Recente wijzigingen

Ga naar: navigatie, zoeken

Op deze pagina kunt u de recentste wijzigingen in deze wiki bekijken.

Opties voor recente wijzigingen
Legenda:
N
Met deze bewerking is een nieuwe pagina aangemaakt (zie ook de lijst met nieuwe pagina's)
k
Dit is een kleine bewerking
b
Deze bewerking is uitgevoerd door een bot
(±123)
Deze paginagrootte is met dit aantal bytes gewijzigd
De 50 | 100 | 250 | 500 laatste wijzigingen bekijken in de laatste 1 | 3 | 7 | 14 | 30 dagen
geregistreerde gebruikers verbergen | anonieme gebruikers verbergen | mijn bewerkingen verbergen | bots verbergen | kleine bewerkingen verbergen
Wijzigingen bekijken vanaf 4 apr 2020 17:04
   

3 apr 2020

     20:04  COVID-19‎‎ (19 bewerkingen | geschiedenis) . . (-2.407). . [Daphne Beemsterboer‎ (19×)]
 k    20:04 (huidig | vorige) . . (0). . Daphne Beemsterboer (overleg | bijdragen) (hoofdletter verwijderd) (Label: Visuele tekstverwerker)
 k    19:56 (huidig | vorige) . . (+69). . Daphne Beemsterboer (overleg | bijdragen) (link naar ppt gemaakt telefonische consultvoering) (Label: Visuele tekstverwerker)
 k    19:53 (huidig | vorige) . . (+132). . Daphne Beemsterboer (overleg | bijdragen) (ppt telefonische consultvoering. verwijzing volgt nog) (Label: Visuele tekstverwerker)
 k    19:37 (huidig | vorige) . . (+24). . Daphne Beemsterboer (overleg | bijdragen) (e-learningsmodule meer benadrukt) (Label: Visuele tekstverwerker)
      19:35 (huidig | vorige) . . (-257). . Daphne Beemsterboer (overleg | bijdragen) (Aanpassing van kopteksten, e-learning prominenter in beeld) (Label: Visuele tekstverwerker)
 k    14:59 (huidig | vorige) . . (+327). . Daphne Beemsterboer (overleg | bijdragen) (link voor tips mentale gezondheid toegevoegd)
      14:55 (huidig | vorige) . . (+501). . Daphne Beemsterboer (overleg | bijdragen) (links voor kinderen en corona toegevoegd)
 k    14:45 (huidig | vorige) . . (-66). . Daphne Beemsterboer (overleg | bijdragen) (Voor uniformiteit VET gedrukte links aangepast) (Label: Visuele tekstverwerker)
 k    14:35 (huidig | vorige) . . (+128). . Daphne Beemsterboer (overleg | bijdragen) (tip video opname toegevoegd) (Label: Visuele tekstverwerker)
 k    14:28 (huidig | vorige) . . (+18). . Daphne Beemsterboer (overleg | bijdragen) (titels aangepast) (Label: Visuele tekstverwerker)
      14:26 (huidig | vorige) . . (+375). . Daphne Beemsterboer (overleg | bijdragen) (Telefonische triage/consulten aangepast) (Label: Visuele tekstverwerker)
 k    13:43 (huidig | vorige) . . (-1). . Daphne Beemsterboer (overleg | bijdragen) (enter verwijderd) (Label: Visuele tekstverwerker)
