Recente wijzigingen

Ga naar: navigatie, zoeken

Op deze pagina kunt u de recentste wijzigingen in deze wiki bekijken.

Opties voor recente wijzigingen
Legenda:
N
Met deze bewerking is een nieuwe pagina aangemaakt (zie ook de lijst met nieuwe pagina's)
k
Dit is een kleine bewerking
b
Deze bewerking is uitgevoerd door een bot
(±123)
Deze paginagrootte is met dit aantal bytes gewijzigd
De 50 | 100 | 250 | 500 laatste wijzigingen bekijken in de laatste 1 | 3 | 7 | 14 | 30 dagen
geregistreerde gebruikers verbergen | anonieme gebruikers verbergen | mijn bewerkingen verbergen | bots weergeven | kleine bewerkingen verbergen
Wijzigingen bekijken vanaf 11 dec 2019 10:35
   

10 dec 2019

 k   13:01  Toetsprogramma HOVUmc‎ (wijz | gesch) . . (0). . Harry Schleypen (overleg | bijdragen) (tekstaanpassing Landelijk Toetsplan 2016 is vervangen door Landelijk Toetsplan 2019. De link was al actueel) (Label: Visuele tekstverwerker)

9 dec 2019

N    16:12  Kindermishandeling‎‎ (4 bewerkingen | geschiedenis) . . (+1.545). . [Maaike Timmers‎ (4×)]
      16:12 (huidig | vorige) . . (-23). . Maaike Timmers (overleg | bijdragen) (Label: Visuele tekstverwerker)
      16:11 (huidig | vorige) . . (+53). . Maaike Timmers (overleg | bijdragen) (Label: Visuele tekstverwerker)
      15:52 (huidig | vorige) . . (+361). . Maaike Timmers (overleg | bijdragen) (1e opzet voor bouwsteen kindermishandeling) (Label: Visuele tekstverwerker)
N     15:38 (huidig | vorige) . . (+1.154). . Maaike Timmers (overleg | bijdragen) (Nieuwe pagina aangemaakt met ' {{Header - Leerlijn zorg voor het kind}} {| class="infobox leerlijn-kind" ! {{Titelbalk - Leerlijn zorg voor het kind}} |- |'''Auteur''' | {{Auteur - Vacant}} |-...')
     15:53  Sjabloon:Auteur - Vacant‎ (wijz | gesch) . . (-2). . Maaike Timmers (overleg | bijdragen) (huisarts waarnemer, alumnus HOVUmc)
 k   15:31  Huilbaby's‎ (wijz | gesch) . . (+3). . Maaike Timmers (overleg | bijdragen) (Label: Visuele tekstverwerker)
     14:45  Leerlijn zorg voor het kind‎ (wijz | gesch) . . (+1.659). . Maaike Timmers (overleg | bijdragen) (Introductie gewijzigd in visie en doel) (Label: Visuele tekstverwerker)
 k   14:05  Geneesmiddelen en zuurstof in spoedsituaties‎‎ (5 bewerkingen | geschiedenis) . . (+392). . [Daphne Beemsterboer‎ (5×)]
 k    14:05 (huidig | vorige) . . (-40). . Daphne Beemsterboer (overleg | bijdragen) (in ontwikkeling verwijderd) (Label: Visuele tekstverwerker)
 k    14:04 (huidig | vorige) . . (-41). . Daphne Beemsterboer (overleg | bijdragen) (uniformiteit in verwijzingen gebracht) (Label: Visuele tekstverwerker: omgeschakeld)
 k    13:43 (huidig | vorige) . . (+47). . Daphne Beemsterboer (overleg | bijdragen) (interne link proberen)
 k    13:36 (huidig | vorige) . . (+229). . Daphne Beemsterboer (overleg | bijdragen) (link naar standaard kinderen met koorts toegevoegd) (Label: Visuele tekstverwerker: omgeschakeld)
 k    13:34 (huidig | vorige) . . (+197). . Daphne Beemsterboer (overleg | bijdragen) (link nar standaard DM2 toegevoegd) (Label: Visuele tekstverwerker: omgeschakeld)
 k   12:34  Verplichtingen CZ stage‎ (wijz | gesch) . . (-44). . Jae Klaasen (overleg | bijdragen) (Goede toevoeging, ik heb ze verplaatst van voetnoot naar de rechterkolom, waar de tijdsaanduidingen staan.) (Label: Visuele tekstverwerker)
 k   12:33  Verplichtingen GGZ stage‎‎ (3 bewerkingen | geschiedenis) . . (-45). . [Jae Klaasen‎ (3×)]
 k    12:33 (huidig | vorige) . . (-45). . Jae Klaasen (overleg | bijdragen) (Goede toevoeging, ik heb 'm verplaatst van voetnoot naar rechterkolom, waar de tijdsaanduidingen staan.) (Label: Visuele tekstverwerker)
 k    12:30 (huidig | vorige) . . (+43). . Jae Klaasen (overleg | bijdragen) (Wijzigingen door Jae Klaasen (Overleg) hersteld tot de laatste versie door Mirte Nijman)
 k    12:29 (huidig | vorige) . . (-43). . Jae Klaasen (overleg | bijdragen) (Goede toevoeging, volgens mij is het een tijdsaanduiding. Ik heb 'm verplaatst van voetnoot naar rechterkolom, waar de tijdsaanduidingen staan.) (Label: Visuele tekstverwerker)

