Ontwikkelplan: verschil tussen versies
Uit Wiki HOVUmc
k |
k |
||
Regel 8: | Regel 8: | ||
{{Auteur - Annneke Droogsma}} | {{Auteur - Annneke Droogsma}} | ||
{{Auteur - Jeannette Verhoeven}} | {{Auteur - Jeannette Verhoeven}} | ||
− | |||
|- | |- | ||
|'''Stage''' | |'''Stage''' | ||
Regel 17: | Regel 16: | ||
| | | | ||
{{KBA 10.2 - Systematisch verbeteren}} | {{KBA 10.2 - Systematisch verbeteren}} | ||
− | |||
|- | |- | ||
|'''Competenties''' | |'''Competenties''' | ||
Regel 23: | Regel 21: | ||
{ | { | ||
{{Competentiegebied 4 - Organiseren}} | {{Competentiegebied 4 - Organiseren}} | ||
− | |||
|- | |- | ||
|'''Leerplek''' | |'''Leerplek''' |
Versie van 2 dec 2019 om 18:25
Leerlijn praktijkmanagement | |
---|---|
Auteur | |
Stage | |
KBA | |
Competenties | |
Leerplek |
Inhoud
Relevantie en Doel
Bedoeling van de opdracht is dat de aios ‘al werkend’ aan deze opdracht haar/zijn kennis en kunde op het gebied van praktijkmanagement vergroot. Aangezien de aios met een frisse blik naar de praktijkorganisatie kijkt, kan zij/hij zijn verwondering over zaken in de praktijkorganisatie (of nav incident meldingen) gebruiken als mogelijk startpunt voor onderzoek en overleg met opleider en andere professionals over mogelijkheden voor een verbeterplan.
Gebruiksaanwijzing
Hand-out bij de instituutsopdracht praktijkmanagement van de 2e fase
Bestand:Handout PraktijkVerbeterplan.docx
De bouwstenen in de leerlijn praktijkmanagement
De leerlijnen
Categorie: De 10 huisartsgeneeskundige thema's
Kort | Spoed | Chron | Ouderen | Kind | Psych | ALK | Pall | Preventie | Praktijk |
Korte episode zorg |
Spoedeisende zorg |
Chronische zorg |
Complexe ouderenzorg |
Zorg voor het kind |
Psychische klachten |
ALK |
Palliatieve zorg |
Preventie |
Praktijkmanagement |
Categorie: Competentiegebieden
Medisch handelen | Comm |
Maatsch. handelen | Weten |
Profess |
Medisch handelen |
Communicatie |
Maatschappelijk handelen |
Wetenschap |
Professionaliteit |
Categorie: Overige aandachtsgebieden
Diversiteit | Seksuali |
Innovatie |
Diversiteit |
Seksualiteit |
Innovatie |