 k    13:42 (huidig | vorige) . . (+164). . Daphne Beemsterboer (overleg | bijdragen) (Verwijzing naar e-learning bouwsteen toegevoegd) (Label: Visuele tekstverwerker)
      02:14 (huidig | vorige) . . (+178). . Daphne Beemsterboer (overleg | bijdragen) (Onveilige thuissituatie link toegevoegd)
 k    01:50 (huidig | vorige) . . (+130). . Daphne Beemsterboer (overleg | bijdragen) (stroomschema thuisbehandelen versus verwijzen toegevoegd)
 k    01:15 (huidig | vorige) . . (+78). . Daphne Beemsterboer (overleg | bijdragen) (Palliatieve richtlijnen en Corona van palliaweb toegevoegd)
 k    01:12 (huidig | vorige) . . (+135). . Daphne Beemsterboer (overleg | bijdragen) (stroomschema diagnostiek en behandeling toegevoegd)
      01:09 (huidig | vorige) . . (+339). . Daphne Beemsterboer (overleg | bijdragen) (link toegevoegd)
      00:49 (huidig | vorige) . . (-4.681). . Daphne Beemsterboer (overleg | bijdragen) (Zelfstudie verwijderd/ corona informatie per leerlijn verdeeld)
     19:43 (Uploadlogboek) . . Daphne Beemsterboer (overleg | bijdragen) heeft Bestand:PPT telefonische consultvoering COVID-19 03-04-2020.ppt geüpload ‎
     15:52  Leerlijn korte episode zorg‎‎ (11 bewerkingen | geschiedenis) . . (+1.699). . [Chris Rietmeijer‎; Yeun Ying Wong‎ (10×)]
      15:52 (huidig | vorige) . . (-75). . Chris Rietmeijer (overleg | bijdragen) (tekst telefonisch consult aangepast) (Label: Visuele tekstverwerker)
      01:22 (huidig | vorige) . . (+1). . Yeun Ying Wong (overleg | bijdragen) (Label: Visuele tekstverwerker)
      01:18 (huidig | vorige) . . (+5). . Yeun Ying Wong (overleg | bijdragen) (Label: Visuele tekstverwerker)
      01:08 (huidig | vorige) . . (+129). . Yeun Ying Wong (overleg | bijdragen) (Label: Visuele tekstverwerker)
      01:04 (huidig | vorige) . . (+1). . Yeun Ying Wong (overleg | bijdragen) (Label: Visuele tekstverwerker)
      01:03 (huidig | vorige) . . (+1). . Yeun Ying Wong (overleg | bijdragen) (Label: Visuele tekstverwerker)
      01:02 (huidig | vorige) . . (+72). . Yeun Ying Wong (overleg | bijdragen) (Label: Visuele tekstverwerker)
      00:59 (huidig | vorige) . . (+12). . Yeun Ying Wong (overleg | bijdragen) (Label: Visuele tekstverwerker)
      00:52 (huidig | vorige) . . (+29). . Yeun Ying Wong (overleg | bijdragen) (Label: Visuele tekstverwerker)
      00:51 (huidig | vorige) . . (+50). . Yeun Ying Wong (overleg | bijdragen) (link) (Label: Visuele tekstverwerker)
