Sjabloon: Preload - Leerlijn preventie: verschil tussen versies
Uit Wiki HOVUmc
k |
k |
||
Regel 1: | Regel 1: | ||
− | + | <br /> | |
− | {| class="infobox leerlijn- | + | {| class="infobox leerlijn-preventie" |
! {{Titelbalk - Leerlijn preventie}} | ! {{Titelbalk - Leerlijn preventie}} | ||
|- | |- | ||
|'''Auteur''' | |'''Auteur''' | ||
| | | | ||
− | {{ | + | {{auteur - Annemarie Schalkwijk}} |
+ | {{auteur - Louise Nooteboom}} | ||
+ | {{auteur - Marianne Hanneman}} | ||
|- | |- | ||
|'''Stage''' | |'''Stage''' |
Versie van 28 mrt 2019 om 12:08
Relevantie
Doel
Gebruiksaanwijzing
Onderwijsactiviteiten
Bronnen
Sjabloon:Footer - Leerlijn preventie</includeonly>
Categorieën:
- Leerlijn preventie
- Bouwsteen
- Auteur - Annemarie Schalkwijk
- Auteur - Louise Nooteboom
- Auteur - Marianne Hanneman
- 1e Huisartsstage
- Klinische stage
- CZ stage
- GGZ stage
- 2e Huisartsstage
- KBA 9.1 - Individueel zorgplan
- KBA 9.2 - Leefstijl
- KBA 9.3 - Preventieve activiteiten
- KBA 9.4 - Opsporen en selecteren
- KBA 9.5 - Programmatische preventie
- KBA 9.6 - Preventieproject
- KBA 9.7 - Bevolkingsonderzoek
- KBA 9.8 - Screening
- KBA 9.9 - Kinderwens
- Competentiegebied 1 - Medisch handelen
- Competentiegebied 2 - Communicatie
- Competentiegebied 3 - Samenwerken
- Competentiegebied 4 - Organiseren
- Competentiegebied 5 - Maatschappelijk handelen
- Competentiegebied 6 - Kennis en wetenschap
- Competentiegebied 7 - Professionaliteit
- Toepassing - Leergesprek
- Toepassing - Praktijkleren
- Toepassing - Onderwijsprogramma
- Toepassing - Zelfstudie