Sjabloon: Themaonderwijs 2HAS - Onderwerpen: verschil tussen versies
Uit Wiki HOVUmc
(lijst geüpdatet) |
|||
(5 tussenliggende versies door dezelfde gebruiker niet weergegeven) | |||
Regel 1: | Regel 1: | ||
<div class="panel-group" id="accordion"> | <div class="panel-group" id="accordion"> | ||
− | <accordion parent="accordion" heading="Lijst onderwerpen | + | <accordion parent="accordion" heading="Lijst onderwerpen 2e HA-stage themaonderwijs"> |
{| | {| | ||
− | |||
*Agressie in de huisartsenpraktijk | *Agressie in de huisartsenpraktijk | ||
+ | *ALK voor gevorderden | ||
*Astma/COPD | *Astma/COPD | ||
*Benut de kansen bij CVRM | *Benut de kansen bij CVRM | ||
Regel 9: | Regel 9: | ||
*Blik op het aangezicht | *Blik op het aangezicht | ||
*Chirurgische vaardigheden | *Chirurgische vaardigheden | ||
− | |||
*Chronische pijn | *Chronische pijn | ||
*Complexe problematiek ouderen | *Complexe problematiek ouderen | ||
Regel 16: | Regel 15: | ||
*Dermatologie | *Dermatologie | ||
*Diabetes Mellitus - NHG standaard | *Diabetes Mellitus - NHG standaard | ||
− | * | + | *Dokters in Debat |
*Gynaecologie: de overgang is hot! | *Gynaecologie: de overgang is hot! | ||
*Hartfalen | *Hartfalen | ||
Regel 22: | Regel 21: | ||
*Het vrouwenhart | *Het vrouwenhart | ||
*Innovatie in de zorg | *Innovatie in de zorg | ||
+ | *Insomnia | ||
*Kind en voeding | *Kind en voeding | ||
*Kind: te kort te lang te vroeg te laat te dik te dun | *Kind: te kort te lang te vroeg te laat te dik te dun | ||
Regel 27: | Regel 27: | ||
*Leren omdenken met diabetes | *Leren omdenken met diabetes | ||
*Lijkschouw | *Lijkschouw | ||
− | |||
*Nefrologie | *Nefrologie | ||
− | |||
− | |||
*Onderzoek knie/enkel | *Onderzoek knie/enkel | ||
*Onderzoek schouder/elleboog | *Onderzoek schouder/elleboog | ||
+ | *Onderzoek heup/lies | ||
*Oogheelkunde | *Oogheelkunde | ||
*Palliatieve zorg: beslissingen rond het levenseinde | *Palliatieve zorg: beslissingen rond het levenseinde | ||
− | *Palliatieve zorg: communicatie | + | *Palliatieve zorg: communicatie met patiënten en hun naaste in de laatste levensfase |
+ | *Palliatieve zorg: de essentie van PZ: houd contact en anticipeer | ||
+ | *Palliatieve zorg: palliatieve sedatie - de weerbarstige praktijk | ||
+ | *Palliatieve zorg: spoed en complexe casuïstiek | ||
*Patiënt met een verstandelijke beperking | *Patiënt met een verstandelijke beperking | ||
− | *PaTz groepen | + | *PaTz groepen: goede palliatieve zorg thuis |
*Podotherapie | *Podotherapie | ||
− | *POP is top: zwanger en psychiatrisch | + | *POP is top: zwanger en psychiatrisch patiënt |
− | *Praktijkmanagement: | + | *Praktijkmanagement: Missie en visie |
− | *Praktijkmanagement: | + | *Praktijkmanagement: Van cijfers naar beleid |
+ | *Praktijkmanagement: Leiderschap (serie van 2 delen: medisch & situationeel leiderschap) | ||
*Reumatologie | *Reumatologie | ||
*SCEN consultatie | *SCEN consultatie | ||
*Seks, dat spreekt vanzelf! | *Seks, dat spreekt vanzelf! | ||
− | * | + | *Spirometrie |
− | * | + | *Zwangerschap en kraambed (serie van 2 delen) |
− | + | *Verdieping in positieve gezondheid | |
− | + | *Verslavingszorg | |
− | * | ||
− | * | ||
*Vrouw en hormonen | *Vrouw en hormonen | ||
*Zorg voor ongedocumenteerden | *Zorg voor ongedocumenteerden |