      00:49 (huidig | vorige) . . (+1.474). . Yeun Ying Wong (overleg | bijdragen) (tekst TC) (Label: Visuele tekstverwerker)
 k   15:04  Opdrachten 2e Huisartsstage‎‎ (2 bewerkingen | geschiedenis) . . (+55). . [Mirte Nijman‎ (2×)]
 k    15:04 (huidig | vorige) . . (+59). . Mirte Nijman (overleg | bijdragen) (Opdrachten (nog) onder constructie)
 k    15:02 (huidig | vorige) . . (-4). . Mirte Nijman (overleg | bijdragen) (Verplichtingen vervangen door supervisie in infobox)
 k   15:01  Verplichtingen 2e Huisartsstage‎ (wijz | gesch) . . (+93). . Mirte Nijman (overleg | bijdragen) (Opdrachten (nog) onder constructie)
 k   14:58  Verplichtingen Klinische stage‎ (wijz | gesch) . . (+93). . Mirte Nijman (overleg | bijdragen) (Opdrachten (nog) onder constructie)
 k   14:55  Opdrachten Klinische stage‎ (wijz | gesch) . . (+60). . Mirte Nijman (overleg | bijdragen) (Opdrachten (nog) onder constructie)
 k   14:50  Verplichtingen 1e Huisartsstage‎‎ (3 bewerkingen | geschiedenis) . . (-450). . [Mirte Nijman‎ (3×)]
 k    14:50 (huidig | vorige) . . (+94). . Mirte Nijman (overleg | bijdragen) (Opdrachten (nog) onder constructie)
 k    14:43 (huidig | vorige) . . (-518). . Mirte Nijman (overleg | bijdragen) (Linkjes naar keuzeopdrachten weggehaald)
 k    14:41 (huidig | vorige) . . (-26). . Mirte Nijman (overleg | bijdragen) (Vaste opdrachten aangepast naar opdrachten en self-assessment vervangen door aios-onderwijs)
 k   14:34  Opdrachten 1e Huisartsstage‎‎ (4 bewerkingen | geschiedenis) . . (-431). . [Mirte Nijman‎ (4×)]
 k    14:34 (huidig | vorige) . . (+216). . Mirte Nijman (overleg | bijdragen) (Korte tekst toegevoegd bij opdracht aiosonderwijs)
 k    14:27 (huidig | vorige) . . (+58). . Mirte Nijman (overleg | bijdragen) (Erbij getypt dat het onder constructie is)
 k    14:22 (huidig | vorige) . . (-681). . Mirte Nijman (overleg | bijdragen) (Self-assessment eruit gehaald bij opdrachten)
 k    14:17 (huidig | vorige) . . (-24). . Mirte Nijman (overleg | bijdragen) ("Vaste" weggehaald bij opdrachten)
N    13:37  E-learning‎‎ (3 bewerkingen | geschiedenis) . . (+8.143). . [Daphne Beemsterboer‎ (3×)]
 k    13:37 (huidig | vorige) . . (+91). . Daphne Beemsterboer (overleg | bijdragen) (Bronnen toegevoegd)
      13:34 (huidig | vorige) . . (+7.462). . Daphne Beemsterboer (overleg | bijdragen) (Bouwsteen e-learning gemaakt)
N     13:14 (huidig | vorige) . . (+590). . Daphne Beemsterboer (overleg | bijdragen) (Bouwsteen E-learning aangemaakt)
 k   13:33  CZ stage‎ (wijz | gesch) . . (0). . Mirte Nijman (overleg | bijdragen) (Punt aangepast naar komma)

