Sjabloon: EO overzicht 1HAS: verschil tussen versies
Uit Wiki HOVUmc
(koppen lay out veranderd 'vanaf sept 2022') |
|||
Regel 61: | Regel 61: | ||
{| style="text-align:center; color: white; width:100% !important;" id="desktop" | {| style="text-align:center; color: white; width:100% !important;" id="desktop" | ||
|- style="vertical-align:middle;" | |- style="vertical-align:middle;" | ||
− | | class="clickablecell" style="padding:15px; width:10%; text-align:center; color: white; background-color: OrangeRed;" |<span style="color:white;"> | + | | class="clickablecell" style="padding:15px; width:10%; text-align:center; color: white; background-color: OrangeRed;" |<span style="color:white;"><small>''Themadag 1''</small> SOLK/ALK</span> |
− | | class="clickablecell" style="padding:15px; width:10%; text-align:center; color: white; background-color: DarkMagenta;" |<span style="color:white;"> | + | | class="clickablecell" style="padding:15px; width:10%; text-align:center; color: white; background-color: DarkMagenta;" |<span style="color:white;"><small>''Themadag 2<br>Zorg voor het kind:''</small><br>Normale ontwikkeling en samenwerking met consultatiebureau</span> |
− | | class="clickablecell" style="padding:15px; width:10%; text-align:center; color: white; background-color: DarkMagenta;" |<span style="color:white;"> | + | | class="clickablecell" style="padding:15px; width:10%; text-align:center; color: white; background-color: DarkMagenta;" |<span style="color:white;"><small>''Themadag 2<br>Zorg voor het kind:''</small><br> Astma en niet-acute luchtweginfecties</span> |
− | | class="clickablecell" style="padding:15px; width:10%; text-align:center; color: white; background-color: DarkMagenta;" |<span style="color:white;"> | + | | class="clickablecell" style="padding:15px; width:10%; text-align:center; color: white; background-color: DarkMagenta;" |<span style="color:white;"><small>''Themadag 2<br>Zorg voor het kind:''</small><br> Buikklachten en zindelijkheidspro-blematiek</span> |
− | | class="clickablecell" style="padding:15px; width:10%; text-align:center; color: white; background-color: BlanchedAlmond;" |<span style="color:black;"> | + | | class="clickablecell" style="padding:15px; width:10%; text-align:center; color: white; background-color: BlanchedAlmond;" |<span style="color:black;"><small>''Themadag 3 Persoonsgerichte zorg:''</small><br> Culturele verschillen</span> |
− | | class="clickablecell" style="padding:15px; width:10%; text-align:center; color: white; background-color: BlanchedAlmond;" |<span style="color:black;"> | + | | class="clickablecell" style="padding:15px; width:10%; text-align:center; color: white; background-color: BlanchedAlmond;" |<span style="color:black;"><small>''Themadag 3 Persoonsgerichte zorg:''</small><br>Laaggeletterdheid/ lage gezondheids-vaardigheden</span> |
− | | class="clickablecell" style="padding:15px; width:10%; text-align:center; color: white; background-color: Gold;" |<span style="color:black;"> | + | | class="clickablecell" style="padding:15px; width:10%; text-align:center; color: white; background-color: Gold;" |<span style="color:black;"><small>''Themadag 3 Persoonsgerichte zorg:''</small><br>Positieve gezondheid</span> |
|} | |} | ||
{| id="mobiel" style="width:100%;" | {| id="mobiel" style="width:100%;" | ||
Regel 92: | Regel 92: | ||
| class="clickablecell" style="padding:15px; width:10%; text-align:center; color: white; background-color: AliceBlue;" |<span style="color:black;">Wetenschappelijke vorming 1*</span> | | class="clickablecell" style="padding:15px; width:10%; text-align:center; color: white; background-color: AliceBlue;" |<span style="color:black;">Wetenschappelijke vorming 1*</span> | ||
| class="clickablecell" style="padding:15px; width:10%; text-align:center; color: white; background-color: AliceBlue;" |<span style="color:black;">Wetenschappelijke vorming 2*</span> | | class="clickablecell" style="padding:15px; width:10%; text-align:center; color: white; background-color: AliceBlue;" |<span style="color:black;">Wetenschappelijke vorming 2*</span> | ||
