AMA Keuzeopdrachten: verschil tussen versies

Uit Wiki HOVUmc
Ga naar: navigatie, zoeken
k
k
Regel 22: Regel 22:
 
|}
 
|}
  
 +
Opdrachten vormen de 'brug' tussen het instituutsonderwijs en het werken/leren in de praktijk.
  
 +
Middels de opdrachten besteedt de AMA gericht aandacht aan concrete leerdoelen.
 +
<br /><br /><br /><br /><br /><br />
 +
 +
 +
 +
<div class="panel-group" id="accordion">
 
=== Thema 1 ===
 
=== Thema 1 ===
  
<div class="panel-group" id="accordion">
+
<accordion parent="accordion" heading="Acute Casus">
 +
{| class="infobox huisarts1 box cel klein"
 +
!style="width: 20%"| Doel
 +
|style="width: 80%"| *Blah
 +
|-
 +
!Activiteit
 +
|*Blah
 +
|-
 +
!Resultaat
 +
|*Blah
 +
|-
 +
!Tijd
 +
|*Blah
 +
|-
 +
!Nabespreking
 +
|*Blah
 +
|}
 +
</accordion>
 +
<accordion parent="accordion" heading="Workshop vaardighedentraining">
 +
{| class="infobox huisarts1 box cel klein"
 +
!style="width: 20%"| Doel
 +
|style="width: 80%"| *Blah
 +
|-
 +
!Activiteit
 +
|*Blah
 +
|-
 +
!Resultaat
 +
|*Blah
 +
|-
 +
!Tijd
 +
|*Blah
 +
|-
 +
!Nabespreking
 +
|*Blah
 +
|}
 +
</accordion>
 +
 
 +
=== Thema 2 ===
 +
 
 +
<accordion parent="accordion" heading="Afwijken van de standaard">
 +
{| class="infobox huisarts1 box cel klein"
 +
!style="width: 20%"| Doel
 +
|style="width: 80%"| *Blah
 +
|-
 +
!Activiteit
 +
|*Blah
 +
|-
 +
!Resultaat
 +
|*Blah
 +
|-
 +
!Tijd
 +
|*Blah
 +
|-
 +
!Nabespreking
 +
|*Blah
 +
|}
 +
</accordion>
 +
<accordion parent="accordion" heading="Top 10 voorschrijfbeleid">
 +
{| class="infobox huisarts1 box cel klein"
 +
!style="width: 20%"| Doel
 +
|style="width: 80%"| *Blah
 +
|-
 +
!Activiteit
 +
|*Blah
 +
|-
 +
!Resultaat
 +
|*Blah
 +
|-
 +
!Tijd
 +
|*Blah
 +
|-
 +
!Nabespreking
 +
|*Blah
 +
|}
 +
</accordion>
 +
<accordion parent="accordion" heading="Vaardighedentoetsing">
 +
{| class="infobox huisarts1 box cel klein"
 +
!style="width: 20%"| Doel
 +
|style="width: 80%"| *Blah
 +
|-
 +
!Activiteit
 +
|*Blah
 +
|-
 +
!Resultaat
 +
|*Blah
 +
|-
 +
!Tijd
 +
|*Blah
 +
|-
 +
!Nabespreking
 +
|*Blah
 +
|}
 +
</accordion>
  
<accordion parent="accordion" heading="Cursorisch onderwijs">
+
=== Thema 3 ===
Het cursorisch onderwijs aangeboden aan de AMA, is ontwikkeld en geschreven voor de aios (arts in opleiding tot specialist) Huisartsgeneeskunde, lees AMA waar in deze documenten aios staat.
 
