Sjabloon: EO overzicht 1HAS: verschil tussen versies
(workshop themadagen verplaatst, staan nu direct onder de themadag blokken) |
|||
Regel 21: | Regel 21: | ||
'''Themadag 2:''' Normale ontwikkeling & samenwerking met consultatiebureau, astma & niet-acute luchtweginfecties en buikklachten & zindelijkheidsproblematiek<br> | '''Themadag 2:''' Normale ontwikkeling & samenwerking met consultatiebureau, astma & niet-acute luchtweginfecties en buikklachten & zindelijkheidsproblematiek<br> | ||
'''Themadag 3:''' Culturele verschillen, laaggeletterdheid & lage gezondheidsvaardigheden en een kennismaking met verschillende methodes zoals leefstijl, positieve gezondheid en het 4D-model.</small> | '''Themadag 3:''' Culturele verschillen, laaggeletterdheid & lage gezondheidsvaardigheden en een kennismaking met verschillende methodes zoals leefstijl, positieve gezondheid en het 4D-model.</small> | ||
− | + | <br> | |
{| style="text-align:center; color: white; width:100% !important;" id="desktop" | {| style="text-align:center; color: white; width:100% !important;" id="desktop" | ||
|- style="vertical-align:middle;" | |- style="vertical-align:middle;" |
Versie van 9 nov 2022 om 14:44
Onderwerpen 1e huisartsstage
Vanaf september 2022 bestaat het programma uit 3 driekwartsthemadagen in gemengde groepen en 7x themaonderwijs in de eigen groep (wisselende duur). De onderwerpen zijn gerelateerd aan belangrijke leerlijnen tijdens de 1e huisartsstage: ALK, Zorg voor het kind, Kennis en wetenschap, Maatschappelijk handelen, Preventie en Diversiteit. Tijdens de themadagen komen de volgende onderwerpen aan bod:
Themadag 1: ALK |
Themadag 2: Zorg voor het kind |
Themadag 3: Persoonsgerichte zorg |
Themadag 1:ALK |
Themadag 2: Zorg voor het kind |
Themadag 3: Persoonsgerichte zorg |
Themadag 1: ALK algemeen, Klinisch redeneren bij ALK, Hoe voer je een goed consult over ALK
Themadag 2: Normale ontwikkeling & samenwerking met consultatiebureau, astma & niet-acute luchtweginfecties en buikklachten & zindelijkheidsproblematiek
Themadag 3: Culturele verschillen, laaggeletterdheid & lage gezondheidsvaardigheden en een kennismaking met verschillende methodes zoals leefstijl, positieve gezondheid en het 4D-model.
Wetenschappelijke vorming 1* | Wetenschappelijke vorming 2* | Gezondheidsrecht* | Inleiding in de ethiek* | Moreel beraad* | Excessief huilen* | Kinder-mishandeling* |
Wetenschappelijke vorming 1* |
Wetenschappelijke vorming 2* |
Gezondheidsrecht* |
Inleiding in de ethiek* |
Moreel beraad* |
Excessief huilen* |
Kinder-mishandeling* |
*dit onderwijs wordt in de eigen groep gevolgd