CVRM voor beginners: verschil tussen versies
Uit Wiki HOVUmc
k (→Doel) |
(→Onderwijsactiviteiten) |
||
Regel 47: | Regel 47: | ||
=== Onderwijsactiviteiten === | === Onderwijsactiviteiten === | ||
− | + | [[Powerpoint CVRM voor beginners]] | |
==== Bronnen ==== | ==== Bronnen ==== | ||
{{Footer - Leerlijn chronische zorg}} | {{Footer - Leerlijn chronische zorg}} |
Versie van 16 feb 2021 om 14:27
Leerlijn chronische zorg | |
---|---|
Auteur | |
Stage |
1e Huisartsstage |
KBA | |
Competenties | |
Leerplek |
Inhoud
Relevantie
Doel
Met onderstaand lesmateriaal, gemaakt door Judith Tjin-a-Ton, wordt aan de hand van een aantal casussen de basis van CVRM doorgenomen.
Gebruiksaanwijzing
Bij het maken van de casussen kan gebruik gemaakt worden van de bijgevoegde powerpointpresentatie en van de handleiding CVRM.
Onderwijsactiviteiten
Powerpoint CVRM voor beginners
Bronnen
De bouwstenen in de leerlijn chronische zorg
De leerlijnen
Categorie: De 10 huisartsgeneeskundige thema's
Kort | Spoed | Chron | Ouderen | Kind | Psych | ALK | Pall | Preventie | Praktijk |
Korte episode zorg |
Spoedeisende zorg |
Chronische zorg |
Complexe ouderenzorg |
Zorg voor het kind |
Psychische klachten |
ALK |
Palliatieve zorg |
Preventie |
Praktijkmanagement |
Categorie: Competentiegebieden
Medisch handelen | Comm |
Maatsch. handelen | Weten |
Profess |
Medisch handelen |
Communicatie |
Maatschappelijk handelen |
Wetenschap |
Professionaliteit |
Categorie: Overige aandachtsgebieden
Diversiteit | Seksuali |
Innovatie |
Diversiteit |
Seksualiteit |
Innovatie |
Categorieën:
- Leerlijn chronische zorg
- Bouwsteen
- Auteur - Judith Tjin-a-Ton
- Auteur - Doris Heijkoop
- 1e Huisartsstage
- Klinische stage
- CZ stage
- GGZ stage
- 2e Huisartsstage
- KBA 3.1 - Chronische ziekten
- Competentiegebied 1 - Medisch handelen
- Competentiegebied 2 - Communicatie
- Competentiegebied 4 - Organiseren
- Competentiegebied 6 - Kennis en wetenschap
- Toepassing - Leergesprek
- Toepassing - Praktijkleren
- Toepassing - Onderwijsprogramma
- Toepassing - Zelfstudie