− | | class="clickablecell" style="padding:15px; width:10%; text-align:center; color: white; background-color: HoneyDew;" |<span style="color:black;">Ethiek en recht 1: Gezondheidsrecht*</span> | + | | class="clickablecell" style="padding:15px; width:10%; text-align:center; color: white; background-color: HoneyDew;" |<span style="color:black;"><small>''Ethiek en recht 1:''</small> Gezondheidsrecht*</span> |
− | | class="clickablecell" style="padding:15px; width:10%; text-align:center; color: white; background-color: HoneyDew;" |<span style="color:black;">Ethiek en recht 2: Inleiding in de ethiek*</span> | + | | class="clickablecell" style="padding:15px; width:10%; text-align:center; color: white; background-color: HoneyDew;" |<span style="color:black;"><small>''Ethiek en recht 2:''</small> Inleiding in de ethiek*</span> |
− | | class="clickablecell" style="padding:15px; width:10%; text-align:center; color: white; background-color: HoneyDew;" |<span style="color:black;">Ethiek en recht 3: Moreel beraad*</span> | + | | class="clickablecell" style="padding:15px; width:10%; text-align:center; color: white; background-color: HoneyDew;" |<span style="color:black;"><small>''Ethiek en recht 3:''</small> Moreel beraad*</span> |
− | | class="clickablecell" style="padding:15px; width:10%; text-align:center; color: white; background-color: DarkMagenta;" |<span style="color:white;">Leerlijn kind: Excessief huilen*</span> | + | | class="clickablecell" style="padding:15px; width:10%; text-align:center; color: white; background-color: DarkMagenta;" |<span style="color:white;"><small>''Leerlijn kind:''</small> Excessief huilen*</span> |
− | | class="clickablecell" style="padding:15px; width:10%; text-align:center; color: white; background-color: DarkMagenta;" |<span style="color:white;">Leerlijn kind: Kinder-mishandeling*</span> | + | | class="clickablecell" style="padding:15px; width:10%; text-align:center; color: white; background-color: DarkMagenta;" |<span style="color:white;"><small>''Leerlijn kind:''</small> Kinder-mishandeling*</span> |
|} | |} | ||
{| id="mobiel" style="width:100%;" | {| id="mobiel" style="width:100%;" |
Versie van 13 apr 2022 om 11:48
Onderwerpen 1e huisartsstage
Huidig Tijdens de 1e huisartsstage zijn er 4 themamiddagen in gemengde groepen (2 onderwerpen per middag) en vindt er 5 x themaonderwijs in de eigen groep plaats (wisselende duur). Vanaf september 2022 gaat dit veranderen in 3 driekwart themadagen in gemengde groepen en 7 x themaonderwijs in de eigen groep (wisselende duur). De onderwerpen zijn gerelateerd aan belangrijke leerlijnen tijdens de 1e huisartsstage: SOLK (ALK), Zorg voor het kind, Kennis en wetenschap, Maatschappelijk handelen, Preventie en Diversiteit.
HUIDIG
ICPC en ADEPD registreren | Klinisch redeneren | Normale ontwikkeling van het kind | Kinder-mishandeling | Huilbaby's | SOLK/ALK | Positieve Gezondheid | Diversiteit |
ICPC en ADEPD registreren |
Klinisch redeneren |
Normale ontwikkeling van het kind |
Kindermishandeling |
Huilbaby's |
SOLK/ALK |
Positieve Gezondheid |
Diversiteit |
Wetenschappelijke vorming 1* | Wetenschappelijke vorming 2* | Gezondheidsrecht* | Inleiding in de ethiek* | Moreel beraad* |
Wetenschappelijke vorming 1* |
Wetenschappelijke vorming 2* |
Gezondheidsrecht* |
Inleiding in de ethiek* |
Moreel beraad* |
*dit onderwijs wordt gevolgd in de eigen groep:
VANAF SEPTEMBER 2022
Themadag 1 SOLK/ALK | Themadag 2 Zorg voor het kind: Normale ontwikkeling en samenwerking met consultatiebureau |
Themadag 2 Zorg voor het kind: Astma en niet-acute luchtweginfecties |
Themadag 2 Zorg voor het kind: Buikklachten en zindelijkheidspro-blematiek |
Themadag 3 Persoonsgerichte zorg: Culturele verschillen |
Themadag 3 Persoonsgerichte zorg: Laaggeletterdheid/ lage gezondheids-vaardigheden |
Themadag 3 Persoonsgerichte zorg: Positieve gezondheid |
ICPC en ADEPD registreren |
Klinisch redeneren |
Normale ontwikkeling van het kind |
Kindermishandeling |
Huilbaby's |
SOLK/ALK |
Positieve Gezondheid |
Diversiteit |
Wetenschappelijke vorming 1* | Wetenschappelijke vorming 2* | Ethiek en recht 1: Gezondheidsrecht* | Ethiek en recht 2: Inleiding in de ethiek* | Ethiek en recht 3: Moreel beraad* | Leerlijn kind: Excessief huilen* | Leerlijn kind: Kinder-mishandeling* |
Wetenschappelijke vorming 1* |
Wetenschappelijke vorming 2* |
Gezondheidsrecht* |
Inleiding in de ethiek* |
Moreel beraad* |
*dit onderwijs wordt gevolgd in de eigen groep: