ICT Systemen: verschil tussen versies

Uit Wiki HOVUmc
Ga naar: navigatie, zoeken
k
k (witregels toegevoegd)
 
(Een tussenliggende versie door dezelfde gebruiker niet weergegeven)
Regel 5: Regel 5:
 
<br />
 
<br />
 
{| class="infobox regelgeving"
 
{| class="infobox regelgeving"
! <span class="infobox-titel">ICT Systemen</span>
+
! <span class="infobox-titel">ICT-Systemen</span>
 
|-
 
|-
 
|
 
|
Regel 12: Regel 12:
 
|-
 
|-
 
|  
 
|  
'''ICT coordinator'''<br />
+
'''ICT-coördinator'''<br />
 
{{auteur - Jae Klaasen}}
 
{{auteur - Jae Klaasen}}
 
|-
 
|-
 
|  
 
|  
'''ICT Systemen'''<br />
+
'''ICT-systemen'''<br />
 
*[[Webmail]]
 
*[[Webmail]]
 
*[[Make-a-Match]]
 
*[[Make-a-Match]]
Regel 25: Regel 25:
 
*[[WiFi]]
 
*[[WiFi]]
 
|}
 
|}
In de huisartsopleiding werken we met verschillende digitale systemen. We zouden graag met minder toe willen kunnen omwille van gebruikersgemak, maar net als in het gewone leven is dat niet mogelijk. Hieronder in het kort waar de verschillende systemen toe dienen, met verwijzingen naar de verdere beschrijvingen. 
+
Bij de huisartsopleiding werken we met verschillende digitale systemen. We zouden graag met minder toe willen kunnen omwille van gebruikersgemak, maar net als in het gewone leven is dat niet mogelijk. Via de linkjes in de tabel aan de rechterkant kun je in het kort lezen waar de verschillende systemen toe dienen, met verwijzingen naar de verdere beschrijvingen. Hieronder staat per systeem het mailadres waarnaar je jouw vragen kunt sturen als je tegen problemen aanloopt.
 +
 
 +
{{witregel}}
 +
 
 
{| class="wikitable"
 
{| class="wikitable"
 
 
|'''Systteem'''
+
|'''Systeem'''
 
|-
 
|-
 
|Videoplatform
 
|Videoplatform
Regel 45: Regel 48:
 
|[Mailto:heno-ict@vumc.nl heno-ict@vumc.nl]
 
|[Mailto:heno-ict@vumc.nl heno-ict@vumc.nl]
 
|}
 
|}
 +
 +
{{witregel}}
  
 
'''Spoed'''
 
'''Spoed'''
Sommige dingen zijn zo belangrijk dat we stoppen waar we mee bezig zijn en ons richten op het probleem voor handen. Voorbeeld hiervan zijn
+
Sommige dingen zijn zo belangrijk dat we stoppen waar we mee bezig zijn en ons richten op het probleem voorhanden. Voorbeeld hiervan zijn storingen die het onderwijs ophouden, een data-incident, een algehele storing in een systeem. Met de afhandeling daarvan beginnen we direct. De inzet is daarbij een zo goed en passend mogelijke oplossing met een zo vloeiend mogelijke doorgang van het (onderwijs)proces.
 
 
storigen die het onderwijs ophouden, een dataincident, een algehele storing in een systeem. Met de afhandeling beginnen we direct. De inzet is daarbij een zo goed en passend mogelijke oplossing met een zo vloeiend mogelijke doorgang van het (onderwijs) proces.
 
  
 
'''Geen spoed'''
 
'''Geen spoed'''
Van minder spoedeisende gevallen verwijzen we mogelijkerwijs door naar een derde. Als we denken dat het zou kunnen helpen, kunnen wij jou of kan jij ons verzoeken terugkoppeling te geven over de afhandeling. Soms kunnen we, ook al zijn we “gewone gebruiker” in een systeem (bv outlook), ondersteunen in verwerking van je vraag elders (soms kom je er moeilijk uit met de helpdesk).
+
Minder spoedeisende gevallen verwijzen we mogelijkerwijs door naar een derde. Als we denken dat het kan helpen, kunnen wij jou of kan jij ons verzoeken terugkoppeling te geven over de afhandeling. Soms kunnen we, ook al zijn wij “gewone gebruiker” in een systeem (bv Outlook) ondersteunen in verwerking van je vraag elders (bv als je er moeilijk uitkomt met de helpdesk).
  
 
'''Terugkoppeling'''
 
'''Terugkoppeling'''
Als vragen je vraag, verzoek of melding niet direct wordt afgehandeld voorziet de afdeling ICT van de Huisartsopleiding van een duidelijk oplossingvoorstel met een terugkoppelingstermijn.
+
Als je vraag, verzoek of melding niet direct wordt afgehandeld voorziet de afdeling ICT van de Huisartsopleiding je van een duidelijk oplossingsvoorstel met een terugkoppelingstermijn.
  
 
<br />
 
<br />
 
{{ICT Buttons}}
 
{{ICT Buttons}}

Huidige versie van 21 feb 2020 om 14:46


ICT-Systemen

Adjunct hoofd
Harry Schleypen

ICT-coördinator
Jae Klaasen

ICT-systemen

Bij de huisartsopleiding werken we met verschillende digitale systemen. We zouden graag met minder toe willen kunnen omwille van gebruikersgemak, maar net als in het gewone leven is dat niet mogelijk. Via de linkjes in de tabel aan de rechterkant kun je in het kort lezen waar de verschillende systemen toe dienen, met verwijzingen naar de verdere beschrijvingen. Hieronder staat per systeem het mailadres waarnaar je jouw vragen kunt sturen als je tegen problemen aanloopt.

 

  Systeem
Videoplatform video-ho@vumc.nl
Canvas canvas-ho@vumc.nl
Wiki wiki-ho@vumc.nl
E-portfolio portfolio-ho@vumc.nl
Overig heno-ict@vumc.nl

 

Spoed Sommige dingen zijn zo belangrijk dat we stoppen waar we mee bezig zijn en ons richten op het probleem voorhanden. Voorbeeld hiervan zijn storingen die het onderwijs ophouden, een data-incident, een algehele storing in een systeem. Met de afhandeling daarvan beginnen we direct. De inzet is daarbij een zo goed en passend mogelijke oplossing met een zo vloeiend mogelijke doorgang van het (onderwijs)proces.

Geen spoed Minder spoedeisende gevallen verwijzen we mogelijkerwijs door naar een derde. Als we denken dat het kan helpen, kunnen wij jou of kan jij ons verzoeken terugkoppeling te geven over de afhandeling. Soms kunnen we, ook al zijn wij “gewone gebruiker” in een systeem (bv Outlook) ondersteunen in verwerking van je vraag elders (bv als je er moeilijk uitkomt met de helpdesk).

Terugkoppeling Als je vraag, verzoek of melding niet direct wordt afgehandeld voorziet de afdeling ICT van de Huisartsopleiding je van een duidelijk oplossingsvoorstel met een terugkoppelingstermijn.