Praktijkverbeterplan hand-out: verschil tussen versies

Uit Wiki HOVUmc
Ga naar: navigatie, zoeken
k
k
 
(3 tussenliggende versies door dezelfde gebruiker niet weergegeven)
Regel 6: Regel 6:
 
|'''Auteur'''
 
|'''Auteur'''
 
|
 
|
{{Auteur - Annneke Droogsma}}
+
{{Auteur - Anneke Droogsma}}
 
{{Auteur - Jeannette Verhoeven}}
 
{{Auteur - Jeannette Verhoeven}}
 
|-
 
|-
Regel 19: Regel 19:
 
|'''Competenties'''
 
|'''Competenties'''
 
|
 
|
{
 
 
{{Competentiegebied 4 - Organiseren}}
 
{{Competentiegebied 4 - Organiseren}}
 
|-
 
|-
Regel 32: Regel 31:
 
Hand-out bij de instituutsopdracht praktijkmanagement van de 2e fase
 
Hand-out bij de instituutsopdracht praktijkmanagement van de 2e fase
  
[[:Bestand:Handout PraktijkVerbeterplan.docx]]
+
[[:Media:Handout PraktijkVerbeterplan.docx|Handout Praktijk verbeterplan.docx]]
  
  
  
 
{{Footer - Leerlijn praktijkmanagement}}
 
{{Footer - Leerlijn praktijkmanagement}}

Huidige versie van 14 jan 2020 om 15:53


Leerlijn praktijkmanagement
Auteur

Anneke Droogsma
Jeannette Verhoeven

Stage

2e Huisartsstage

KBA

2. Systematisch verbeteren

Competenties

Organiseren

Leerplek

Zelfstudie

Relevantie en Doel

Bedoeling van de opdracht is dat de aios ‘al werkend’ aan deze opdracht haar/zijn kennis en kunde op het gebied van praktijkmanagement vergroot. Aangezien de aios met een frisse blik naar de praktijkorganisatie kijkt, kan zij/hij zijn verwondering over zaken in de praktijkorganisatie (of nav incident meldingen) gebruiken als mogelijk startpunt voor onderzoek en overleg met opleider en andere professionals over mogelijkheden voor een verbeterplan.

Gebruiksaanwijzing

Hand-out bij de instituutsopdracht praktijkmanagement van de 2e fase

Handout Praktijk verbeterplan.docx


De bouwstenen in de leerlijn praktijkmanagement

De leerlijnen

Kort Spoed Chron Ouderen Kind Psych SOLK Pall Preventie Praktijk


Medisch handelen Communicatie Maatsch. handelen Wetenschap Professionaliteit Diversiteit
Korte episode zorg
Spoedeisende zorg
Chronische zorg
Complexe ouderenzorg
Zorg voor het kind
Psychische klachten
SOLK
Palliatieve zorg
Preventie
Praktijkmanagement


Medisch handelen
Communicatie
Maatschappelijk handelen
Wetenschap
Professionaliteit
Diversiteit