CVRM bij ouderen: verschil tussen versies
Uit Wiki HOVUmc
(Lege pagina aangemaakt) |
|||
Regel 1: | Regel 1: | ||
+ | {{Header - Leerlijn complexe ouderenzorg}} | ||
+ | |||
+ | {| class="infobox leerlijn-ouderen" | ||
+ | ! {{Titelbalk - Leerlijn complexe ouderenzorg}} | ||
+ | |- | ||
+ | |'''Auteur''' | ||
+ | | | ||
+ | {{Auteur - Anouk Meijer}} | ||
+ | {{Auteur - Vivian Kenter}} | ||
+ | {{Auteur - Niek van Asperen}} | ||
+ | {{Auteur - Cora Ritmeijer}} | ||
+ | |- | ||
+ | |'''Stage''' | ||
+ | | | ||
+ | {{stage - 1e Huisartsstage}} | ||
+ | {{stage - Klinische stage}} | ||
+ | {{stage - CZ stage}} | ||
+ | {{stage - GGZ stage}} | ||
+ | {{stage - 2e Huisartsstage}} | ||
+ | |- | ||
+ | |'''KBA''' | ||
+ | | | ||
+ | {{KBA 4.1 - Vaststellen}} | ||
+ | {{KBA 4.2 - Behandelplan}} | ||
+ | {{KBA 4.3 - Intercurrente ziekten}} | ||
+ | {{KBA 4.4 - Afgewogen keuzes}} | ||
+ | {{KBA 4.5 - Afstemming}} | ||
+ | {{KBA 4.6 - Zorgbehoefte}} | ||
+ | {{KBA 4.7 - Veiligheid}} | ||
+ | {{KBA 4.8 - Wijk}} | ||
+ | |- | ||
+ | |'''Competenties''' | ||
+ | | | ||
+ | {{Competentiegebied 1 - Medisch handelen}} | ||
+ | {{Competentiegebied 2 - Communicatie}} | ||
+ | {{Competentiegebied 3 - Samenwerken}} | ||
+ | {{Competentiegebied 4 - Organiseren}} | ||
+ | {{Competentiegebied 5 - Maatschappelijk handelen}} | ||
+ | {{Competentiegebied 6 - Kennis en wetenschap}} | ||
+ | {{Competentiegebied 7 - Professionaliteit}} | ||
+ | {{Aandachtsgebied - Diversiteit}} | ||
+ | {{Aandachtsgebied - Seksualiteit}} | ||
+ | {{Aandachtsgebied - Innovatie}} | ||
+ | |- | ||
+ | |'''Leerplek''' | ||
+ | | | ||
+ | {{Toepassing - Huisartsenpost}} | ||
+ | {{Toepassing - Leergesprek}} | ||
+ | {{Toepassing - Onderwijsprogramma}} | ||
+ | {{Toepassing - Paralleldag}} | ||
+ | {{Toepassing - Praktijkleren}} | ||
+ | {{Toepassing - Themaonderwijs}} | ||
+ | {{Toepassing - Zelfstudie}} | ||
+ | |} | ||
+ | === Relevantie === | ||
+ | |||
+ | |||
+ | === Doel === | ||
+ | |||
+ | |||
+ | === Gebruiksaanwijzing === | ||
+ | |||
+ | |||
+ | === Onderwijsactiviteiten === | ||
+ | |||
+ | |||
+ | ==== Bronnen ==== | ||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | {{Footer - Leerlijn complexe ouderenzorg}} |
Versie van 8 mei 2023 om 19:23
Inhoud
Relevantie
Doel
Gebruiksaanwijzing
Onderwijsactiviteiten
Bronnen
De bouwstenen in de leerlijn complexe ouderenzorg
De leerlijnen
Categorie: De 10 huisartsgeneeskundige thema's
Kort | Spoed | Chron | Ouderen | Kind | Psych | ALK | Pall | Preventie | Praktijk |
Korte episode zorg |
Spoedeisende zorg |
Chronische zorg |
Complexe ouderenzorg |
Zorg voor het kind |
Psychische klachten |
ALK |
Palliatieve zorg |
Preventie |
Praktijkmanagement |
Categorie: Competentiegebieden
Medisch handelen | Comm |
Maatsch. handelen | Weten |
Profess |
Medisch handelen |
Communicatie |
Maatschappelijk handelen |
Wetenschap |
Professionaliteit |
Categorie: Overige aandachtsgebieden
Diversiteit | Seksuali |
Innovatie |
Diversiteit |
Seksualiteit |
Innovatie |
Categorieën:
- Leerlijn complexe ouderenzorg
- Bouwsteen
- Auteur - Anouk Meijer
- Auteur - Vivian Kenter
- Auteur - Niek van Asperen
- Auteur - Cora Ritmeijer
- 1e Huisartsstage
- Klinische stage
- CZ stage
- GGZ stage
- 2e Huisartsstage
- KBA 4.1 - Vaststellen
- KBA 4.2 - Behandelplan
- KBA 4.3 - Intercurrente ziekten
- KBA 4.4 - Afgewogen keuzes
- KBA 4.5 - Afstemming
- KBA 4.6 - Zorgbehoefte
- KBA 4.7 - Veiligheid
- KBA 4.8 - Wijk
- Competentiegebied 1 - Medisch handelen
- Competentiegebied 2 - Communicatie
- Competentiegebied 3 - Samenwerken
- Competentiegebied 4 - Organiseren
- Competentiegebied 5 - Maatschappelijk handelen
- Competentiegebied 6 - Kennis en wetenschap
- Competentiegebied 7 - Professionaliteit
- Aandachtsgebied - Diversiteit
- Aandachtsgebied - Seksualiteit
- Aandachtsgebied - Innovatie
- Toepassing - Huisartsenpost
- Toepassing - Leergesprek
- Toepassing - Onderwijsprogramma
- Toepassing - Paralleldag
- Toepassing - Praktijkleren
- Toepassing - Themaonderwijs
- Toepassing - Zelfstudie