|
|
(68 tussenliggende versies door 5 gebruikers niet weergegeven) |
Regel 1: |
Regel 1: |
| <ol class="breadcrumb" style="width:100%;"> | | <ol class="breadcrumb" style="width:100%;"> |
| <li class="breadcrumb-item">[[Hoofdpagina]]</li> | | <li class="breadcrumb-item">[[Hoofdpagina]]</li> |
− | <li class="breadcrumb-item">[[1e Fase]]</li>
| |
| <li class="breadcrumb-item">[[1e Huisartsstage]]</li> | | <li class="breadcrumb-item">[[1e Huisartsstage]]</li> |
− | <li class="breadcrumb-item active" aria-current="page">Verplichtingen 1e Huisartsstage</li> | + | <li class="breadcrumb-item active" aria-current="page">{{PAGENAME}}</li> |
| </ol> | | </ol> |
| <br /> | | <br /> |
| {| class="infobox huisarts1" | | {| class="infobox huisarts1" |
− | ! colspan="2" | <span class="infobox-titel">[[1e Huisartsstage]]</span> | + | ! <span class="infobox-titel">[[1e Huisartsstage]]</span> |
| |- | | |- |
| | | | | |
− | '''Onderwijscoordinator'''<br /> | + | '''Onderwijscoördinatoren'''<br /> |
− | {{auteur - Chris Rietmeijer}} | + | {{Functie - Onderwijscoördinatoren}} |
− | {{auteur - Angelique Bongers}}
| |
| |- | | |- |
| | | | | |
| '''Teamleider'''<br /> | | '''Teamleider'''<br /> |
− | {{auteur - Rinel van Beest}} | + | {{Functie - TL Fase 1}} |
| |- | | |- |
| | | | | |
| '''Assistent teamleider'''<br /> | | '''Assistent teamleider'''<br /> |
− | [mailto:s.vlak@vumc.nl Sylvia Vlak]
| + | {{Functie - ATL Fase 1}} |
| |} | | |} |
− | Om een stage succesvol af te ronden moet de aios verschillende activiteiten ondernemen. Vaak hoort daar een ‘bewijsstuk’ bij: een formulier, verklaring of verslag bij dat de aios moet aanleveren. Hieronder worden deze activiteiten en bewijsstukken opgesomd per stage, met een globale tijdsindicatie die uitgaat van een regulier traject.
| + | '''''De informatie van deze pagina is elders ondergebracht''''' |
− | | + | *Het actuele overzicht van Verplichtingen en Belangrijke leeractiviteiten staat op de pagina [[Toetsprogramma HOVUmc]] |
− | De docenten geven een toelichting in het begin van de stage en preciseren de tijdsindicaties.
| + | *Alle evaluatieformulieren staan op de nieuwe pagina [[Evaluaties]] |
− | | |
− | Het is de verantwoordelijkheid van de aios om de deze formulieren, verklaringen en opdrachten op tijd aan te leveren. Tijdens de voortgangsgesprekken komt dit waar nodig aan de orde.
| |
− | | |
− | Dit is een overzicht van de toetsen en overige verplichtingen waaraan de aios tijdens deze stage moet voldoen.
| |
− | === Opdrachten ===
| |
− | {| class="infobox huisarts1 box cel" width="100%"
| |
− | | width="65%" |[[Vaste opdracht - Patiëntcontacten]]
| |
− | | width="35%" |In overleg met docenten
| |
− | |-
| |
− | |[[Leerlijn wetenschap en onderwijs|Vaste opdracht - Wetenschappelijke vorming]], [[PICO]] met feedback
| |
− | |In overleg met docenten
| |
− | |-
| |
− | |[[Opdrachten 1e Huisartsstage#Keuzeopdrachten 1e Trimester|Keuzeopdracht - Acute zorg]]
| |
− | |1<sup>e</sup> en 2<sup>e</sup> Trimester
| |
− | |-
| |
− | |[[Opdrachten 1e Huisartsstage#Keuzeopdrachten 2e Trimester|Keuzeopdracht - Veel voorkomende aandoeningen]]
| |
− | |1<sup>e</sup> en 2<sup>e</sup> Trimester
| |
− | |-
| |
− | |[[Opdrachten 1e Huisartsstage#Keuzeopdrachten 3e Trimester|Keuzeopdracht - Veel voorkomende chronische aandoeningen]]
| |
− | |3<sup>e</sup> Trimester
| |
− | |-
| |
− | |[[Opdrachten 1e Huisartsstage#Keuzeopdrachten 4e Trimester|Keuzeopdracht - SOLK]]
| |
− | |4<sup>e</sup> Trimester
| |
− | |-
| |
− | | colspan="2" |''Naast de twee vaste opdrachten voert de aios bij elk van de thema’s in 1e Huisartsstage een opdracht uit, en kiest een van de voorbeeldopdrachten of een zelf ontworpen opdracht.''
