Leerlijn psychische klachten: verschil tussen versies
Uit Wiki HOVUmc
k |
k |
||
Regel 6: | Regel 6: | ||
<br /><br /> | <br /><br /> | ||
'''Leerlijnmedewerkers'''<br /> | '''Leerlijnmedewerkers'''<br /> | ||
− | |||
Bij suggesties of vragen graag | Bij suggesties of vragen graag | ||
Regel 13: | Regel 12: | ||
|} | |} | ||
− | = | + | De leerlijn psychische klachten en aandoeningen wil, aan de hand van de KBA's, bouwstenen voor onderwijs bieden voor zowel aios, hao's als docenten. |
+ | == Fasering en zelfsturing == | ||
+ | |||
+ | Het uitgangspunt voor de leerlijn ‘Psychische klachten en aandoeningen’ is ‘vraag-gestuurd onderwijs’. Daarom is de leerlijn geordend rondom de KBA’s. | ||
+ | Per KBA vind je een onderwijsmateriaal, variërend van een los Youtube-filmpje tot een compleet programma. Bij de verschillende onderdelen staat een toelichting met suggesties hoe het programma te gebruiken is en voor welke opleidingsfase het het méést geschikt is. Maar, uiteraard, kan daar (vraaggestuurd) van afgeweken worden. | ||
{{KBA-6.1}} | {{KBA-6.1}} |
Versie van 13 jul 2018 om 15:48
Leerlijn psychische klachten |
Leerlijnhouder Bij suggesties of vragen graag mailen naar y.lambeck@vumc.nl |
De leerlijn psychische klachten en aandoeningen wil, aan de hand van de KBA's, bouwstenen voor onderwijs bieden voor zowel aios, hao's als docenten.
Fasering en zelfsturing
Het uitgangspunt voor de leerlijn ‘Psychische klachten en aandoeningen’ is ‘vraag-gestuurd onderwijs’. Daarom is de leerlijn geordend rondom de KBA’s.
Per KBA vind je een onderwijsmateriaal, variërend van een los Youtube-filmpje tot een compleet programma. Bij de verschillende onderdelen staat een toelichting met suggesties hoe het programma te gebruiken is en voor welke opleidingsfase het het méést geschikt is. Maar, uiteraard, kan daar (vraaggestuurd) van afgeweken worden.