Categorie: Toepassing - Leergesprek
Uit Wiki HOVUmc
Bouwsteen toepassing: Leergesprek
De opleider stimuleert reflectie door vragen te stellen in de leergesprekken en door feedback te geven op grond van observaties. De opleider geeft 'feedforward' door samen met de aios te benoemen wat hij of zij de volgende keer van de aios verwacht (in gedrag en niveau van functioneren) en hoe de aios dit kan bereiken.
De aios vraagt actief feedback op het eigen handelen en plant leergesprekken in, gekoppeld aan leervragen. Door ditzelfde te doen tijdens het cursorisch onderwijs, krijgt de aios ondersteuning en feedback van docenten en mede-aios.
Uit: Landelijk opleidingsplan p.17
Pagina’s in categorie "Toepassing - Leergesprek"
Deze categorie bevat de volgende 21 pagina’s, van in totaal 233.
(vorige pagina) (volgende pagina)W
Z
- Zelf oud worden
- Ziekte en arbeid, zorgen voor herstel
- Ziektescripts
- Ziekteverzuim en arbeidsongeschiktheid bij ALK
- Zinnige zorg, financiën en digitalisering
- Zintuigen
- Zo werkt de huisartsenzorg
- Zonder seks geen soa
- Zorg aan onverzekerden
- Zorg rondom overlijden
- Zorgpad Stervensfase
- Zorgplan maken met behulp van het andere gesprek, Positieve gezondheid