2 apr 2020

     15:51  COVID-19‎‎ (9 bewerkingen | geschiedenis) . . (+5.973). . [Jae Klaasen‎; Sylvia Vlak‎ (3×); Daphne Beemsterboer‎ (5×)]
 k    15:51 (huidig | vorige) . . (-12). . Daphne Beemsterboer (overleg | bijdragen) (PIN nr bij schouderklachten verwijderd)
      15:51 (huidig | vorige) . . (+1.060). . Daphne Beemsterboer (overleg | bijdragen) (Links complex/ kind/ psychisch/ palliatief/ praktijkmanagement toegevoegd)
      15:43 (huidig | vorige) . . (+482). . Daphne Beemsterboer (overleg | bijdragen) (links chronische toegevoegd)
      15:40 (huidig | vorige) . . (+1.496). . Daphne Beemsterboer (overleg | bijdragen) (links korte episode toegevoegd)
      15:32 (huidig | vorige) . . (+212). . Daphne Beemsterboer (overleg | bijdragen) (verschillende links toegevoegd mn tav spoed)
 k    13:33 (huidig | vorige) . . (+1.222). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (accordeon gevuld met onderwerpen PIN's) (Label: Visuele tekstverwerker: omgeschakeld)
 k    12:58 (huidig | vorige) . . (+615). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen)
      12:47 (huidig | vorige) . . (+897). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (accordeon E-learning NHG toegevoegd)
 k    11:00 (huidig | vorige) . . (+1). . Jae Klaasen (overleg | bijdragen)
 k   14:45  Tijdpad toetsing en beoordeling CZ stage‎ (wijz | gesch) . . (+1). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (CZ -> CCZ) (Label: Visuele tekstverwerker)
 k   14:42  Bouwstenen CZ stage‎ (wijz | gesch) . . (+1). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (CZ -> CCZ)
 k   14:40  Verplichtingen CZ stage‎ (wijz | gesch) . . (+1). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (CZ -> CCZ)
 k   14:24  Opdrachten CZ stage‎ (wijz | gesch) . . (+1). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (CZ -> CCZ) (Label: Visuele tekstverwerker)
 k   14:17  Huisartsopleiding VUmc‎ (wijz | gesch) . . (-12). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (CZ->CCZ) (Label: Visuele tekstverwerker)
 k   12:50  APC - Basisgespreksvaardigheden‎ (wijz | gesch) . . (+199). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (Link naar h2 handboek communicatie in de ha-praktijk toegevoegd) (Label: Visuele tekstverwerker)
 k   10:58  Hoofdpagina‎ (wijz | gesch) . . (0). . Jae Klaasen (overleg | bijdragen)
     10:56 (Hernoemingslogboek) . . Jae Klaasen (overleg | bijdragen) heeft pagina Covid-19 hernoemd naar COVID-19(Officiele spelling)
     10:53  Covid-19‎‎ (3 bewerkingen | geschiedenis) . . (+419). . [Chris Rietmeijer‎; Jae Klaasen‎ (2×)]
 k    10:53 (huidig | vorige) . . (-1). . Jae Klaasen (overleg | bijdragen)
 k    10:53 (huidig | vorige) . . (+390). . Jae Klaasen (overleg | bijdragen) (Mooi! Corona redirect geplaatst naar deze pagina. Corona balk toegevoegd.)
      08:47 (huidig | vorige) . . (+30). . Chris Rietmeijer (overleg | bijdragen) (Label: Visuele tekstverwerker)
N    10:51  Corona‎ (wijz | gesch) . . (+22). . Jae Klaasen (overleg | bijdragen) (Verwijst door naar Covid-19)

