Sjabloon: KBA 2.9: verschil tussen versies

Uit Wiki HOVUmc
Ga naar: navigatie, zoeken
k
k
Regel 11: Regel 11:
 
*Trieert door de triagiste overgenomen acute zorgvragen op urgentie, en zet de bijbehorende hulpverlening in (consult, visite, ambulancedienst), middels een heldere overdracht van gegevens.
 
*Trieert door de triagiste overgenomen acute zorgvragen op urgentie, en zet de bijbehorende hulpverlening in (consult, visite, ambulancedienst), middels een heldere overdracht van gegevens.
 
|style="vertical-align:top;"|
 
|style="vertical-align:top;"|
<ul style="list-style-type:none">
+
<ol>
<li>{{Competentie1}}</li>
+
<li value="1">Medisch handelen</li>
<li>{{Competentie2}}</li>
+
<li value="2">Communicatie</li>
<li>{{Competentie3}}</li>
+
<li value="3">Samenwerken</li>
<li>{{Competentie4}}</li>
+
<li value="4">Organiseren</li>
</ul>
+
</ol>
 
|}
 
|}
 
</accordion>
 
</accordion>
 
</div>
 
</div>
 
[[Category:KBA]]
 
[[Category:Leerlijn Spoedzorg]]
 

Versie van 16 jul 2018 om 21:26

9. Trieert telefonisch, stelt de urgentie vast, bepaalt het medisch beleid en geeft instructies in begrijpelijke taal. Competenties
  • Bouwt voldoende veiligheidscontroles in (bijv. patiënt terug laten bellen, doorvragen, autoriseren), gezien het ontbreken van non-verbale communicatie en het niet kunnen verrichten van lichamelijk onderzoek.
  • Legt uit in begrijpelijke taal.
  • Gaat om met moeilijke situaties, beheerst conflicten.
  • Trieert door de triagiste overgenomen acute zorgvragen op urgentie, en zet de bijbehorende hulpverlening in (consult, visite, ambulancedienst), middels een heldere overdracht van gegevens.
  1. Medisch handelen
  2. Communicatie
  3. Samenwerken
  4. Organiseren