8 dec 2019

     15:14  Geneesmiddelen en zuurstof in spoedsituaties‎‎ (12 bewerkingen | geschiedenis) . . (+15.164). . [Daphne Beemsterboer‎ (12×)]
 k    15:14 (huidig | vorige) . . (+50). . Daphne Beemsterboer (overleg | bijdragen) (Label: Visuele tekstverwerker: omgeschakeld)
 k    15:13 (huidig | vorige) . . (+189). . Daphne Beemsterboer (overleg | bijdragen) (link naar standaard hartfalen toegevoegd) (Label: Visuele tekstverwerker: omgeschakeld)
 k    15:11 (huidig | vorige) . . (+245). . Daphne Beemsterboer (overleg | bijdragen) (link naar ACS toegevoegd) (Label: Visuele tekstverwerker: omgeschakeld)
 k    15:07 (huidig | vorige) . . (+203). . Daphne Beemsterboer (overleg | bijdragen) (link naar NHG standaard acuut hoesten toegevoegd) (Label: Visuele tekstverwerker: omgeschakeld)
 k    15:04 (huidig | vorige) . . (+587). . Daphne Beemsterboer (overleg | bijdragen) (link naar astma en COPD toegevoegd) (Label: Visuele tekstverwerker: omgeschakeld)
 k    14:57 (huidig | vorige) . . (+63). . Daphne Beemsterboer (overleg | bijdragen) (link naar vergiftigingen.info) (Label: Visuele tekstverwerker: omgeschakeld)
 k    14:49 (huidig | vorige) . . (+60). . Daphne Beemsterboer (overleg | bijdragen) (link naar vergiftigingen.info toegevoegd) (Label: Visuele tekstverwerker)
      14:46 (huidig | vorige) . . (+2.002). . Daphne Beemsterboer (overleg | bijdragen) (andere aandoeningen toegevoegd) (Label: Visuele tekstverwerker: omgeschakeld)
      14:32 (huidig | vorige) . . (+2.627). . Daphne Beemsterboer (overleg | bijdragen) (acute pijn toegevoegd) (Label: Visuele tekstverwerker: omgeschakeld)
      14:17 (huidig | vorige) . . (+2.810). . Daphne Beemsterboer (overleg | bijdragen) (opiaatintoxicatie toegevoegd) (Label: Visuele tekstverwerker: omgeschakeld)
      14:05 (huidig | vorige) . . (+4.773). . Daphne Beemsterboer (overleg | bijdragen) (convulsie toegevoegd) (Label: Visuele tekstverwerker: omgeschakeld)
      13:27 (huidig | vorige) . . (+1.555). . Daphne Beemsterboer (overleg | bijdragen) (hypoglykemie toegevoegd) (Label: Visuele tekstverwerker: omgeschakeld)