1 apr 2020

     20:04  Hoofdpagina‎ (wijz | gesch) . . (+277). . Daphne Beemsterboer (overleg | bijdragen) (COVID-19 toegevoegd)
 k   19:47  Voorbereiding STARtclass jaar 1‎‎ (2 bewerkingen | geschiedenis) . . (-210). . [Daphne Beemsterboer‎ (2×)]
 k    19:47 (huidig | vorige) . . (-149). . Daphne Beemsterboer (overleg | bijdragen) (ABCDE simulatiegame verwijderd) (Label: Visuele tekstverwerker)
 k    14:00 (huidig | vorige) . . (-61). . Daphne Beemsterboer (overleg | bijdragen) (Links aangepast) (Label: Visuele tekstverwerker)
N    19:45  Covid-19‎‎ (5 bewerkingen | geschiedenis) . . (+4.474). . [Daphne Beemsterboer‎ (5×)]
      19:45 (huidig | vorige) . . (+4). . Daphne Beemsterboer (overleg | bijdragen) (Label: Visuele tekstverwerker)
 k    19:42 (huidig | vorige) . . (+12). . Daphne Beemsterboer (overleg | bijdragen) (Link bold gemaakt) (Label: Visuele tekstverwerker)
 k    19:40 (huidig | vorige) . . (+1). . Daphne Beemsterboer (overleg | bijdragen) (Header aangepast) (Label: Visuele tekstverwerker)
      19:40 (huidig | vorige) . . (+3.431). . Daphne Beemsterboer (overleg | bijdragen) (Bouwsteen COVID-19 gemaakt) (Label: Visuele tekstverwerker)
N     19:06 (huidig | vorige) . . (+1.026). . Daphne Beemsterboer (overleg | bijdragen) (Nieuwe pagina aangemaakt met ' {{Header - Leerlijn spoedeisende zorg}} {| class="infobox leerlijn-spoed" ! {{Titelbalk - Leerlijn spoedeisende zorg}} |- |'''Auteur''' | {{Auteur - Daphne Beemst...')
 k   19:01  Telefonische triage: op de huisartsenpost‎‎ (2 bewerkingen | geschiedenis) . . (+37). . [Daphne Beemsterboer‎ (2×)]
 k    19:01 (huidig | vorige) . . (-23). . Daphne Beemsterboer (overleg | bijdragen) (KBA urgentie verwijderd) (Label: Visuele tekstverwerker)
 k    14:18 (huidig | vorige) . . (+60). . Daphne Beemsterboer (overleg | bijdragen) (Aanpassing link) (Label: Visuele tekstverwerker)
     17:21  2e Huisartsstage‎‎ (2 bewerkingen | geschiedenis) . . (+451). . [Sylvia Vlak‎ (2×)]
      17:21 (huidig | vorige) . . (+452). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (Evaluatie en planning toegevoegd)
 k    16:25 (huidig | vorige) . . (-1). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (schrijffoutje) (Label: Visuele tekstverwerker)
 k   17:20  1e Huisartsstage‎‎ (2 bewerkingen | geschiedenis) . . (+894). . [Sylvia Vlak‎ (2×)]
 k    17:20 (huidig | vorige) . . (+880). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen)
 k    16:27 (huidig | vorige) . . (+14). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (Label: Visuele tekstverwerker: omgeschakeld)
     16:56  CZ stage‎‎ (8 bewerkingen | geschiedenis) . . (-2.675). . [Sylvia Vlak‎ (8×)]
 k    16:56 (huidig | vorige) . . (-10). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen)
 k    16:49 (huidig | vorige) . . (+171). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (nog wat linkjes) (Label: Visuele tekstverwerker: omgeschakeld)
 k    16:45 (huidig | vorige) . . (+1). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen)
 k    16:45 (huidig | vorige) . . (+4.533). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen)
 k    16:09 (huidig | vorige) . . (-31). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen)
 k    16:07 (huidig | vorige) . . (+31). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen)
      16:04 (huidig | vorige) . . (-31). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen)
      15:32 (huidig | vorige) . . (-7.339). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (nieuwe handleiding en naamgeving (CZ naar CCZ))
 k   16:36  Huisartsopleiding VUmc‎ (wijz | gesch) . . (+4). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (linkjes)
     16:27  (Hernoemingslogboek). . [Sylvia Vlak‎; Daphne Beemsterboer‎ (3×)]
      16:27 . . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) heeft pagina Sjabloon:Individualisering opleiding hernoemd naar Sjabloon:Handleiding - Individualisering opleiding
      14:15 . . Daphne Beemsterboer (overleg | bijdragen) heeft pagina Triage van consulten op de HAP hernoemd naar Telefonische triage: is er goed getriëerd op de huisartsenpost?(duidelijker onderscheid met andere bouwstenen)
      14:14 . . Daphne Beemsterboer (overleg | bijdragen) heeft pagina Triage in de opleidingspraktijk hernoemd naar Telefonische triage: in de opleidingspraktijk(duidelijker onderscheid met andere bouwstenen)
      14:12 . . Daphne Beemsterboer (overleg | bijdragen) heeft pagina De triage tijdens ANW-diensten hernoemd naar Telefonische triage: op de huisartsenpost(duidelijker onderscheid met andere bouwstenen)
N    15:33  Sjabloon:Auteur - Beatrijs de Leede‎ (wijz | gesch) . . (0). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (Lege pagina aangemaakt)
 k   14:20  Telefonische triage: is er goed getriëerd op de huisartsenpost?‎ (wijz | gesch) . . (-23). . Daphne Beemsterboer (overleg | bijdragen) (Link verwijderd) (Label: Visuele tekstverwerker)
 k   14:19  Telefonische triage: in de opleidingspraktijk‎ (wijz | gesch) . . (-9). . Daphne Beemsterboer (overleg | bijdragen) (Link aangepast) (Label: Visuele tekstverwerker)

