Sjabloon: KBA 2.9: verschil tussen versies

Uit Wiki HOVUmc
Ga naar: navigatie, zoeken
(Nieuwe pagina aangemaakt met '<div class="panel-group" id="accordion"> <accordion parent="accordion" heading="KBA 9 - Triage telefonisch"> {| !style="width:75%; vertical-align:top;"|'''9. Trieer...')
 
k
Regel 17: Regel 17:
 
<li>{{Competentie3}}</li>
 
<li>{{Competentie3}}</li>
 
<li>{{Competentie4}}</li>
 
<li>{{Competentie4}}</li>
<li>{{Competentie5}}</li>
 
<li>{{Competentie6}}</li>
 
<li>{{Competentie7}}</li>
 
 
</ul>
 
</ul>
 
|}
 
|}

Versie van 13 jul 2018 om 18:14

9. Trieert telefonisch, stelt de urgentie vast, bepaalt het medisch beleid en geeft instructies in begrijpelijke taal. Competenties
  • Bouwt voldoende veiligheidscontroles in (bijv. patiënt terug laten bellen, doorvragen, autoriseren), gezien het ontbreken van non-verbale communicatie en het niet kunnen verrichten van lichamelijk onderzoek.
  • Legt uit in begrijpelijke taal.
  • Gaat om met moeilijke situaties, beheerst conflicten.
  • Trieert door de triagiste overgenomen acute zorgvragen op urgentie, en zet de

bijbehorende hulpverlening in (consult, visite, ambulancedienst), middels een heldere overdracht van gegevens.