Sjabloon: KBA 4.1: verschil tussen versies

Uit Wiki HOVUmc
Ga naar: navigatie, zoeken
k
k (Titel KBA4.1 aangepast op verzoek van Niek)
 
(21 tussenliggende versies door een andere gebruiker niet weergegeven)
Regel 1: Regel 1:
{| class="wikitable"  
+
<div class="panel-group" id="accordion">
!colspan="2" style="text-align:left;"|1. Stelt vast of er sprake is van complexe problematiek.
+
<accordion parent="accordion" heading="KBA 1 - Vaststellen van Gezondheidsproblemen">
|-
+
{|
|style="width:70%; vertical-align:top;"|
+
!style="width:75%; vertical-align:top;|'''1. Stelt vast of er sprake is van complexe problematiek.'''
 +
!style="width:25%; vertical-align:top;|'''Competenties'''
 +
|- style="vertical-align:top;"
 +
|
 
*Stelt vast of problemen op meerdere domeinen van de gezondheid (fysiek, functioneel, psychisch en/of sociaal) elkaar negatief beïnvloeden.
 
*Stelt vast of problemen op meerdere domeinen van de gezondheid (fysiek, functioneel, psychisch en/of sociaal) elkaar negatief beïnvloeden.
 
*Onderbouwt dit op basis van een eerste beoordeling van (elementen uit) de SFMPC en maakt ook gebruik van minder objectieve inschattingen als het “niet pluis gevoel.”
 
*Onderbouwt dit op basis van een eerste beoordeling van (elementen uit) de SFMPC en maakt ook gebruik van minder objectieve inschattingen als het “niet pluis gevoel.”
 
*Realiseert zich dat bij complexe problematiek een proactieve aanpak gewenst is.
 
*Realiseert zich dat bij complexe problematiek een proactieve aanpak gewenst is.
|style="width:30%; vertical-align:top;"|
+
|style="vertical-align:top;"|
1. Medisch handelen<br />
+
<ol>
2. Communicatie<br />
+
<li value="1">Medisch handelen</li>
6. Wetenschap en onderwijs
+
<li value="2">Communicatie</li>
 +
<li value="6">Kennis en wetenschap</li>
 +
</ol>
 
|}
 
|}
 
+
</accordion>
[[Category:KBA]]
+
</div>

Huidige versie van 11 jun 2021 om 14:19

1. Stelt vast of er sprake is van complexe problematiek. Competenties
  • Stelt vast of problemen op meerdere domeinen van de gezondheid (fysiek, functioneel, psychisch en/of sociaal) elkaar negatief beïnvloeden.
  • Onderbouwt dit op basis van een eerste beoordeling van (elementen uit) de SFMPC en maakt ook gebruik van minder objectieve inschattingen als het “niet pluis gevoel.”
  • Realiseert zich dat bij complexe problematiek een proactieve aanpak gewenst is.
  1. Medisch handelen
  2. Communicatie
  3. Kennis en wetenschap