31 mrt 2020

 k   15:11  Huisartsopleiding VUmc‎ (wijz | gesch) . . (-3). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen)
     15:02  2e Huisartsstage‎‎ (6 bewerkingen | geschiedenis) . . (+279). . [Sylvia Vlak‎ (6×)]
      15:02 (huidig | vorige) . . (+2). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (Label: Visuele tekstverwerker: omgeschakeld)
 k    15:00 (huidig | vorige) . . (+41). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (Label: Visuele tekstverwerker)
 k    14:24 (huidig | vorige) . . (-2). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (Label: Visuele tekstverwerker)
 k    14:13 (huidig | vorige) . . (+27). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (nieuwe kop Zelfstudie en Opdrachten) (Label: Visuele tekstverwerker: omgeschakeld)
      14:00 (huidig | vorige) . . (-20). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen)
 k    13:58 (huidig | vorige) . . (+231). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (links naar leerlijnen toegevoegd) (Label: Visuele tekstverwerker)
 k   14:58  1e Huisartsstage‎‎ (4 bewerkingen | geschiedenis) . . (+188). . [Sylvia Vlak‎ (4×)]
 k    14:58 (huidig | vorige) . . (+1). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (Label: Visuele tekstverwerker: omgeschakeld)
 k    14:35 (huidig | vorige) . . (+184). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (hoofdthema's gelinkt naar leerlijnen) (Label: Visuele tekstverwerker)
 k    14:26 (huidig | vorige) . . (-1). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (Label: Visuele tekstverwerker: omgeschakeld)
 k    14:21 (huidig | vorige) . . (+4). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (nieuwe kop Zelfstudie en Opdrachten) (Label: Visuele tekstverwerker: omgeschakeld)
 k   14:57  Sjabloon:Handleiding - Voortgang en beoordeling‎ (wijz | gesch) . . (+8). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (link naar pagina LHK)
 k   14:45  Sjabloon:Handleiding - Aiosonderwijs‎ (wijz | gesch) . . (-9). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen)
     14:11 (Hernoemingslogboek) . . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) heeft pagina Sjabloon:Handleiding - Leren met opdrachten hernoemd naar Sjabloon:Handleiding - Zelfstudie en Opdrachten
     14:09  Sjabloon:Handleiding - Leren met opdrachten‎ (wijz | gesch) . . (+2). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (titel aangepast en kop-soort aangepast)
     14:03  Sjabloon:Handleiding - Leren op de huisartsenpost‎‎ (3 bewerkingen | geschiedenis) . . (-30). . [Sylvia Vlak‎ (3×)]
 k    14:03 (huidig | vorige) . . (+39). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen)
      13:55 (huidig | vorige) . . (-75). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen)
      13:52 (huidig | vorige) . . (+6). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen)
 k   13:07  Hoofdpagina‎‎ (2 bewerkingen | geschiedenis) . . (+11). . [Sylvia Vlak‎ (2×)]
 k    13:07 (huidig | vorige) . . (0). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen)
 k    13:06 (huidig | vorige) . . (+11). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (link naar handleiding 2e huisartsstage toegevoegd)