| |
− | |}
| |
− | | |
− | <br />
| |
− | === Toetsen ===
| |
− | {| class="infobox huisarts1 box cel" width="100%"
| |
− | | width="65%" |[[LHK|'''LHK''']] (Landelijke Huisartsgeneeskundige Kennistoets)
| |
− | | width="35%" |April en oktober*
| |
− | |-
| |
− | |[[KOV|'''KOV''']] (Kennis Over Vaardigheden)
| |
− | |1<sup>e</sup> kwartaal
| |
− | |-
| |
− | |[[Pre-toets consultvoering]]
| |
− | |In de 3<sup>e</sup> of 4<sup>e</sup> maand
| |
− | |-
| |
− | |[[Basis consultvoeringstoets|'''Basis consultvoeringstoets''']]
| |
− | |In de 7<sup>e</sup> maand
| |
− | |-
| |
− | |Bekwaamheidsverklaring diensten HAP
| |
− | |Na 10 maanden
| |
− | |-
| |
− | | colspan="2" |''* De aios neemt deel aan alle kennistoetsen die worden aangeboden en behaalt daarvan minimaal 1 voldoende.''
| |
− | ''** De aios levert 10 reguliere consulten uit de opleidingspraktijk, zoveel mogelijk aaneensluitend, aan ter beoordeling.''
| |
− | |}
| |
− | | |
− | <br />
| |
− | === Beoordelingsmomenten ===
| |
− | {| class="infobox huisarts1 box cel" width="100%"
| |
− | | width="65%" |'''[[ComBeL]]''' opleider + Verslag voortgangsgesprek
| |
− | | rowspan="2" width="35%" | Na 3 maanden
| |
− | |-
| |
− | |[[ComBeL|'''ComBeL''']] docent + Verslag voortgangsgesprek
| |
− | |-
| |
− | |[[ComBeL|'''ComBeL''']] opleider + Verslag voortgangsgesprek
| |
− | | rowspan="4" |Na 6 maanden
| |
− | |-
| |
− | |Voortgangsadvies door opleider
| |
− | |-
| |
− | |[[ComBeL|'''ComBeL''']] docent + Verslag voortgangsgesprek
| |
− | |-
| |
− | |Voortgangsadvies door docent
| |
− | |-
| |
− | |[[ComBeL|'''ComBeL''']] opleider + Verslag voortgangsgesprek
| |
− | | rowspan="4" |Na 9 maanden
| |
− | |-
| |
− | |Voortgangsadvies door opleider
| |
− | |-
| |
− | |[[ComBeL|'''ComBeL''']] docent + Verslag voortgangsgesprek
| |
− | |-
| |
− | |'''Voortgangsadvies''' door docent
| |
− | |-
| |
− | |Verslag exit gesprek opleider
| |
− | | rowspan="2" |Na 12 maanden
| |
− | |-
| |
− | |Verslag exit gesprek docent
| |
− | |}
| |
− | <br />
| |
− | === Voortgangsbeslissing ===
| |
− | {| class="infobox huisarts1 box cel" width="100%"
| |
− | | width="65%" |'''Voortgangsbeslissing hoofd'''
| |
− | | width="35%" |Einde van de stage
| |
− | |}
| |
− | <br />
| |
− | | |
− | === Tijdpad toetsing en beoordeling ===
| |
− | Voor de chronologische opsomming van selectieve toetsing zie:
| |
− | *[[Tijdpad toetsing en beoordeling 1e Huisartsstage]]
| |
− | [[Category:Toetsing en beoordeling]]
| |