6 dec 2019

     12:22  Goed gesprek over het levenseinde‎‎ (3 bewerkingen | geschiedenis) . . (+248). . [Anneke Zwijnenburg‎ (3×)]
      12:22 (huidig | vorige) . . (+214). . Anneke Zwijnenburg (overleg | bijdragen) (Label: Visuele tekstverwerker)
      12:17 (huidig | vorige) . . (-4). . Anneke Zwijnenburg (overleg | bijdragen) (Label: Visuele tekstverwerker: omgeschakeld)
      12:10 (huidig | vorige) . . (+38). . Anneke Zwijnenburg (overleg | bijdragen) (Label: Visuele tekstverwerker: omgeschakeld)
N    12:06  Euthanasie; eigen grenzen‎‎ (3 bewerkingen | geschiedenis) . . (+2.950). . [Anneke Zwijnenburg‎ (3×)]
      12:06 (huidig | vorige) . . (-442). . Anneke Zwijnenburg (overleg | bijdragen) (Label: Visuele tekstverwerker)
      11:40 (huidig | vorige) . . (+1.987). . Anneke Zwijnenburg (overleg | bijdragen) (Relevantie) (Label: Visuele tekstverwerker)
N     11:17 (huidig | vorige) . . (+1.405). . Anneke Zwijnenburg (overleg | bijdragen) (Nieuwe pagina aangemaakt met ' {{Header - Leerlijn palliatieve zorg}} {| class="infobox leerlijn-pall" ! {{Titelbalk - Leerlijn palliatieve zorg}} |- |'''Auteur''' | {{Auteur - Rinel van Beest|...')
     12:00  (Uploadlogboek). . [Anneke Zwijnenburg‎ (5×)]
      12:00 . . Anneke Zwijnenburg (overleg | bijdragen) heeft Bestand:Federatiebestuur-KNMG-Standpunt-Euthanasie-nadere-uitleg.pdf geüpload ‎
      11:14 . . Anneke Zwijnenburg (overleg | bijdragen) heeft Bestand:Euthanasie bij dementie- Thirteen reasons why NOT .docx geüpload ‎
      11:04 . . Anneke Zwijnenburg (overleg | bijdragen) heeft Bestand:Euthanasie + dementie.pptx geüpload ‎
      11:03 . . Anneke Zwijnenburg (overleg | bijdragen) heeft Bestand:Euthanasie + psychiatrie.pptx geüpload ‎
      11:02 . . Anneke Zwijnenburg (overleg | bijdragen) heeft Bestand:Rond euthanasie moeten er grenzen zijn.pdf geüpload ‎(column Bert Keizer)
 k   11:54  Euthanasie; richtlijnen, wetten en cijfers‎ (wijz | gesch) . . (+283). . Anneke Zwijnenburg (overleg | bijdragen) (Label: Visuele tekstverwerker)
N    11:16  Euthanasie in complexe situaties‎‎ (4 bewerkingen | geschiedenis) . . (+4.347). . [Anneke Zwijnenburg‎ (4×)]
      11:16 (huidig | vorige) . . (+103). . Anneke Zwijnenburg (overleg | bijdragen) (Label: Visuele tekstverwerker)
      11:14 (huidig | vorige) . . (-99). . Anneke Zwijnenburg (overleg | bijdragen) (Relevantie) (Label: Visuele tekstverwerker)
      11:01 (huidig | vorige) . . (+2.938). . Anneke Zwijnenburg (overleg | bijdragen) (Relevantie) (Label: Visuele tekstverwerker)
N     10:40 (huidig | vorige) . . (+1.405). . Anneke Zwijnenburg (overleg | bijdragen) (Nieuwe pagina aangemaakt met ' {{Header - Leerlijn palliatieve zorg}} {| class="infobox leerlijn-pall" ! {{Titelbalk - Leerlijn palliatieve zorg}} |- |'''Auteur''' | {{Auteur - Rinel van Beest|...')
N    10:40  Euthanasie, de praktische procedure‎‎ (2 bewerkingen | geschiedenis) . . (+1.585). . [Anneke Zwijnenburg‎ (2×)]
      10:40 (huidig | vorige) . . (+180). . Anneke Zwijnenburg (overleg | bijdragen) (Relevantie) (Label: Visuele tekstverwerker)
N     10:30 (huidig | vorige) . . (+1.405). . Anneke Zwijnenburg (overleg | bijdragen) (Nieuwe pagina aangemaakt met ' {{Header - Leerlijn palliatieve zorg}} {| class="infobox leerlijn-pall" ! {{Titelbalk - Leerlijn palliatieve zorg}} |- |'''Auteur''' | {{Auteur - Rinel van Beest|...')