  
 +
<accordion parent="accordion" heading="Samenwerking POH">
 
{| class="infobox huisarts1 box cel klein"
 
{| class="infobox huisarts1 box cel klein"
!Doel
+
!style="width: 20%"| Doel
 +
|style="width: 80%"| *Blah
 +
|-
 +
!Activiteit
 +
|*Blah
 +
|-
 +
!Resultaat
 +
|*Blah
 +
|-
 +
!Tijd
 
|*Blah
 
|*Blah
 +
|-
 +
!Nabespreking
 +
|*Blah
 +
|}
 +
</accordion>
 +
<accordion parent="accordion" heading="Communicatie met chronische patienten">
 +
{| class="infobox huisarts1 box cel klein"
 +
!style="width: 20%"| Doel
 +
|style="width: 80%"| *Blah
 
|-
 
|-
 
!Activiteit
 
!Activiteit
Regel 48: Regel 165:
 
</accordion>
 
</accordion>
  
 +
=== Thema 4 ===
 +
 +
<accordion parent="accordion" heading="Videotoetsing">
 +
{| class="infobox huisarts1 box cel klein"
 +
!style="width: 20%"| Doel
 +
|style="width: 80%"| *Blah
 +
|-
 +
!Activiteit
 +
|*Blah
 +
|-
 +
!Resultaat
 +
|*Blah
 +
|-
 +
!Tijd
 +
|*Blah
 +
|-
 +
!Nabespreking
 +
|*Blah
 +
|}
 +
</accordion>
 +
<accordion parent="accordion" heading="Medisch hanbdelen bij vage klachten">
 +
{| class="infobox huisarts1 box cel klein"
 +
!style="width: 20%"| Doel
 +
|style="width: 80%"| *Blah
 +
|-
 +
!Activiteit
 +
|*Blah
 +
|-
 +
!Resultaat
 +
|*Blah
 +
|-
 +
!Tijd
 +
|*Blah
 +
|-
 +
!Nabespreking
 +
|*Blah
 +
|}
 +
</accordion>
 +
<accordion parent="accordion" heading="Wat wil de patient eigenlijk">
 +
{| class="infobox huisarts1 box cel klein"
 +
!style="width: 20%"| Doel
 +
|style="width: 80%"| *Blah
 +
|-
 +
!Activiteit
 +
|*Blah
 +
|-
 +
!Resultaat
 +
|*Blah
 +
|-
 +
!Tijd
 +
|*Blah
 +
|-
 +
!Nabespreking
 +
|*Blah
 +
|}
 +
</accordion>
 
</div>
 
</div>
 
<br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br />
 
<br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br />

Versie van 6 nov 2019 om 13:42



AMA

Teamleider AMA module
Jeroen Woertman

Coordinator AMA module
Mark Holthuis

Assistent teamleider
Sylvia Vlak

Opdrachten vormen de 'brug' tussen het instituutsonderwijs en het werken/leren in de praktijk.

Middels de opdrachten besteedt de AMA gericht aandacht aan concrete leerdoelen.






Thema 1

Doel *Blah
Activiteit *Blah
Resultaat *Blah
Tijd *Blah
Nabespreking *Blah
Doel *Blah
Activiteit *Blah
Resultaat *Blah
Tijd *Blah
Nabespreking *Blah

Thema 2

Doel *Blah
Activiteit *Blah
Resultaat *Blah
Tijd *Blah
Nabespreking *Blah
Doel *Blah
Activiteit *Blah
Resultaat *Blah
Tijd *Blah
Nabespreking *Blah
Doel *Blah
Activiteit *Blah
Resultaat *Blah
Tijd *Blah
Nabespreking *Blah

Thema 3

Doel *Blah
Activiteit *Blah
Resultaat *Blah
Tijd *Blah
Nabespreking *Blah
Doel *Blah
Activiteit *Blah
Resultaat *Blah
Tijd *Blah
Nabespreking *Blah

Thema 4

Doel *Blah
Activiteit *Blah
Resultaat *Blah
Tijd *Blah
Nabespreking *Blah
Doel *Blah
Activiteit *Blah
Resultaat *Blah
Tijd *Blah
Nabespreking *Blah
Doel *Blah
Activiteit *Blah
Resultaat *Blah
Tijd *Blah
Nabespreking *Blah