Sjabloon: KBA 4.1: verschil tussen versies

Uit Wiki HOVUmc
Ga naar: navigatie, zoeken
k
k
Regel 1: Regel 1:
{|  
+
{| class="wikitable" style="vertical-align:top;"
|style="width:75%; vertical-align:top;"|
+
|- style="vertical-align:top;"
 +
!style="width:75%; vertical-align:top;"| Activiteit
 +
!style="width:25%; vertical-align:top;"| Competentie
 +
|-
 +
|style="vertical-align:top;"|
 
*Stelt vast of problemen op meerdere domeinen van de gezondheid (fysiek, functioneel, psychisch en/of sociaal) elkaar negatief beïnvloeden.
 
*Stelt vast of problemen op meerdere domeinen van de gezondheid (fysiek, functioneel, psychisch en/of sociaal) elkaar negatief beïnvloeden.
 
*Onderbouwt dit op basis van een eerste beoordeling van (elementen uit) de SFMPC en maakt ook gebruik van minder objectieve inschattingen als het “niet pluis gevoel.”
 
*Onderbouwt dit op basis van een eerste beoordeling van (elementen uit) de SFMPC en maakt ook gebruik van minder objectieve inschattingen als het “niet pluis gevoel.”
 
*Realiseert zich dat bij complexe problematiek een proactieve aanpak gewenst is.
 
*Realiseert zich dat bij complexe problematiek een proactieve aanpak gewenst is.
|style="width:25%; vertical-align:top;"|
+
|style="vertical-align:top;"|
 
1. Medisch handelen<br />
 
1. Medisch handelen<br />
 
2. Communicatie<br />
 
2. Communicatie<br />

Versie van 19 mrt 2018 om 17:30

Activiteit Competentie
  • Stelt vast of problemen op meerdere domeinen van de gezondheid (fysiek, functioneel, psychisch en/of sociaal) elkaar negatief beïnvloeden.
  • Onderbouwt dit op basis van een eerste beoordeling van (elementen uit) de SFMPC en maakt ook gebruik van minder objectieve inschattingen als het “niet pluis gevoel.”
  • Realiseert zich dat bij complexe problematiek een proactieve aanpak gewenst is.

1. Medisch handelen
2. Communicatie
6. Wetenschap en onderwijs