5 dec 2019

 k   14:05  Evaluatie‎ (wijz | gesch) . . (+190). . Mirte Nijman (overleg | bijdragen) (Schriftelijke evaluatie na 6 maanden ipv na 3 maanden (dus na de laatste externe stage van de 2e fase)) (Label: Visuele tekstverwerker)
 k   14:03  Verplichtingen GGZ stage‎‎ (2 bewerkingen | geschiedenis) . . (+95). . [Mirte Nijman‎ (2×)]
 k    14:03 (huidig | vorige) . . (-1). . Mirte Nijman (overleg | bijdragen) (Label: Visuele tekstverwerker)
 k    13:58 (huidig | vorige) . . (+96). . Mirte Nijman (overleg | bijdragen) (Ik heb aangepast dat de schriftelijke docent-evaluatie aan het einde van de externe stages van de 2e fase gedaan wordt, dus na 6 maanden ipv na 3 maanden) (Label: Visuele tekstverwerker)
 k   13:55  Verplichtingen CZ stage‎‎ (2 bewerkingen | geschiedenis) . . (+96). . [Mirte Nijman‎ (2×)]
 k    13:55 (huidig | vorige) . . (+12). . Mirte Nijman (overleg | bijdragen) (Label: Visuele tekstverwerker)
 k    13:54 (huidig | vorige) . . (+84). . Mirte Nijman (overleg | bijdragen) (Ik heb aangepast dat de aios de docent schriftelijk evalueert na 6 maanden (einde van externe stages) en niet meer na 3 maanden) (Label: Visuele tekstverwerker)

