Webmail: verschil tussen versies

Uit Wiki HOVUmc
Ga naar: navigatie, zoeken
k
k (Buitenlandprocedure ingevoegd, oude webmail procedure verwijderd)
 
Regel 31: Regel 31:
 
|}
 
|}
  
 +
Als aios of medewerker, krijg je bij binnenkomst een '''jouwnaam@amsterdamumc.nl''' email adres. Dit adres, gebruiken we gedurende de gehele opleiding als voor alle officiele correspondentie. Ook is dit adres gekoppeld aan de overige ICT systemen.
  
Als aios of medewerker, krijg je bij binnenkomst een '''jouwnaam@amsterdamumc.nl''' email adres. Dit adres, gebruiken we gedurende de gehele opleiding als officieel correspondentieadres.
+
==== Activeren van webmail ====
 +
Om in te loggen op webmail maak je gebruik van de TIQR app. Deze app moet worden geactiveerd door de Centrale ICT afdeling. Zolang de [[COVID-19]] regelgeving van kracht is voor het niet naar de de Campus komen voor onderwijs, gebeurt gebeurt dit op afstand. In de onderstaande presentatie wordt uitgelegd hoe je de TIQR app activeert.
 +
* [https://www.hovumc.nl/docs/TIQR activeren op afstand huis artsen.pptx Procedure TIQR activeren op afstand] (PowerPoint)
  
Per juni 2019 zijn email adressen eindigend op vumc.nl omgezet naar een amsterdamumc.nl adres. Je blijft bereikbaar op je oude adres.
+
==== Inloggen op webmail ====
 
+
Om je webmail makkelijk te kunnen bereiken hebben we deze link gemaakt:
==== Handleiding voor overstappen ====
 
De collega's van de centrale ICT afdeling hebben een handleiding gemaakt voor de eenmalig te doorlopen stappen om van je vumc.nl adres over te stappen naar je amsterdamumc.nl adres.
 
* [https://www.hovumc.nl/doc/Handleiding_inloggen_Outlook_Webmail.pdf Handleiding overstappen naar amsterdamumc.nl]
 
 
 
==== Als je overgestapt bent ====
 
 
* https://www.hovumc.nl/webmail  
 
* https://www.hovumc.nl/webmail  
 
==== Als je nog moet overstappen ====
 
* https://webmail.vumc.nl/
 
  
 
==== Ondersteuning ====
 
==== Ondersteuning ====

Huidige versie van 3 jul 2020 om 16:03


ICT

Adjunct hoofd
Harry Schleypen

ICT coordinator
Jae Klaasen

ICT Systemen

Vragen
Vraag over webmail?

Als aios of medewerker, krijg je bij binnenkomst een jouwnaam@amsterdamumc.nl email adres. Dit adres, gebruiken we gedurende de gehele opleiding als voor alle officiele correspondentie. Ook is dit adres gekoppeld aan de overige ICT systemen.

Activeren van webmail

Om in te loggen op webmail maak je gebruik van de TIQR app. Deze app moet worden geactiveerd door de Centrale ICT afdeling. Zolang de COVID-19 regelgeving van kracht is voor het niet naar de de Campus komen voor onderwijs, gebeurt gebeurt dit op afstand. In de onderstaande presentatie wordt uitgelegd hoe je de TIQR app activeert.

Inloggen op webmail

Om je webmail makkelijk te kunnen bereiken hebben we deze link gemaakt:

Ondersteuning

Neem contact op met de ICT helpdesk van het VUmc.

Bellen werkt het makkelijkst.

O: Ma t/m vr: 07:30 - 18:00 uur 

T: 020 4440777 

M: ictservicedesk@vumc.nl