitie laaggeletterden toegevoegd) (Label: Visuele tekstverwerker)
N    13:18  Zorg rondom overlijden‎‎ (7 bewerkingen | geschiedenis) . . (+6.813). . [Elzelyne Balkema‎ (7×)]
      13:18 (huidig | vorige) . . (+180). . Elzelyne Balkema (overleg | bijdragen) (Label: Visuele tekstverwerker)
 k    13:14 (huidig | vorige) . . (+161). . Elzelyne Balkema (overleg | bijdragen) (Label: Visuele tekstverwerker)
 k    13:12 (huidig | vorige) . . (-25). . Elzelyne Balkema (overleg | bijdragen) (Linken toegevoegd) (Label: Visuele tekstverwerker)
      13:04 (huidig | vorige) . . (-129). . Elzelyne Balkema (overleg | bijdragen) (Label: Visuele tekstverwerker)
      12:54 (huidig | vorige) . . (-16). . Elzelyne Balkema (overleg | bijdragen) (Label: Visuele tekstverwerker)
      12:53 (huidig | vorige) . . (+6.006). . Elzelyne Balkema (overleg | bijdragen) (Label: Visuele tekstverwerker)
N     12:49 (huidig | vorige) . . (+636). . Elzelyne Balkema (overleg | bijdragen) (Nieuwe pagina aangemaakt met '<br /> {| class="infobox leerlijn-diversiteit" ! {{Titelbalk - Leerlijn diversiteit}} |- |'''Auteur''' | {{Auteur - Sylvia Mennink}} {{Auteur - Mariël Jacobs}} {{A...')
 k   12:42  Sjabloon:Competentie 6.1‎‎ (2 bewerkingen | geschiedenis) . . (+21). . [Jae Klaasen‎ (2×)]
 k    12:42 (huidig | vorige) . . (+34). . Jae Klaasen (overleg | bijdragen)
 k    12:40 (huidig | vorige) . . (-13). . Jae Klaasen (overleg | bijdragen)
N    12:34  Evidence Based Medicine‎ (wijz | gesch) . . (+43). . Jae Klaasen (overleg | bijdragen) (Verwijst door naar Leerlijn kennis en wetenschap)
N    12:33  Ebm‎ (wijz | gesch) . . (+43). . Jae Klaasen (overleg | bijdragen) (Verwijst door naar Leerlijn kennis en wetenschap)