4 dec 2019

     16:11  Opleidingsplan AMA‎ (wijz | gesch) . . (-365). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (Label: Visuele tekstverwerker)
 k   14:29  Zorg rondom overlijden‎ (wijz | gesch) . . (+28). . Jae Klaasen (overleg | bijdragen)
 k   14:28  Oude startpagina interculturaliteit‎ (wijz | gesch) . . (-248). . Jae Klaasen (overleg | bijdragen)
 k   14:28  Laaggeletterdheid‎ (wijz | gesch) . . (-248). . Jae Klaasen (overleg | bijdragen)
 k   14:27  Het Cultureel Interview‎ (wijz | gesch) . . (-248). . Jae Klaasen (overleg | bijdragen)
     14:27  (Hernoemingslogboek). . [Jae Klaasen‎ (2×)]
      14:27 . . Jae Klaasen (overleg | bijdragen) heeft de pagina "Culturele verschillen in gebaren - intermezzo hernoemd naar Culturele verschillen in gebaren - intermezzo zonder een doorverwijzing achter te laten ‎(Openings aanhalingsteken uit de titel gehaald)
      14:26 . . Jae Klaasen (overleg | bijdragen) heeft de pagina Eenvoudig voorlichtingsmateriaal: nut en gebruik in de praktijk hernoemd naar Eenvoudig voorlichtingsmateriaal - nut en gebruik in de praktijk zonder een doorverwijzing achter te laten ‎(Dubbele punt uit de titel gehaald, de ":" is gerserveerd voor het maken van subpagina's)
 k   14:18  Eenvoudig voorlichtingsmateriaal: nut en gebruik in de praktijk‎ (wijz | gesch) . . (+28). . Jae Klaasen (overleg | bijdragen)
 k   14:17  Boekbespreking - Zorg voor laaggeletterden‎ (wijz | gesch) . . (+35). . Jae Klaasen (overleg | bijdragen)
N    14:16  Sjabloon:Header - Leerlijn diversiteit‎ (wijz | gesch) . . (+248). . Jae Klaasen (overleg | bijdragen) (Nieuwe pagina aangemaakt met '__NOCACHE__ <ol class="breadcrumb" style="width:100%;"> <li class="breadcrumb-item">Hoofdpagina</li> <li class="breadcrumb-item">Leerlijn diversiteit</li> <...')
 k   14:16  "Culturele verschillen in gebaren - intermezzo‎ (wijz | gesch) . . (+69). . Jae Klaasen (overleg | bijdragen)
 k   14:15  Reflectie niveaus van Dilts‎ (wijz | gesch) . . (+34). . Jae Klaasen (overleg | bijdragen)
 k   14:14  Reflectie modellen‎ (wijz | gesch) . . (+34). . Jae Klaasen (overleg | bijdragen)
 k   14:13  Reflecteren aan de hand van 4 perspectieven‎ (wijz | gesch) . . (+34). . Jae Klaasen (overleg | bijdragen)
 k   14:13  Feedback deel 4 - Vragen‎ (wijz | gesch) . . (+34). . Jae Klaasen (overleg | bijdragen)
 k   14:13  Feedback deel 3 - Ontvangen‎ (wijz | gesch) . . (+34). . Jae Klaasen (overleg | bijdragen)
 k   14:12  Feedback deel 2 - Geven‎ (wijz | gesch) . . (+34). . Jae Klaasen (overleg | bijdragen)
 k   14:12  Feedback deel 1 - Algemeen‎ (wijz | gesch) . . (+34). . Jae Klaasen (overleg | bijdragen)
 k   14:11  Actief leren: Leren met L.O.L.‎ (wijz | gesch) . . (+40). . Jae Klaasen (overleg | bijdragen)
N    14:11  Sjabloon:Header - Leerlijn professionaliteit‎ (wijz | gesch) . . (+254). . Jae Klaasen (overleg | bijdragen) (Nieuwe pagina aangemaakt met '__NOCACHE__ <ol class="breadcrumb" style="width:100%;"> <li class="breadcrumb-item">Hoofdpagina</li> <li class="breadcrumb-item">Leerlijn professionaliteit<...')
 k   14:09  Actief leren: Hulpmiddel voor formulering doelen‎ (wijz | gesch) . . (+34). . Jae Klaasen (overleg | bijdragen)
 k   14:08  Praktijkopdracht - Zoeken van literatuur - Therapie‎ (wijz | gesch) . . (-207). . Jae Klaasen (overleg | bijdragen)
 k   14:08  Praktijkopdracht - Zoeken van literatuur - Diagnostiek‎ (wijz | gesch) . . (-207). . Jae Klaasen (overleg | bijdragen)
 k   14:07  Praktijkopdracht - Selecteren van abstracts‎ (wijz | gesch) . . (-217). . Jae Klaasen (overleg | bijdragen)
 k   14:07  Praktijkopdracht - Kritisch lezen‎ (wijz | gesch) . . (-212). . Jae Klaasen (overleg | bijdragen)