30 mrt 2020

     17:07  2e Huisartsstage‎‎ (5 bewerkingen | geschiedenis) . . (-14.409). . [Chris Rietmeijer‎; Sylvia Vlak‎ (4×)]
 k    17:07 (huidig | vorige) . . (+19). . Chris Rietmeijer (overleg | bijdragen) (Label: Visuele tekstverwerker)
 k    12:12 (huidig | vorige) . . (+63). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (linkjes toegevoegd) (Label: Visuele tekstverwerker)
 k    12:01 (huidig | vorige) . . (+1.581). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (Label: Visuele tekstverwerker: omgeschakeld)
      11:59 (huidig | vorige) . . (-3.094). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (Handleiding aangepast n.a.v. herziening C. Rietmeijer) (Label: Visuele tekstverwerker: omgeschakeld)
      11:36 (huidig | vorige) . . (-12.978). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (Label: Visuele tekstverwerker: omgeschakeld)
 k   16:07  Voorbereiding STARtclass jaar 2‎ (wijz | gesch) . . (0). . Daphne Beemsterboer (overleg | bijdragen) (Aanpassing tijden voorbereiding) (Label: Visuele tekstverwerker)
     12:27  APC - Context-specifiek en doelgericht‎‎ (3 bewerkingen | geschiedenis) . . (+200). . [Gert Roos‎; Sylvia Vlak‎ (2×)]
      12:27 (huidig | vorige) . . (-2). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen)
 k    12:26 (huidig | vorige) . . (+87). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (Link naar hoofdstuk 2 van Handboek effectieve communicatie in de huisartspraktijk) (Label: Visuele tekstverwerker)
      12:17 (huidig | vorige) . . (+115). . Gert Roos (overleg | bijdragen) (aanvulling en link naar handboek NHG) (Label: Visuele tekstverwerker)
     12:24 (Uploadlogboek) . . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) heeft Bestand:Handboek effectieve communicatie in de huisartenpraktijk hoofdstuk 2.pdf geüpload ‎
     11:51  Huisartsopleiding VUmc‎‎ (3 bewerkingen | geschiedenis) . . (+890). . [Sylvia Vlak‎ (3×)]
      11:51 (huidig | vorige) . . (+876). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (Handleiding aangepast n.a.v. herziening C. Rietmeijer)
 k    11:41 (huidig | vorige) . . (+14). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen)
 k    11:09 (huidig | vorige) . . (0). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (kopje leren met praktijkopdrachten verplaatst naar Instituutsonderwijs)
     11:42  Sjabloon:Individualisering opleiding‎ (wijz | gesch) . . (-938). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (transclusie wordt niet meer gebruikt)
     11:31  1e Huisartsstage‎‎ (4 bewerkingen | geschiedenis) . . (-1.094). . [Sylvia Vlak‎ (4×)]
 k    11:31 (huidig | vorige) . . (-88). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen)
      11:16 (huidig | vorige) . . (+2). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen)
      11:07 (huidig | vorige) . . (+1). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen)
 k    11:04 (huidig | vorige) . . (-1.009). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (transclusie gemaakt van leren met opdrachten)
 k   11:30  Sjabloon:Handleiding - Voortgang en beoordeling‎ (wijz | gesch) . . (+88). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (laatste regel (over LHK) toegevoegd.)
N    11:04  Sjabloon:Handleiding - Leren met opdrachten‎ (wijz | gesch) . . (+1.059). . Sylvia Vlak (overleg | bijdragen) (Nieuwe pagina aangemaakt met '==== Leren met opdrachten ==== Opdrachten hebben als doel om, binnen het kader van de opleidingsdoelen, persoonlijke leerdoelen te kiezen en daaraan te werken, veel...')

29 mrt 2020

N    15:29  PIN Spoed of geen spoed?‎‎ (3 bewerkingen | geschiedenis) . . (+1.484). . [Daphne Beemsterboer‎ (3×)]
 k    15:29 (huidig | vorige) . . (+24). . Daphne Beemsterboer (overleg | bijdragen) (link aangepast) (Label: Visuele tekstverwerker)
      15:27 (huidig | vorige) . . (+122). . Daphne Beemsterboer (overleg | bijdragen) (bouwsteen gemaakt) (Label: Visuele tekstverwerker)
N     15:20 (huidig | vorige) . . (+1.338). . Daphne Beemsterboer (overleg | bijdragen) (Nieuwe pagina aangemaakt met ' {{Header - Leerlijn spoedeisende zorg}} {| class="infobox leerlijn-spoed" ! {{Titelbalk - Leerlijn spoedeisende zorg}} |- |'''Auteur''' | {{Auteur - Daphne Beemst...')