Leerlijnen: verschil tussen versies
Uit Wiki HOVUmc
k |
k |
||
Regel 1: | Regel 1: | ||
+ | <ol class="breadcrumb" style="width:100%;"> | ||
+ | <li class="breadcrumb-item">[[Hoofdpagina]]</li> | ||
+ | <li class="breadcrumb-item">[[Regelgeving]]</li> | ||
+ | <li class="breadcrumb-item">[[Opleidingsplan]]</li> | ||
+ | <li class="breadcrumb-item active" aria-current="page">Opleidingsplan HOVUmc</li> | ||
+ | </ol> | ||
+ | <br /> | ||
+ | {| class="infobox regelgeving" | ||
+ | ! <span class="infobox-titel">[[Opleidingsplan HOVUmc]]</span> | ||
+ | |- | ||
+ | | | ||
+ | '''Hoofd'''<br /> | ||
+ | {{auteur - Nettie Blankenstein}} | ||
+ | |- | ||
+ | | | ||
+ | '''Adjunct hoofd'''<br /> | ||
+ | {{auteur - Harry Schleypen}} | ||
+ | |- | ||
+ | | | ||
+ | '''Onderwijscoordinator'''<br /> | ||
+ | {{auteur - Chris Rietmeijer}} | ||
+ | |- | ||
+ | | | ||
+ | '''Regelgeving''' | ||
+ | *[[FAQ en Begrippenlijst]] | ||
+ | *[[Instituutsreglement]] | ||
+ | *[[Opleidingsplan]] | ||
+ | **[[Opleidingsplan HOVUmc]] | ||
+ | **[[Landelijk opleidingsplan]] | ||
+ | **[[Opleidingsplan opleiders]] | ||
+ | **[[Opleidingsplan AMA]] | ||
+ | *[[Toetsing en beoordeling]] | ||
+ | *[[Opleidingsduur]] | ||
+ | *[[Werktijd]] | ||
+ | *[[Verantwoordelijkheden]] | ||
+ | *[[Conflict]] | ||
+ | |} | ||
Een leerlijn beschrijft voor een ‘specifiek aandachtsgebied’ binnen het huisartsenvak wat, hoe, wanneer door de aios moet worden geleerd en de middelen ofwel bouwstenen die daarvoor beschikbaar zijn. | Een leerlijn beschrijft voor een ‘specifiek aandachtsgebied’ binnen het huisartsenvak wat, hoe, wanneer door de aios moet worden geleerd en de middelen ofwel bouwstenen die daarvoor beschikbaar zijn. | ||
3 Soorten aandachtsgebieden | 3 Soorten aandachtsgebieden |
Versie van 7 apr 2019 om 10:41
Opleidingsplan HOVUmc |
---|
Hoofd |
Adjunct hoofd |
Onderwijscoordinator |
Regelgeving |
Een leerlijn beschrijft voor een ‘specifiek aandachtsgebied’ binnen het huisartsenvak wat, hoe, wanneer door de aios moet worden geleerd en de middelen ofwel bouwstenen die daarvoor beschikbaar zijn. 3 Soorten aandachtsgebieden
De leerlijnen zijn onder te verdelen in 3 soorten aandachtsgebieden aan de hand van:
- De 10 Thema’s neergelegd in het Landelijk opleidingsplan huisartsgeneeskunde.
- Competenties neergelegd in het Competentieprofiel van de huisarts.
- Overige gebieden die - zonder een vastgesteld thema of een competentiegebied te zijn - toch extra aandacht behoeven, zoals bijvoorbeeld interculturaliteit.
Kort | Spoed | Chron | Ouderen | Kind | Psych | SOLK | Pall | Preventie | Praktijk |
Medisch handelen | Comm |
Maat |
Weten |
Profess |
Intercultu |
Korte episode zorg |
Spoedeisende zorg |
Chronische zorg |
Complexe ouderenzorg |
Zorg voor het kind |
Psychische klachten |
SOLK |
Palliatieve zorg |
Preventie |
Praktijkmanagement |
Medisch handelen |
Communicatie |
Maatschappelijk handelen |
Wetenschap |
Professionaliteit |
Interculturaliteit |