Sjabloon: APC-10: verschil tussen versies

Uit Wiki HOVUmc
Ga naar: navigatie, zoeken
(Nieuwe pagina aangemaakt met '<div class="panel-group" id="APC-10"> <accordion parent="APC-10" heading="10. Praktijkmanagement (communicatie in de praktijk)"> <big>'''De aios:'''</big> *Voert ee...')
 
 
Regel 14: Regel 14:
 
*Voert een gesprek met de patiënt naar aanleiding van een fout of een klacht
 
*Voert een gesprek met de patiënt naar aanleiding van een fout of een klacht
  
Deze aandachtspunten, opgetekend in het [[Landelijk APC Curriculum]], vinden aansluiting met de [[Leerlijn psychische klachten]].
+
Deze aandachtspunten, opgetekend in het [[Landelijk APC Curriculum]], vinden aansluiting met de [[Leerlijn praktijkmanagement]].
 
</accordion>
 
</accordion>
 
</div>
 
</div>

Huidige versie van 8 dec 2021 om 11:56

De aios:

  • Voert een voortgangsgesprek en functioneringsgesprek met medewerkers
  • Voert een beoordelingsgesprek
  • Voert een sollicitatiegesprek
  • Hanteert in de samenwerking de regels van feedback
  • Coacht, motiveert en begeleidt medewerkers
  • Delegeert en instrueert medewerkers (leidinggeven)
  • Vergadert en overlegt effectief
  • Signaleert en bespreekt communicatieproblemen en conflicten in de praktijk (samenwerking)
  • Benoemt en bevordert het gebruik van digitale informatie in de praktijk (bijv. thuisarts.nl)
  • Spreekt collega’s en andere medewerkers aan op hun functioneren, ook ongevraagd
  • Voert een gesprek met de patiënt naar aanleiding van een fout of een klacht

Deze aandachtspunten, opgetekend in het Landelijk APC Curriculum, vinden aansluiting met de Leerlijn praktijkmanagement.