Sjabloon: Toepassing - Leergesprek: verschil tussen versies

Uit Wiki HOVUmc
Ga naar: navigatie, zoeken
(Nieuwe pagina aangemaakt met '==Bouwsteen toepassing: Leergesprek== De opleider stimuleert reflectie door vragen te stellen in de leergesprekken en door feedback te geven op grond van observatie...')
 
k
Regel 3: Regel 3:
  
 
De aios vraagt actief feedback op het eigen handelen en plant leergesprekken in, gekoppeld aan leervragen. Door ditzelfde te doen tijdens het cursorisch onderwijs, krijgt de aios ondersteuning en feedback van docenten en mede-aios
 
De aios vraagt actief feedback op het eigen handelen en plant leergesprekken in, gekoppeld aan leervragen. Door ditzelfde te doen tijdens het cursorisch onderwijs, krijgt de aios ondersteuning en feedback van docenten en mede-aios
 
  
 
Uit: [[Landelijk opleidingsplan]] p.17
 
Uit: [[Landelijk opleidingsplan]] p.17

Versie van 17 jul 2018 om 09:50

Bouwsteen toepassing: Leergesprek

De opleider stimuleert reflectie door vragen te stellen in de leergesprekken en door feedback te geven op grond van observaties. De opleider geeft 'feedforward' door samen met de aios te benoemen wat hij of zij de volgende keer van de aios verwacht (in gedrag en niveau van functioneren) en hoe de aios dit kan bereiken.

De aios vraagt actief feedback op het eigen handelen en plant leergesprekken in, gekoppeld aan leervragen. Door ditzelfde te doen tijdens het cursorisch onderwijs, krijgt de aios ondersteuning en feedback van docenten en mede-aios

Uit: Landelijk opleidingsplan p.17