Recente wijzigingen

Ga naar: navigatie, zoeken

Op deze pagina kunt u de recentste wijzigingen in deze wiki bekijken.

Opties voor recente wijzigingen
Legenda:
N
Met deze bewerking is een nieuwe pagina aangemaakt (zie ook de lijst met nieuwe pagina's)
k
Dit is een kleine bewerking
b
Deze bewerking is uitgevoerd door een bot
(±123)
Deze paginagrootte is met dit aantal bytes gewijzigd
De 50 | 100 | 250 | 500 laatste wijzigingen bekijken in de laatste 1 | 3 | 7 | 14 | 30 dagen
geregistreerde gebruikers verbergen | anonieme gebruikers verbergen | mijn bewerkingen verbergen | bots verbergen | kleine bewerkingen weergeven
Wijzigingen bekijken vanaf 31 mrt 2020 19:17
   

31 mrt 2020

     15:02  2e Huisartsstage‎‎ (2 bewerkingen | geschiedenis) . . (+48). . [Sylvia Vlak‎ (2×)]
      15:02 (huidig | vorige) . . (+2). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (Label: Visuele tekstverwerker: omgeschakeld)
      14:00 (huidig | vorige) . . (-20). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen)
     14:11 (Hernoemingslogboek) . . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) heeft pagina Sjabloon:Handleiding - Leren met opdrachten hernoemd naar Sjabloon:Handleiding - Zelfstudie en Opdrachten
     14:09  Sjabloon:Handleiding - Leren met opdrachten‎ (wijz | gesch) . . (+2). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (titel aangepast en kop-soort aangepast)
     13:55  Sjabloon:Handleiding - Leren op de huisartsenpost‎‎ (2 bewerkingen | geschiedenis) . . (-69). . [Sylvia Vlak‎ (2×)]
      13:55 (huidig | vorige) . . (-75). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen)
      13:52 (huidig | vorige) . . (+6). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen)

30 mrt 2020

     12:27  APC - Context-specifiek en doelgericht‎‎ (2 bewerkingen | geschiedenis) . . (+200). . [Sylvia Vlak‎; Gert Roos‎]
      12:27 (huidig | vorige) . . (-2). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen)
      12:17 (huidig | vorige) . . (+115). . Gert Roos (overleg | bijdragen) (aanvulling en link naar handboek NHG) (Label: Visuele tekstverwerker)
     12:24 (Uploadlogboek) . . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) heeft Bestand:Handboek effectieve communicatie in de huisartenpraktijk hoofdstuk 2.pdf geüpload ‎
     11:59  2e Huisartsstage‎‎ (2 bewerkingen | geschiedenis) . . (-16.072). . [Sylvia Vlak‎ (2×)]
      11:59 (huidig | vorige) . . (-3.094). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (Handleiding aangepast n.a.v. herziening C. Rietmeijer) (Label: Visuele tekstverwerker: omgeschakeld)
      11:36 (huidig | vorige) . . (-12.978). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (Label: Visuele tekstverwerker: omgeschakeld)
     11:51  Huisartsopleiding VUmc‎ (wijz | gesch) . . (+876). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (Handleiding aangepast n.a.v. herziening C. Rietmeijer)
     11:42  Sjabloon:Individualisering opleiding‎ (wijz | gesch) . . (-938). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (transclusie wordt niet meer gebruikt)
     11:16  1e Huisartsstage‎‎ (2 bewerkingen | geschiedenis) . . (+3). . [Sylvia Vlak‎ (2×)]
      11:16 (huidig | vorige) . . (+2). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen)
      11:07 (huidig | vorige) . . (+1). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen)
N    11:04  Sjabloon:Handleiding - Leren met opdrachten‎ (wijz | gesch) . . (+1.059). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (Nieuwe pagina aangemaakt met '==== Leren met opdrachten ==== Opdrachten hebben als doel om, binnen het kader van de opleidingsdoelen, persoonlijke leerdoelen te kiezen en daaraan te werken, veel...')

29 mrt 2020

N    15:27  PIN Spoed of geen spoed?‎‎ (2 bewerkingen | geschiedenis) . . (+1.460). . [Daphne Beemsterboer‎ (2×)]
      15:27 (huidig | vorige) . . (+122). . Daphne Beemsterboer (overleg | bijdragen) (bouwsteen gemaakt) (Label: Visuele tekstverwerker)
N     15:20 (huidig | vorige) . . (+1.338). . Daphne Beemsterboer (overleg | bijdragen) (Nieuwe pagina aangemaakt met ' {{Header - Leerlijn spoedeisende zorg}} {| class="infobox leerlijn-spoed" ! {{Titelbalk - Leerlijn spoedeisende zorg}} |- |'''Auteur''' | {{Auteur - Daphne Beemst...')

26 mrt 2020

     12:28  Leerlijn diversiteit‎‎ (3 bewerkingen | geschiedenis) . . (+123). . [Elzelyne Balkema‎ (3×)]
      12:28 (huidig | vorige) . . (+11). . Elzelyne Balkema (overleg | bijdragen) (Keek op de Week - Actuele suggesties) (Label: Visuele tekstverwerker)
      12:27 (huidig | vorige) . . (+66). . Elzelyne Balkema (overleg | bijdragen) (Filmpje toegevoegd corona in begrijpelijke taal) (Label: Visuele tekstverwerker)
      12:24 (huidig | vorige) . . (+46). . Elzelyne Balkema (overleg | bijdragen) (Label: Visuele tekstverwerker: omgeschakeld)

25 mrt 2020

N    15:04  Leidraad voor het leren dienstdoen‎‎ (3 bewerkingen | geschiedenis) . . (+13.666). . [Daphne Beemsterboer‎ (3×)]
      15:04 (huidig | vorige) . . (+7.038). . Daphne Beemsterboer (overleg | bijdragen) (headers gevuld)
      14:32 (huidig | vorige) . . (+5.290). . Daphne Beemsterboer (overleg | bijdragen) (bouwsteen leidraad voor leren dienstdoen gemaakt) (Label: Visuele tekstverwerker)
N     14:15 (huidig | vorige) . . (+1.338). . Daphne Beemsterboer (overleg | bijdragen) (Nieuwe pagina aangemaakt met ' {{Header - Leerlijn spoedeisende zorg}} {| class="infobox leerlijn-spoed" ! {{Titelbalk - Leerlijn spoedeisende zorg}} |- |'''Auteur''' | {{Auteur - Daphne Beemst...')
     13:51  Psychotherapeutische interventies voor de huisarts - Rationeel Emotieve Therapie (RET)‎ (wijz | gesch) . . (+8). . Anouk Bogers (overleg | bijdragen) (Label: Visuele tekstverwerker)
     13:45  Leerlijn psychische klachten‎‎ (2 bewerkingen | geschiedenis) . . (-260). . [Anouk Bogers‎ (2×)]
      13:45 (huidig | vorige) . . (+10). . Anouk Bogers (overleg | bijdragen) (Label: Visuele tekstverwerker)
      13:42 (huidig | vorige) . . (-270). . Anouk Bogers (overleg | bijdragen) (Label: Visuele tekstverwerker)