 k   14:06  Praktijkopdracht - Keek of fake?‎ (wijz | gesch) . . (-212). . Jae Klaasen (overleg | bijdragen)
 k   14:06  Praktijkopdracht - Het beste beleid‎ (wijz | gesch) . . (-214). . Jae Klaasen (overleg | bijdragen)
 k   14:06  PICO‎ (wijz | gesch) . . (-212). . Jae Klaasen (overleg | bijdragen)
N    14:05  Sjabloon:Header - Leerlijn kennis en wetenschap‎ (wijz | gesch) . . (+255). . Jae Klaasen (overleg | bijdragen) (Nieuwe pagina aangemaakt met '__NOCACHE__ <ol class="breadcrumb" style="width:100%;"> <li class="breadcrumb-item">Hoofdpagina</li> <li class="breadcrumb-item">Leerlijn kennis en wetenschap...')
 k   14:05  Introductie eerste bijeenkomst‎ (wijz | gesch) . . (-212). . Jae Klaasen (overleg | bijdragen)
 k   14:00  Vaardigheden-carrousel‎ (wijz | gesch) . . (-197). . Jae Klaasen (overleg | bijdragen)
 k   14:00  Observatie spreekuur‎ (wijz | gesch) . . (-197). . Jae Klaasen (overleg | bijdragen)
 k   14:00  Niveau bespreken huisarts-specifieke technische vaardigheden‎ (wijz | gesch) . . (-197). . Jae Klaasen (overleg | bijdragen)
 k   14:00  Leerlijn medisch handelen‎‎ (2 bewerkingen | geschiedenis) . . (0). . [Jae Klaasen‎ (2×)]
 k    14:00 (huidig | vorige) . . (+198). . Jae Klaasen (overleg | bijdragen)
 k    13:54 (huidig | vorige) . . (-198). . Jae Klaasen (overleg | bijdragen)
 k   13:59  Korte Vaardigheidsbeoordeling (KVB)‎ (wijz | gesch) . . (-197). . Jae Klaasen (overleg | bijdragen)
 k   13:58  Gebruik van fantomen en vaardighedenmateriaal‎‎ (3 bewerkingen | geschiedenis) . . (+93). . [Jae Klaasen‎ (3×)]
 k    13:58 (huidig | vorige) . . (-192). . Jae Klaasen (overleg | bijdragen)
 k    13:50 (huidig | vorige) . . (+252). . Jae Klaasen (overleg | bijdragen) (Inhoud van de tabel vertikaal uitgelijnd naar de top van de cel)
 k    13:47 (huidig | vorige) . . (+33). . Jae Klaasen (overleg | bijdragen) (Dit wordt mooi! In een poging het nog mooier en handiger te maken, heb ik de lijst fantomen in een tabel gestopt.) (Label: Visuele tekstverwerker)
N    13:54  Sjabloon:Header - Leerlijn medisch handelen‎ (wijz | gesch) . . (+253). . Jae Klaasen (overleg | bijdragen) (Nieuwe pagina aangemaakt met '__NOCACHE__ <ol class="breadcrumb" style="width:100%;"> <li class="breadcrumb-item">Hoofdpagina</li> <li class="breadcrumb-item">Leerlijn medisch handelen</...')
 k   13:26  Sjabloon:Preload - Leerlijn professionaliteit‎ (wijz | gesch) . . (-214). . Jae Klaasen (overleg | bijdragen)
 k   13:25  Sjabloon:Preload - Leerlijn zorg voor het kind‎ (wijz | gesch) . . (-214). . Jae Klaasen (overleg | bijdragen)
 k   13:25  Sjabloon:Preload - Leerlijn spoedeisende zorg‎‎ (2 bewerkingen | geschiedenis) . . (-214). . [Jae Klaasen‎ (2×)]
 k    13:25 (huidig | vorige) . . (-14). . Jae Klaasen (overleg | bijdragen)
 k    13:24 (huidig | vorige) . . (-200). . Jae Klaasen (overleg | bijdragen)
 k   12:58  Sjabloon:Preload - Leerlijn psychische klachten‎ (wijz | gesch) . . (-212). . Jae Klaasen (overleg | bijdragen)
 k   12:58  Sjabloon:Preload - Leerlijn preventie‎‎ (3 bewerkingen | geschiedenis) . . (-217). . [Jae Klaasen‎ (3×)]
 k    12:58 (huidig | vorige) . . (+14). . Jae Klaasen (overleg | bijdragen)
 k    12:57 (huidig | vorige) . . (-3). . Jae Klaasen (overleg | bijdragen)
 k    12:56 (huidig | vorige) . . (-228). . Jae Klaasen (overleg | bijdragen)
N    10:34  Ict‎ (wijz | gesch) . . (+26). . Jae Klaasen (overleg | bijdragen) (Verwijst door naar ICT Systemen)
 k   10:32  Categorie:Auteur - Jae Klaasen‎ (wijz | gesch) . . (+52). . Jae Klaasen (overleg | bijdragen) (Label: Visuele tekstverwerker)