Leerlijn chronische zorg: verschil tussen versies
k |
k |
||
Regel 36: | Regel 36: | ||
!KBA8 | !KBA8 | ||
|- | |- | ||
− | |style="text-align:left;"|[[Insulinetherapie]] | + | | style="text-align:left;" |[[Insulinetherapie]] |
| ✓ | | ✓ | ||
| | | | ||
Regel 46: | Regel 46: | ||
| | | | ||
|- | |- | ||
− | |style="text-align:left;"|[[Seksualiteit en chronische ziekten]] | + | | style="text-align:left;" |[[Seksualiteit en chronische ziekten]] |
| ✓ | | ✓ | ||
| | | | ||
Regel 56: | Regel 56: | ||
| | | | ||
|- | |- | ||
− | |style="text-align:left;"|[[Enkel-armindex]] | + | | style="text-align:left;" |[[Enkel-armindex]] |
| | | | ||
| | | | ||
Regel 66: | Regel 66: | ||
| | | | ||
|- | |- | ||
− | |style="text-align:left;"|[[Artikel - Opsporing van diabetes type 2]] | + | | style="text-align:left;" |[[Artikel - Opsporing van diabetes type 2]] |
| ✓ | | ✓ | ||
| | | | ||
Regel 76: | Regel 76: | ||
| ✓ | | ✓ | ||
|- | |- | ||
− | |style="text-align:left;"|[[Highlights uit de NHG-Standaard Diabetes mellitus type 2]] | + | | style="text-align:left;" |[[Highlights uit de NHG-Standaard Diabetes mellitus type 2]] |
| ✓ | | ✓ | ||
| | | | ||
Regel 86: | Regel 86: | ||
| | | | ||
|- | |- | ||
+ | | style="text-align:left;" |[[Diabetes en ramadan]] | ||
| | | | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | style="text-align:left;" |[[Wanneer verwijs je een patiënt met diabetes type 2 naar de tweede lijn?]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | style="text-align:left;" |[[Begeleiding POH-somatiek door aios]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | style="text-align:left;" |[[Relevante richtlijnen astma en COPD]] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | style="text-align:left;" |[[Astma/COPD en seksualiteit]] | ||
| | | | ||
| | | |
Versie van 9 mei 2018 om 16:35
Chronische zorg |
Leerlijnhouder |
Inleiding
De leerlijn chronische zorg wil aan de hand van de [KBA]'s, bouwstenen voor onderwijs bieden voor aios, hao's en docenten.
Fasering en Zelfsturing
Het uitgangspunt voor de leerlijn ‘vraag-gestuurd onderwijs’. Daarom is de leerlijn geordend rondom de KBA’s.
Per KBA vind je een onderwijsmateriaal, variërend van een los Youtube-filmpje tot een compleet programma. Bij de verschillende onderdelen staat een toelichting met suggesties hoe het programma te gebruiken is en voor welke opleidingsfase het het méést geschikt is. Maar, uiteraard, kan daar (vraaggestuurd) van afgeweken worden.
Sjabloon:Thema - Chronische zorg
Bouwstenen
Bouwsteen | Deelthema 1 | Deelthema 2 | Deelthema 3 | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
KBA1 | KBA2 | KBA3 | KBA4 | KBA5 | KBA6 | KBA7 | KBA8 | |
Insulinetherapie | ✓ | |||||||
Seksualiteit en chronische ziekten | ✓ | |||||||
Enkel-armindex | ✓ | |||||||
Artikel - Opsporing van diabetes type 2 | ✓ | ✓ | ||||||
Highlights uit de NHG-Standaard Diabetes mellitus type 2 | ✓ | ✓ | ✓ | |||||
Diabetes en ramadan | ||||||||
Wanneer verwijs je een patiënt met diabetes type 2 naar de tweede lijn? | ||||||||
Begeleiding POH-somatiek door aios | ||||||||
Relevante richtlijnen astma en COPD | ||||||||
Astma/COPD en seksualiteit |